Ja BB heeft de machtquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Best gluiperig ook, want er staat geen uiterste consumtiedatum op.. BB kan dat ding cancellen wanneer ze willen
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:06 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Als je melk in de diepvries legt, dan is het toch ijs of niet"
Handen wel gewassen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja BB heeft de macht
Ze zijn dus echt bezig met het tellen van de M&Ms
Krijgen ze die olie niet bij de boodschappen? Hoe ging dst vorige week?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben geen olie, maar wel weer kip. Ze zullen het wel weer uit elkaar trekken, dan was een beetje curry erdoor best een goeie optie geweest
Maar hij heeft ze wel gewassen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels hoeft zijn handen niet te wassen want die plast zittend
Elsa kijkt gelukkig zelf ook niet zo nauwquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niels hoeft zijn handen niet te wassen want die plast zittend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Valt me elk jaar weer op. Ze worden niet uitgekozen op goed kunnen nadenken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben geen olie, maar wel weer kip. Ze zullen het wel weer uit elkaar trekken, dan was een beetje curry erdoor best een goeie optie geweest
In dit programma kan het geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vind jordy nu net dat jongetje wat vriendjes koopt
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Elsa kijkt gelukkig zelf ook niet zo nauwDie plast dan denk ik ook zittendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog maak je je droog met een papiertje en was je je handen daarnaquote:
ik ben visueel ingesteld Dotquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan nog maak je je droog met een papiertje en was je je handen daarna
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfffquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
bb : wat zijn jullie druk bezig met m&m's tellen
het gekozen eten door de DM staat klaar in de DR
Zou ik geen straf vinden. Maar vind het wel lekkerder met cashewnoten en wat sojasaus /kruiden eropquote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedere dag broccoli, ik lust het wel een keer in de maand of zo. Maar iedere dag ppfff
Gekozen door Jordy Niels kon goede beslissingen nemen zei hijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |