SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Het idee van schieten op een Mavica lijkt me wel hilarisch.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber heb je er al zo eentje, las laatst dat fotorolletjes ouderwets zijn, misschien is dit een hip nieuw iets
[ afbeelding ]
achja, gelukkig is dit ook de eerste keer dat ik zoiets hoor in 4 jaar tijd (4 jaar alweer...)quote:
He. Vergeef ze. Het is nog 20 minuten International Fetish Day. Ze vieren gewoon hun feestdag nog even.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. hoef je niet de hele flat voor wakker te maken
oh.. nou dan komt mijn dag nog wel..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He. Vergeef ze. Het is nog 20 minuten International Fetish Day. Ze vieren gewoon hun feestdag nog even.
quote:
Uuuuuh omdat awesome!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 23:00 schreef Ama het volgende:
@:datismijnmening waarom heeft Trump zo'n lelijke portretfoto laten maken dit keer?
Kwiwi heeft ons verlatenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 05:52 schreef bitterbal het volgende:
Kijk @:kwiwi een baby geitje die aan het eten is
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
gelukkigquote:Op zaterdag 18 januari 2025 05:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Maar wel ok geslapen
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 06:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reeds negen dagen vermist
Nopequote:Op zaterdag 18 januari 2025 06:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ook niet actief in andere topics?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 06:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee![]()
Mss dat ze op vakay is maar waarschijnlijk is ze onder een lawine terechtgekomen
Eerst koffie zettenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 06:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nou zeg. Dan moeten we er heen om haar uit te graven
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou lekker weer dimmy![]()
* kwiwi blaast laatste adem uit onder de sneeuw
[..]
Kwiwiquote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
quote:
dat mag, nadat ze je gered hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bohh die wil je toch gewoon knuffelen
Morguh mscholquote:
Nee, helaas, wilde wel wat gaan doen maar het lijf zegt ho stop tot hier en ff niet verder.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:26 schreef mschol het volgende:
mogguh @:dotteke
wilde weekend plannen?
dat is jammer, maar beter wel naar je lijf luisterenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, helaas, wilde wel wat gaan doen maar het lijf zegt ho stop tot hier en ff niet verder.
Dus we doen het even rustig aan.
Dit is meer iets voor in BNWquote:
Ze is er weerquote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bohh die wil je toch gewoon knuffelen
Ja, heb een andere fysio, die denkt o ik fix dat lijf wel even.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is jammer, maar beter wel naar je lijf luisteren
De Wylerheks uit Beek met haar dichtgenaaide mond en ogen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt iemand onder m'n bed he?
Lekker, wat een verwennerij, zelf gebakken?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Even taart neerzetten voor bij de thee of koffie. Snij zelf maar een stuk af.
[ afbeelding ]
Nee, zelf gegoogeldquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, wat een verwennerij, zelf gebakken?
Simon de Stofzeehondquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt iemand onder m'n bed he?
Ik heb echt in coma gelegen. Gisteravond al voor pampus op de bank en toen maar geslapen van 10 tot half 7. Koekoekquote:
Is volgens mij wel een universele angst, dat je onder je bed kijkt en je ziet twee ogen terug staren.quote:
Poh lekker hoor.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb echt in coma gelegen. Gisteravond al voor pampus op de bank en toen maar geslapen van 10 tot half 7. Koekoek
Morguh Haagsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:03 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen dames, heren. En anders gespuis @:dud0r
Ik zit in een warme kantine naar een zaalwedstrijd te kijken met een lekker bakkie pleur (pleuah). Niets mis mee.
Gaat iets sneller dan zelf makenquote:
Ja die jonkies spelen altijd vroeg. Maar het is al beter dan pak hem beet 2 a 2.5 jaar terug. Dat was soms al om 8 uur beginnen en om 7 uur verzamelen bij een uitwedstrijd.quote:
Ja herinner het mijn nog. In de koude wintermaanden vond ik het helemaal niets. En ik heb al niets met voetballen, maar ja je laat je zoontje ook niet alleen gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die jonkies spelen altijd vroeg. Maar het is al beter dan pak hem beet 2 a 2.5 jaar terug. Dat was soms al om 8 uur beginnen en om 7 uur verzamelen bij een uitwedstrijd.
Nu al vaak een uur later. 😎
Nee zeker niet. Gelukkig spelen ze in de winter in de zaal voor zover dat mogelijk is. Niet iedere club heeft en wil dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja herinner het mijn nog. In de koude wintermaanden vond ik het helemaal niets. En ik heb al niets met voetballen, maar ja je laat je zoontje ook niet alleen gaan.
O dat is wel een geluk dan, ik stond altijd op het veld en dat was killekes aan de billekes somsquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Gelukkig spelen ze in de winter in de zaal voor zover dat mogelijk is. Niet iedere club heeft en wil dat.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb een andere fysio, die denkt o ik fix dat lijf wel even.
Nou euhhhh niet dus.
ik heb prima geslapen eigenlijkquote:
gewoon ze het lekker zelf laten uitzoekenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja die jonkies spelen altijd vroeg. Maar het is al beter dan pak hem beet 2 a 2.5 jaar terug. Dat was soms al om 8 uur beginnen en om 7 uur verzamelen bij een uitwedstrijd.
Nu al vaak een uur later. 😎
Het is stiekem gewoon leuk om te gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ik heb prima geslapen eigenlijk
[..]
gewoon ze het lekker zelf laten uitzoekenJIJ wilt zo nodig die sport op die tijd beoefenen
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:05 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Even taart neerzetten voor bij de thee of koffie. Snij zelf maar een stuk af.
[ afbeelding ]
Even gezellig met de hockeymilfs kletsen?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:03 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen dames, heren. En anders gespuis @:dud0r
Ik zit in een warme kantine naar een zaalwedstrijd te kijken met een lekker bakkie pleur (pleuah). Niets mis mee.
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even gezellig met de hockeymilfs kletsen?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:24 schreef Recce het volgende:
[..]
* Recce kijkt paranoïde om zich heen.
Hi vriendje ben je terugquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is een leugen, ik ben gewoon alleenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt verschrikt om zich heen.
Gisterenavond een pot van bijna 4 uur gehad.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |