Er is geen uitweg?quote:Op zondag 19 januari 2025 11:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaan we weer..
Je ging toch scheiden? Doe dat dan ook.
Opgelost, slotje.
Helemaal mee eens. Mijn fout is ook om iedere keer op vakantie te gaan als wij ruzies hebben om mentaal weer bij te komen, maar hadden beter dat geld kunnen steken in mentale hulp. Hebben we inmiddels ook gehad, maar helpt niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dan kun je nog zoveel verdienen, het maakt je niet persé succesvol.
Waarom moet ZIJ veranderen en tot inkeer komen?quote:Op zondag 19 januari 2025 12:01 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Om het toch te laten slagen? En veranderen dit soort mensen? Komen ze een keer tot inkeer?
Vakantie helpt niet, mentale hulp helpt niet, de raad en adviezen die fokkers jouw geven helpt niet, mijn conclusie is dat jullie niet geholpen WILLEN worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:06 schreef Eerdmans020 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mijn fout is ook om iedere keer op vakantie te gaan als wij ruzies hebben om mentaal weer bij te komen, maar hadden beter dat geld kunnen steken in mentale hulp. Hebben we inmiddels ook gehad, maar helpt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |