Tja, je zit op een Europese forum dus wat verwacht je anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik word echt moe van alle losse topics over trump, musk en de usa.
Bedankt voor de melding.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Hier kan ik niet op reageren. Het zijn maar 14 woorden, maar een wereld vol onzin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:59 schreef MissButterflyy het volgende:
Amerikanen wordt verweten met oogkleppen op, alleen maar aandacht aan hun thuisland te besteden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:10 schreef Peppert het volgende:
[..]
Tja, je zit op een Europese forum dus wat verwacht je anders.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
MAGA-halfjes zitten waarschijnlijk al te fappen op de gedachte dat dit een enorme berg humanitaire ellende gaat opleveren.
Udo Jürgens was een Oostenrijker.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:29 schreef Vostok het volgende:
Dit doet me denken aan een Duitser die ooit de 2e wereldoorlog begon.
Wat een vreemde aantijgingen dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:20 schreef Harvest89 het volgende:
Zo te zien heeft Trump zijn eigen Göring al aangesteld.
Diep triest, en ziek.
Die begon ook mensen zonder verblijfsstatus op te pakken? Of pakte hij mensen met een verblijfsstatus op?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:29 schreef Vostok het volgende:
Het staat je vrij om met een alternatief te komen. Wat vind jij dat er moet gebeuren met de vele illegale migranten in de VS?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:23 schreef xpompompomx het volgende:
MAGA-halfjes zitten waarschijnlijk al te fappen op de gedachte dat dit een enorme berg humanitaire ellende gaat opleveren.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:29 schreef Vostok het volgende:
De Duitsers deporteerden iedereen die niet meedeed aan de Nazi ideologie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die begon ook mensen zonder verblijfsstatus op te pakken? Of pakte hij mensen met een verblijfsstatus op?
Wat is er precies dom aan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]wat een domme vergelijking.
Illegalen eruit zetten lijkt me een prima plan.
de hele referentie naar de 2e wereldoorlog slaat werkelijk nergens op. Maar jij doet liever niks aan massa immigratie begrijp ik. Dan houdt het snel op hequote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:52 schreef Vostok het volgende:
[..]
Wat is er precies dom aan?
In de 2e WO begon het ook allemaal niet vanaf dag 1 van de oorlog.
Dat wilde ze graag ja. In de eerste instantie was het bijvoorbeeld het plan joden naar madagaskar te deporteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef Vostok het volgende:
[..]
De Duitsers deporteerden iedereen die niet meedeed aan de Nazi ideologie.
Dit is opnieuw een reactie die niet veel zegt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
de hele referentie naar de 2e wereldoorlog slaat werkelijk nergens op. Maar jij doet liever niks aan massa immigratie begrijp ik. Dan houdt het snel op he
De meesten zijn simpelweg economische gelukzoekers. Zij hebben zelf de keus gemaakt om illegaal het land binnen te komen en worden er dus nu weer uitgezet. Zo werkt het nu eenmaal, probeer jij maar eens zonder de juiste papieren een land binnen te komen, dat is moeilijk en als het je lukt zal het gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:01 schreef Vostok het volgende:
[..]
Dit is opnieuw een reactie die niet veel zegt.
Wat ik wil aangeven, is dat het hier om mensen gaat. Het idee dat je mensen gaat deporteren, komt over alsof je het over dieren/beesten hebt. Het lijkt alsof je ze gewoon oppakt en uit het land schopt, zonder rekening te houden met hun menselijkheid en de gevolgen van zulke acties (voor de mensen die niet voor niks hun land zijn ontvlucht).
Het is maar de vraag of het positief uitpakt voor de VS.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De meesten zijn simpelweg economische gelukzoekers. Zij hebben zelf de keus gemaakt om illegaal het land binnen te komen en worden er dus nu weer uitgezet. Zo werkt het nu eenmaal, probeer jij maar eens zonder de juiste papieren een land binnen te komen, dat is moeilijk en als het je lukt zal het gevolgen hebben.
Blijkbaar zijn de illegalen in een aantal sectoren hard nodig.quote:In de VS wordt gemengd gereageerd op de deportatieplannen van Trump. Een deel van de samenleving is voorstander, maar de massadeportatie kan ook leiden tot een groot personeelstekort. Veel migranten werken in sectoren waar nu al tekorten zijn, zoals in de bouw. Ook veel boeren zijn afhankelijk van illegale arbeidskrachten.
De Duitse AH ook niet. En ik bedoel geen Albert Heijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:35 schreef Vostok het volgende:
[..]
Maar die begon geen 2e wereldoorlog.
Hij gunde mensen een verblijf in zijn gasthuis.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die begon ook mensen zonder verblijfsstatus op te pakken? Of pakte hij mensen met een verblijfsstatus op?
Op deze manier ? Natuurlijk moeten illegalen niet langer blijven. Niet in Amerika en niet in Nederland. Maar dit beleid komt straks als een boomerang terug. Op vele fronten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]wat een domme vergelijking.
Illegalen eruit zetten lijkt me een prima plan.
De Lidl?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Duitse AH ook niet. En ik bedoel geen Albert Heijn.
Hitler werd geboren als Oostenrijker en stierf als een Duits staatsburger.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Duitse AH ook niet. En ik bedoel geen Albert Heijn.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:13 schreef Vostok het volgende:
[..]
Hitler werd geboren als Oostenrijker en stierf als een Duits staatsburger.
Je hebt gelijk. Rapid of was het Austria Wien werd toen ook Duits kampioen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:13 schreef Vostok het volgende:
[..]
Hitler werd geboren als Oostenrijker en stierf als een Duits staatsburger.
Die zit hier naast de Appie. Wel Duits idd.quote:
Dat is heel simpel op te lossen: vraag om argumentatie of bewijs en je hoort nooit meer van ze in het topic.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een vreemde aantijgingen dit.
Sport verbroedert.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Rapid of was het Austria Wien werd toen ook Duits kampioen.
Wat dacht je er van om ze gewoon een vergunning te geven zodat ze aan de slag kunnen gaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:45 schreef HowardRoark het volgende:
Uitstekend om te zien dat deze illegalen het land uit worden gezet. Hoe meer, hoe beter.
[..]
Het staat je vrij om met een alternatief te komen. Wat vind jij dat er moet gebeuren met de vele illegale migranten in de VS?
Dit is niet volledig waar. De nazi’s vervolgden en deporteerden niet iedereen die niet meedeed aan hun ideologie, maar ze richtten zich specifiek op bepaalde groepen die zij als “vijanden van de staat” of “ongewenst” beschouwden. Deze vervolgingen waren niet willekeurig, maar systematisch gericht op bepaalde bevolkingsgroepen en individuen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 13:49 schreef Vostok het volgende:
[..]
De Duitsers deporteerden iedereen die niet meedeed aan de Nazi ideologie.
in welke wereld denk je dat je leeft? Illegaal ergens zijn is het volkomen logisch dat je er een keer uit wordt gezetquote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:01 schreef Vostok het volgende:
[..]
Dit is opnieuw een reactie die niet veel zegt.
Wat ik wil aangeven, is dat het hier om mensen gaat. Het idee dat je mensen gaat deporteren, komt over alsof je het over dieren/beesten hebt. Het lijkt alsof je ze gewoon oppakt en uit het land schopt, zonder rekening te houden met hun menselijkheid en de gevolgen van zulke acties (voor de mensen die niet voor niks hun land zijn ontvlucht).
Tuurlijk, en die 290 miljoen anderen die n.a.v. jouw generaal pardon voor de deur staan om hetzelfde te eisen ga je natuurlijk wegsturen. Toch? Of niet?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om ze gewoon een vergunning te geven zodat ze aan de slag kunnen gaan?
Waarom zou je de troep van een ander land op moeten ruimen? Deur wagenwijd openzetten is jouw oplossing?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om ze gewoon een vergunning te geven zodat ze aan de slag kunnen gaan?
hoe precies? Ze worden niet op de trein naar een concentratiekamp gezet he? Gewoon weer netjes terug naar huis. Laat het maar afschrikken dat illegaal het land betreden wordt aangepakt.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op deze manier ? Natuurlijk moeten illegalen niet langer blijven. Niet in Amerika en niet in Nederland. Maar dit beleid komt straks als een boomerang terug. Op vele fronten.
Waarschijnlijk niet, ik zou werkgelegenheid creëren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk, en die 290 miljoen anderen die n.a.v. jouw generaal pardon voor de deur staan om hetzelfde te eisen ga je natuurlijk wegsturen. Toch? Of niet?
gaat voornamelijk om sde sactuary cities waar deze illegalen zitten. In de landbouw moeten ze teveel werkenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:02 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus we zijn vanaf dit jaar de grootste exporteur van landbouwproducten ter wereld?
Nou en? Illegaal is Illegaal toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
gaat voornamelijk om sde sactuary cities waar deze illegalen zitten. In de landbouw moeten ze teveel werken
Ja, daar beginnen ze mee. Maar Trump had toch beloofd dat ze er allemaal uit gingen? In Chicago werken ze voornamelijk in de bouw, maar landelijk gezien werkt het grootste deel van de illegalen in de landbouw, alhoewel dat wel seizoensafhankelijk is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 15:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
gaat voornamelijk om sde sactuary cities waar deze illegalen zitten. In de landbouw moeten ze teveel werken
200 mensen voor 600km2 aan oppervlak.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:56 schreef tong80 het volgende:
Immigratiedienst ICE stuurt tussen de honderd en tweehonderd agenten naar Chicago, een Democratisch bolwerk, om de operatie met de naam ‘Operation Safeguard’ uit te voeren.
Nee, ze gaan naar “interneringskampen”. En vandaar worden ze uitgezet. Mits bekend waar ze vandaan komen en mits het land van herkomst ze terug wil hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe precies? Ze worden niet op de trein naar een concentratiekamp gezet he? Gewoon weer netjes terug naar huis. Laat het maar afschrikken dat illegaal het land betreden wordt aangepakt.
M'n voorpret wordt steeds groter.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe precies? Ze worden niet op de trein naar een concentratiekamp gezet he? Gewoon weer netjes terug naar huis. Laat het maar afschrikken dat illegaal het land betreden wordt aangepakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |