Nee is eerder iets voor de jongeren ookquote:Op zondag 19 januari 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar heb ik nog nooit gekeken of een account gehad.
Ik zoek net voor een ander stukje forum degene die Bruno Mars nadoet in de thetribute te battle of the bandsquote:Op zondag 19 januari 2025 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee is eerder iets voor de jongeren ook
Ben daar ook niet blij mee, mijn longen gaan daar niet zo goed op.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:17 schreef pullup het volgende:
Mijn algoritme stelt me allerlei wel heel sombere dingen voor nu![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben juist vrolijk, zal zo wel anders worden want het mist nog steeds buiten
Hmm ja dan is het al helemaal vervelendquote:Op zondag 19 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daar ook niet blij mee, mijn longen gaan daar niet zo goed op.
Enkel een slapend account met niks erop, voor die paar boeiende accounts die vooral daar actief zijn ipv elders.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Daar heb ik nog nooit gekeken of een account gehad.
Vind dat verbod ook wel een raar paardenmiddel om het even te gaan verbiedenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Enkel een slapend account met niks erop, voor die paar boeiende accounts die vooral daar actief zijn ipv elders.
Ik zou TikTok niet missen als het opeens in z'n geheel verdween.
Sowieso is het zenuwachtige adhd-meuk waarbij filmpjes steeds automatisch aan springen, met geluid. Je kunt er nergens instellen dat je ze liever gewoon zelf aan zet.
YouTube heeft dat probleem in iets mindere mate ook.
O dat is minder. Ik las gisteren elders dat er jassen zijn die je kan verwarmenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm ja dan is het al helemaal vervelend![]()
Ik heb zelf vooral last dat ik de rest van de dag steeds nodig heb om weer op te warmen na de ochtend sessie
quote:Op zondag 19 januari 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Ik las gisteren elders dat er jassen zijn die je kan verwarmen
Hello,quote:Op zondag 19 januari 2025 07:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Enkel een slapend account met niks erop, voor die paar boeiende accounts die vooral daar actief zijn ipv elders.
Ik zou TikTok niet missen als het opeens in z'n geheel verdween.
Sowieso is het zenuwachtige adhd-meuk waarbij filmpjes steeds automatisch aan springen, met geluid. Je kunt er nergens instellen dat je ze liever gewoon zelf aan zet.
YouTube heeft dat probleem in iets mindere mate ook.
Bij de action kan je van die warmte pads kopen die warmte afgeven in je sokken of handschoenen doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:32 schreef pullup het volgende:
[..]Ja we hadden het gisteren ook al over elektrische sokken en handschoenen
![]()
Tenen en vingers zijn het eerst de klos
Ik ga het zonder doenquote:Op zondag 19 januari 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de action kan je van die warmte pads kopen die warmte afgeven in je sokken of handschoenen doen.
https://www.action.com/nl-nl/p/2548032/thermofect-warmtepads/
Ik heb ze gekocht, maar vergeet ze steeds in mijn handschoenen te doen.quote:Op zondag 19 januari 2025 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga het zonder doenPaar keer per jaar afzien hoort er een beetje bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 19 januari 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb ze gekocht, maar vergeet ze steeds in mijn handschoenen te doen.Zijn die elektrische dingen misschien nog beter voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Zou kunnen, ik ken ze niet eerlijk gezegdquote:Op zondag 19 januari 2025 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn die elektrische dingen misschien nog beter voor je
Moet nu ook even googlen hoorquote:Op zondag 19 januari 2025 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ken ze niet eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |