Willekeurig, zeer gevaarlijk, meisjequote:
Roy Orbison?quote:
Owquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Willekeurig, zeer gevaarlijk, meisje
Elon gaat boos op je zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
Hey ze hebben bij Bluesky nu trending topics ingevoerd
Die Nazi heeft het druk zat met zijn eigen raketjes opblazenquote:
Hoe moet maandag weer in de reet van trump kruipenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Nazi heeft het druk zat met zijn eigen raketjes opblazen
Of andersomquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe moet maandag weer in de reet van trump kruipen
trump is potus, dusquote:
Ja maar jij weet toch alles?quote:
AI niet.... ik ken dr natuurlijk welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij weet toch alles?
Oh ja, jij kent iedereen. Dat was het.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
AI niet.... ik ken dr natuurlijk wel
Ben je al aan het pakken eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, jij kent iedereen. Dat was het.
Pakken? Wat ben ik nou weer vergeten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je al aan het pakken eigenlijk?
Ik moet me nog wat gaan inlezen in Blueskyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:54 schreef pullup het volgende:
Hey ze hebben bij Bluesky nu trending topics ingevoerd
Jij ging naar Ierland verhuizenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pakken? Wat ben ik nou weer vergeten?
Oh ja.quote:
Om Iers te leren kun je alvast proberen mijn username te leren uitsprekenquote:
Aiobiedinges toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Om Iers te leren kun je alvast proberen mijn username te leren uitspreken
Ik heb nog even twitter en bluesky samen gehad maar die twitter zooi er maar eens helemaal uitgegooidquote:Op vrijdag 17 januari 2025 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik moet me nog wat gaan inlezen in Bluesky
Daar is nog werk aan de winkel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |