SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Ohja. Waarom denk ik dat toch steeds.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Netflix denk ik. Is geen marvel.
De buitenkant renoveren en wieken erop plakken alsof het een grote molen isquote:
Maar als je het dan te goed doet heb je heel het jaar door roedels met chinese toeristen door je tuin lopenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
De buitenkant renoveren en wieken erop plakken alsof het een grote molen is
hekwerk met genoeg stroom er op.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je het dan te goed doet heb je heel het jaar door roedels met chinese toeristen door je tuin lopen
Entree vragen, dat binnenzwembad kost ook klauwen met geld om bruikbaar te houden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je het dan te goed doet heb je heel het jaar door roedels met chinese toeristen door je tuin lopen
Don Quichot op z'n pony.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
fancy gootsteen in die keukenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)-dalweg-32/43878109/
huis gevonden
Nu eens kijken wanneer de bankoverval plaats gaat vinden
ja das ook een deel van verbouwplanquote:
Jaquote:De villa valt op door de bijzondere vormgeving
vliegtuigen spotten?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik loop meestal gewoon borst vooruit en kin omhoog
Hier zouden lijfstraffen op moeten staanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:16 schreef Nizno het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)-dalweg-32/43878109/
huis gevonden
Nu eens kijken wanneer de bankoverval plaats gaat vinden
Verhoudingen kloppen ook nergens echt, want volgens mij is dit een tafel van zeker 2,5m lang, maar het lijkt een kabouter tafeltje als je naar dat raam erachter kijktquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
fancy gootsteen in die keuken
verder: meh
Die vliegen hier niet zoveelquote:
net zo veel als waar?quote:
op banken overvallen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier zouden lijfstraffen op moeten staan
Net nietquote:
hoe houd je dat in godsnaam schoon?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhoudingen kloppen ook nergens echt, want volgens mij is dit een tafel van zeker 2,5m lang, maar het lijkt een kabouter tafeltje als je naar dat raam erachter kijkt
[ afbeelding ]
huishoudelijke hulp inhurenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe houd je dat in godsnaam schoon?
Binnenkant ook renoveren totdat het op een molen lijkt?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verhoudingen kloppen ook nergens echt, want volgens mij is dit een tafel van zeker 2,5m lang, maar het lijkt een kabouter tafeltje als je naar dat raam erachter kijkt
[ afbeelding ]
Goed idee. Even haar wassenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
Nog even douchen en ik heb wel weer genoeg gedaan vandaag.
De tandartspraktijd van mijn moeder heeft een knussere uitstraling dan dit steriele hokquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dan heb je hier een aanrecht met een gare wasbak.. maar achter die deur zit
[ afbeelding ]
de rest van het keukengebeuren
Ik heb net mijn bed verschoond dus ik moet ook wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed idee. Even haar wassen![]()
ja. als je je woning gaat verkopen moet je dus gewoon DE kokenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
Douwe Egberts had zo'n reclame
Dat er van die volksmensen een woning gaan bezichtigen en dat is dan ook zo'n steriel hok
En dan roepen ze zo op zijn volks
"Ik vind het hier geselluuuug” omdat het ruikt van Douwe Egberts
Ik zou koffiezetten geen koken willen noemenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. als je je woning gaat verkopen moet je dus gewoon DE koken
Beetje muf en stoffig met afbladderende muren en scheve balken?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Binnenkant ook renoveren totdat het op een molen lijkt?
je gaat toch geen koffie zetten? das vies. Gewoon wat koffiemaling in heet water op het fornuis laten brobbelenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou koffiezetten geen koken willen noemen
Hey kijk, een LTVDKraanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
dan heb je hier een aanrecht met een gare wasbak..
Appeltaart bakken en DE koffie zettenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja. als je je woning gaat verkopen moet je dus gewoon DE koken
Krijg hem niet in betere kwaliteit gevondenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:55 schreef essnhills het volgende:
Douwe Egberts had zo'n reclame
Dat er van die volksmensen een woning gaan bezichtigen en dat is dan ook zo'n steriel hok
En dan roepen ze zo op zijn volks
"Ik vind het hier geselluuuug” omdat het ruikt van Douwe Egberts
Ja die jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg hem niet in betere kwaliteit gevonden
Bekijk deze YouTube-video
jaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:09 schreef Ama het volgende:
Ze gaan werken op een gloednieuwe jacht bij Below Deck. Kapitein zegt 30 miljoen maar geen koffie of thee aanwezig. Is zo'n boot echt zo duur?
kan best hoor. Maar voor 30 miljoen heb je wel een flinke jaap. Deze is de helft bijvoorbeeld. Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:09 schreef Ama het volgende:
Ze gaan werken op een gloednieuwe jacht bij Below Deck. Kapitein zegt 30 miljoen maar geen koffie of thee aanwezig. Is zo'n boot echt zo duur?
een boot is in feite een gigantisch appartementencomplexquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Daar kun je ook een flinke huis van kopen.
Dit is ook wel een flinke.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan best hoor. Maar voor 30 miljoen heb je wel een flinke jaap. Deze is de helft bijvoorbeeld. Bekijk deze YouTube-video
Het is een mega jacht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef Nizno het volgende:
ik ga er tenminste vanuit dat het zo'n cruiseschip is
Het is geen massa-product met een zeer beperkte afzetmarkt, dan zijn en de kosten hoger plus ze kunnen er voor vragen wat ze willenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Ik bedoel ik wist natuurlijk wel dat die dingen niet goedkoop zijn maar zo duur wist ik ook niet.
Daar heb je een goed punt, daar heb ik nooit zo bij stil gestaan maar dat klopt wel ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is geen massa-product met een zeer beperkte afzetmarkt, dan zijn en de kosten hoger plus ze kunnen er voor vragen wat ze willen
Dit zijn meestal ook boten waar je twee handen vol personeel op hebt rondlopen. Een kapitein, een kok, een gastvrouw, wat schoonmakers...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is geen massa-product met een zeer beperkte afzetmarkt, dan zijn en de kosten hoger plus ze kunnen er voor vragen wat ze willen
Kloptquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn meestal ook boten waar je twee handen vol personeel op hebt rondlopen. Een kapitein, een kok, een gastvrouw, wat schoonmakers...
Programma waar ze mensen volgen die op hele dure jachten werken.quote:
Zijn ook de boten voor mensen die niet op een eurootje meer of minder kijken, waarschijnlijk harken ze al een veelvoud aan dividend in de maand binnen dan dat het personeel kostquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn meestal ook boten waar je twee handen vol personeel op hebt rondlopen. Een kapitein, een kok, een gastvrouw, wat schoonmakers...
Ik zoek altijd wel op hoe duur het is om te boeken en is idd erg duur.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ook de boten voor mensen die niet op een eurootje meer of minder kijken, waarschijnlijk harken ze al een veelvoud aan dividend in de maand binnen dan dat het personeel kost
Mijn vader was scheepstimmermanquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Godver ik wou zeggen zoals van die roeibootjes in de Titanic? En op dat moment zeggen ze in dat programma ook iets over de Titanic.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader was scheepstimmerman
Maar die maakte niet die hele grote
meer formaatje Kameleon?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader was scheepstimmerman
Maar die maakte niet die hele grote
Is dat die boot wat ik nu kijk?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:25 schreef Nizno het volgende:
- Stunning exterior space, great volume
- All cabins other than the Master are convertible into a Double or a Twin
- Superb Master suite split over two levels
- Expansive sun deck with large jacuzzi, sun pads and BBQ
- Massage room with onboard masseuse
- Outdoor cinema
ja das idd niet goedkoop
ja das die link die je net stuurdequote:
De outdoor cinema heb ik nog niet gezien maar klinkt wel tof.quote:
Nee ietsje groterquote:
Ook in de mist kun je lopen hoorquote:
dat had je beter andersom kunnen doen. eerst naar buiten en dan pas de warme vacht er afquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:53 schreef mschol het volgende:
zo, vachtje geschoren en geen holbewoner meer, nu even naar buiten
quote:
nah, is best fijn zonder vachtje buitenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had je beter andersom kunnen doen. eerst naar buiten en dan pas de warme vacht er af
Ja ik heb het net ook gewoon overleefd zonder te worden opgeslokt door de mistmonstersquote:
Ze zeggen niet voor niets dat de snelste manier om miljonair te worden is door een miljardair te zijn en een boot te kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Ik bedoel ik wist natuurlijk wel dat die dingen niet goedkoop zijn maar zo duur wist ik ook niet.
Hahaaa. LTVDK is niet lekker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb het net ook gewoon overleefd zonder te worden opgeslokt door de mistmonsters
Ik ben weer terug, maar in Strava vergeten op START te drukken. Dus nu even op Afstandmeten.nl kijken. Ik gok 3,16 kmquote:
quote:
Oh Afstandmeten zegt 3,09 km. Auch proficiat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben weer terug, maar in Strava vergeten op START te drukken. Dus nu even op Afstandmeten.nl kijken. Ik gok 3,16 km
Ja, het is weer tijd voor de guillotines.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het inspireert wel allemaal he die bootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |