Wanhopig Amerikanen die hun studiegeld budget Yolo'en.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bybit. Maar hoe betrouwbaar dat is? En of je de coins dan op tijd verkocht hebt? Ik zag ook dat je ze via een Coinbase wallet kunt traden.
Die Melania coin met een market cap van $4,5B in 1uur en +8000%Wtf is dat?
Als je over een paar uur verkoopt zit je toch alsnog goed zolang de boel niet gelijk crashedquote:Op zondag 19 januari 2025 23:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wanhopig Amerikanen die hun studiegeld budget Yolo'en.
Je snapt het concept van zolang?quote:Op zondag 19 januari 2025 23:16 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je over een paar uur verkoopt zit je toch alsnog goed zolang de boel niet gelijk crashed
Lekker ff snel een winst
mooi op tijd, een uur geleden halveerde de waarde ineens.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
25k, op 14 vanmorgen ingestapt en op 28 eruit
Omdat zij zelf die munt op de markt hebben geflikkerd vermoed ik.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze gewoon doorgaan met juichen.
Gewoon de Democraten de schuld geven.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:26 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus nu kan Trump er prat op gaan, dat hij 1 van de grootste oplichters is aller tijden. Veel van zijn volgers gaan dat geweldig vinden, behalve als ze nu al hun spaargeld kwijt zijn. En je wilt al de mensen die er geld voor geleend hebben waarschijnlijk niet de kost geven.
quote:Op zondag 19 januari 2025 19:29 schreef 215 het volgende:
[..]
Ja, er is inderdaad een gerede kans dat je vermogen naar de maan gaat. maar succes.
Dat het nog zo lang duurde en dat het nu nog de helft waard is, geeft maar aan hoe traag die cryptobeurzen reageren. Tegen de tijd dat je het kunt verkopen krijg je er niets meer voor.quote:Op zondag 19 januari 2025 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prijs halveerde even binnen ongeveer een kwartier.
Dogecoin is ook een pump & dump?quote:Op zondag 19 januari 2025 22:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is Trump, 80% van de coins is in een wallet maar bovenal: het is een zelfverklaarde memecoin.
Maar het is dus wel een pump & dump coin, ook al is het pump gedeelte mislukt? Ik volg enkel @Glazenmaker , zelf weinig verstand van dit soort zaken. Waarom bestaat doge dan al zolang als het financiėle oplichterij is?quote:Op zondag 19 januari 2025 23:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Bij Dogecoin is het pump-gedeelte mislukt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 19 januari 2025 23:42 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar het is dus wel een pump & dump coin, ook al is het pump gedeelte mislukt? Ik volg enkel @:Glazenmaker , zelf weinig verstand van dit soort zaken. Waarom bestaat doge dan al zolang als het een oplichterij is?![]()
Vooral kopen.quote:Op zondag 19 januari 2025 23:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aangenaam kennis te maken.
Komt omdat hij en melania nu ook Melaniacoin hebben aangekondigdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |