Ach zo. Nou ja het is gewoon menselijk gedrag dat als het je samen opvalt daar iets over te zeggen. Niemand is roomser dan de paus.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat tegen haar zeggen
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerendquote:
Dat jij dat zou doen wil niet zeggen dat het niet asociaal is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerend
Remi heeft ze ook externelijk zo te horenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:28 schreef DGK-Eric het volgende:
Mattheus en Nele hebben innerlijke orgasmes van de chips
Ik vind het wel meevallen ze zitten niet eens op een lijn. Niels probeerde te zeuren over het graaien Jordy temperde het met iedereen begon te graaien.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:27 schreef Puzzie het volgende:
Op zich ook wel weer een voordeel dat die twee jankerds in de suite slapen, kunnen de anderen wat meer met elkaar bonden
4 M&m's. Vier. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat jij dat zou doen wil niet zeggen dat het niet asociaal is.
Jullie pretendeerden ook niet dat jullie een team en netjes warenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een gezeik van Niels over Lennie over die M&M's. Lennie heeft een eetstoornis. Ik heb geen eetstoornis maar had me denk ik ook niet kunnen beheersen met die M&M's na twee weken op rantsoen. Ik had waarschijnlijk zo'n hele pot geraust en was ermee weggerend
Dan is het toch juist mooi dat ze in hok slapen? Ik had het over de groep.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen ze zitten niet eens op een lijn. Niels probeerde te zeuren over het graaien Jordy temperde het met iedereen begon te graaien.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:34 schreef ledn81 het volgende:
pffft het is nu al kippehok en dan hebben ze ook nog allemaal suiker op
Ja die kijkt niet heel blij vind ik .quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:38 schreef Kinga het volgende:
Lennie helemaal in haar eigen bubbel met de m&ms
Die verbaast zich met welke aasgieren ze in het huis terecht is gekomen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die kijkt niet heel blij vind ik .
Ook zo een flauw vermoedenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:21 schreef Hznootje het volgende:
Ik vermoed Lennie en Axel sowieso op de bank deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |