Alles is anders behalve de standaard stelletjesquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ik noem die 2 gewoon 'De Bondgenoten'.
Net als met stelletjes in die show krijgen we dit stelletje hier ook door de strot geduwd![]()
Al lijkt het erop dat de rest naar bed is...
Axel is een redelijke dooie lul. Ze hadden het tijdens het afwassen ook niet over hem voor wat betreft weinig doen. Ik vermoed dat het over Lenni en Milena ging.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, maar denk wel dat ie er een kans mee verspeeld heeft om beter te bonden.
Moet zeggen dat ik Axel ook niet veel vind en dat staat los van hoe men met 'm is omgegaan.
Lennie sowieso, die werd in 'die podcast' van de 3 genomineerden ook genoemd als degene die het minste deed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:22 schreef marky het volgende:
[..]
Axel is een redelijke dooie lul. Ze hadden het tijdens het afwassen ook niet over hem voor wat betreft weinig doen. Ik vermoed dat het over Lenni en Milena ging.
Dat is op kijkers afstand heel makkelijk praten maar best lastig onder druk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar juist nadat Niels eindelijk eens moeite stak in een 1 op 1 met 'm zou zoiets simpels als afwassen en dollen met de andere jongens kunnen helpen de boel om te keren. Je zit er toch, een beetje meer moeite van zijn kant zou ook niet verkeerd zijn.
zeiden ze afgelopen keer ook, maar echt dit is niet leuk meer...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:30 schreef tassie127 het volgende:
Vind dit echt het meest slaapverwekkende seizoen ooit. Er gebeurt echt 0,0. Alles alweer onder zeil. Echt teleurstellend….
Zeker niks mis mee! Ieder z'n tijd, maar het blijft wel een spel. Dit soort kleine dingen zijn wel een kans om z'n positie te verbeteren. Uit de wandeling met 'Remi' na de exit van Linda leek hij te weten hoe de hazen lopen daar, maar daar twijfel ik nu wel aan doordat ie zich niet even aansloot bij die drie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is op kijkers afstand heel makkelijk praten maar best lastig onder druk.
In het begin keek niemand naar hem om , zat hij in zijn eentje. Paar dagen geleden liet hij zien dat hij het moeilijk had met hoe hij in de groep stond en was hij emotioneel over wat het hem deed.. Nu gaat het telkens wat beter , hij ligt beter in de groep ,doet en helpt ,probeert gesprekjes aan te gaan en is meer ontspannen.
Hij doet op zijn manier zijn best en blijkbaar had hij de tijd nodig die hij nodig heeft. Niets mis mee.
die 3 bedoel je je daarmee jeffrey niels en jordy?quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee! Ieder z'n tijd, maar het blijft wel een spel. Dit soort kleine dingen zijn wel een kans om z'n positie te verbeteren. Uit de wandeling met 'Remi' na de exit van Linda leek hij te weten hoe de hazen lopen daar, maar daar twijfel ik nu wel aan doordat ie zich niet even aansloot bij die drie.
Maar inderdaad, voor mij makkelijker te zeggen dan voor hem die daar midden in zit.
Klopt. Vorig jaar was ook niet veel maar er gebeurde nog eens wat. Nu is het echt ruk. Had me er zo op verheugd maar het is een grote deceptie. Normaal moest ik nogal eens wat cossen terug lezen maar nu is er misschien1 cos per dag te volgenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:39 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zeiden ze afgelopen keer ook, maar echt dit is niet leuk meer...
Nee, Mattheus, Jordy en Niels, die de laatste afwas deden. Axel bood aan mee te helpen, maar Mattheus zei dat dat niet hoefde omdat Axel al zo vaak had afgewassen. Als ik me niet goed voelde liggen in de groep was ik toch mee gegaan naar buiten. De rest was toch al richting bed.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:44 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die 3 bedoel je je daarmee jeffrey niels en jordy?
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Mattheus, Jordy en Niels, die de laatste afwas deden. Axel bood aan mee te helpen, maar Mattheus zei dat dat niet hoefde omdat Axel al zo vaak had afgewassen. Als ik me niet goed voelde liggen in de groep was ik toch mee gegaan naar buiten. De rest was toch al richting bed.
Al is dat, zoals @:puzzie zegt, voor mij makkelijk praten, Axel heeft misschien niet in de gaten dat dat handig voor hem zou kunnen zijn.
Er is vergeleken met voorgaande seizoenen ook vrijwel geen groepsgevoel. Als in, er samen wat van maken en met elkaar creatieve activiteiten bedenken. Dit seizoen is letterlijk ieder voor zich.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar was ook niet veel maar er gebeurde nog eens wat. Nu is het echt ruk. Had me er zo op verheugd maar het is een grote deceptie. Normaal moest ik nogal eens wat cossen terug lezen maar nu is er misschien1 cos per dag te volgen
Klopt. Ik heb het ook over de streams. Voor het eerst zijn de uitzendingen wel meer verhelderend en vermakelijk. Maar de streams dit jaar zijn echt gewoon oersaai.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 01:05 schreef Keane007 het volgende:
[..]
Er is vergeleken met voorgaande seizoenen ook vrijwel geen groepsgevoel. Als in, er samen wat van maken en met elkaar creatieve activiteiten bedenken. Dit seizoen is letterlijk ieder voor zich.
Livestream is vrij saai over een hele dag door. Maar spelverloop van dit seizoen zit keigoed in elkaar. Alleen die deelnemers mogen wel iets creatiever en actiever worden.
2023 en 2024 waren best intense BB series. Nu zit het programma vol met fans van het programma en dat werkt dus toch echt minder. Zelfs het weerwolven werd vorig jaar heel fanatiek gespeeld dit jaar is het flauwe hap. Maar ook de productie is heel schamel. We zijn tot woensdag bezig geweest met nominaties bepalen. Er is maar een game om geld gespeeld. Wanneer kunnen die mensen strijden voor meubels of de keuken? De hele dag dat geroer in een potje slob... wat een arremoe.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:46 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Klopt. Vorig jaar was ook niet veel maar er gebeurde nog eens wat. Nu is het echt ruk. Had me er zo op verheugd maar het is een grote deceptie. Normaal moest ik nogal eens wat cossen terug lezen maar nu is er misschien1 cos per dag te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |