Laat dat maar zien want dit is ook niksquote:
teasen ja.. verder niksquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef BB-King het volgende:
Jolien heeft zin zo te horen.
Wil even alleen met Jeff zijn.
Klopt.. reken maar op weer nix tot Maandag de uitzending.. en dan zie je hetzelfde wat je nu zagquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:26 schreef spapaars het volgende:
Al. de gehele dag geen streams,
En je mist werkelijk niets..
Pas op net zulke "wensen". Ik belande daarmee vorig jaar onverwacht in de streamverslagen!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:25 schreef ben34567 het volgende:
"Beste bewoners. Kom nu opnieuw naar de gameroom voor een 24 uur fysieke challenge. Ook jij dus Jordy"
ik dacht juist zij wel en hij schud neequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Of Jordy die een duimpje naar boven steekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:29 schreef BB-King het volgende:
Jordy onwel geworden of Jolien en Jeff steken hun duimpjes omhoog?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja de stagiaires moeten alles nog opruimen natuurlijk
Dit doet Jef al dagenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien wilde zoenen maar Jef schudde nee en zei " vanavond niet". Jolien baalde duidelijk
Na het weekend toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef BB-King het volgende:
Straks zie je opeens 2 nieuwen in beeld.
Of komen ze dan toch pas morgen?
En nu met de wc potquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:31 schreef Keane007 het volgende:
Dit zal nu wel direct het laatste feestje zijn met alcohol. Jordy iets te veel aan het flirten met de fles
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Pas op net zulke "wensen". Ik belande daarmee vorig jaar onverwacht in de streamverslagen!
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef Kinga het volgende:
Ik vind het gewoon irritant, dat bespelen van de camera's. Zoen of niet, klaar. Dit slaat nergens op.
Gaat ze beide toch de kop kosten, byeeeeee bitches.
Want zij kan hem niet gewoon op de bek pakken? Hij moet de eerste move maken? Irritante tease.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Die Jolien is wel zielig om wanhopig te blijven jagen achter Jeffrey. "Wil je me nog steeds niet kussen ? Ok dan doei"
Vermoeiend dat kleutergedoequote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:32 schreef ben34567 het volgende:
Die Jolien is wel wanhopig om te blijven jagen achter Jeffrey. "Wil je me nog steeds niet kussen ? Ok dan doei"
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Al een P2000 melding voor het leegpompen van de maag van Jordy??
Ze durft niet want Jeffrey zegt steeds dat het te snel gaat of het niet voor de camera wil doen. Maar dan blijft hij haar wel teasen en ondertussen raakt ze wanhopig. Een sterke vrouw van haar leeftijd had die al lang gedumpt zou ik denken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Want zij kan hem niet gewoon op de bek pakken? Hij moet de eerste move maken? Irritante tease.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:34 schreef BB-King het volgende:
Is de echte Elvis ook niet op het toilet heengegaan trouwens?
Neemt zijn rol wel heel letterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lust Jordy zo nog welquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt zich af wat er met de noodles moet gebeuren die over zijn
Ik zou aan Jordy vragen of hij nog iets wil eten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey: ik wil wachten op een speciaal moment.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:30 schreef mijntjexx het volgende:
Jolien wilde zoenen maar Jef schudde nee en zei " vanavond niet". Jolien baalde duidelijk
Voor morgen bewaren. Jordy zal ze nodig hebben voor zijn hangoverquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze durft niet want Jeffrey zegt steeds dat het te snel gaat of het niet voor de camera wil doen. Maar dan blijft hij haar wel teasen en ondertussen raakt ze wanhopig. Een sterke vrouw van haar leeftijd had die al lang gedumpt zou ik denken.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou aan Jordy vragen of hij nog iets wil eten.
Heeft die niet nog m&ms en chips?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:38 schreef Lrod01 het volgende:
Jordy komt er weer 15kg zwaarder uit als hij zo door gaat als vandaag. Die gast heeft bij een beetje verleiding 0 zelfdiscipline.
Met Nele en Remi te maken natuurlijk, nieuw identiteitenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen moet iedereen naar de DBK voor een belangrijke vraag
Maar slaap lekker
BB lul
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy schijnt in de vijver te zitten.
ze moeten vast raden welke bewoners een fake identiteit hebben in het huisquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:39 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Morgen roep ik jullie individueel naar de DBK en dan heb ik een belangrijke vraag voor jullie.
Denk dat je je echt niet druk hoef te maken< Jolien weet drommels goed wat ze doet. Je hoeft haar niet zielig vinden....Denk dat Jolien gevaarlijker is dan Jeffrey voor haar.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:34 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze durft niet want Jeffrey zegt steeds dat het te snel gaat of het niet voor de camera wil doen. Maar dan blijft hij haar wel teasen en ondertussen raakt ze wanhopig. Een sterke vrouw van haar leeftijd had die al lang gedumpt zou ik denken.
Denk het ook/quote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Met Nele en Remi te maken natuurlijk, nieuw identiteiten
De M&M's van Jordy zijn opquote:Op zaterdag 18 januari 2025 21:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Als die pot niet leeg is inmiddels. Hij was in ieder geval goed op weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |