Die krijgen we vast volgende week tot in de treuren in de slquote:Op zondag 19 januari 2025 12:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Linda haar exit interview staat inmiddels op de BB insta
Bedankt !quote:Op zondag 19 januari 2025 12:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga wat anders doen, de laatste paar dagen staan online, tot 1200 uur vanochtend ....
Keiveel zenderchecks, denk wel dat bb bozig is nuquote:Op zondag 19 januari 2025 12:58 schreef Roxiebb het volgende:
Zo geen live vandaag??? Zijn de bewoners in een spel of is er drama. BB boos?
Allesquote:Op zondag 19 januari 2025 12:58 schreef Roxiebb het volgende:
Zo geen live vandaag??? Zijn de bewoners in een spel of is er drama. BB boos?
Maar ze zijn zo terug toch?quote:
Ja als jij er niet bent gebeurd er nog eens ietsquote:
Denk gewoon even wat uniek beeldmateriaal maken voor de uitzending.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Keiveel zenderchecks, denk wel dat bb bozig is nu
Daar is wel meer te zien en worden dingen wel duidelijkerquote:Op zondag 19 januari 2025 13:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Denk gewoon even wat uniek beeldmateriaal maken voor de uitzending.
Eerste onthulling Nele en Remi enz..
We moeten wel naar de uitzending kijken uiteraard
quote:Op zondag 19 januari 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als jij er niet bent gebeurd er nog eens iets
Je hebt wel precies de verkeerde dag uitgekozen .. en ook eigenlijk wel de goede. Veel drama tussen de SLs door.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
SL is de reden waarom ik geen BB meer kijk. Ik heb vandaag een poging gedaan.
Ja vanmorgen eventjesquote:
Het is 13:05 uur ... Eventjes is niet veelquote:Op zondag 19 januari 2025 13:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vanmorgen eventjesze waren erg onrustig.
Ze zijn met z'n allen ff naar de Mac, brunchenquote:Op zondag 19 januari 2025 12:55 schreef cat123 het volgende:
Dit duurt toch gewoon te lang..
zijn ze de keet aan het afbreken ofzo...
Gisterenavond was wel goed. (de enige keer in 2 weken, maar toch goed gelachen).quote:Op zondag 19 januari 2025 13:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
SL is de reden waarom ik geen BB meer kijk. Ik heb vandaag een poging gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |