SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Nice. Niet wat ik dagelijks luister tho.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zei iemand hier vanmiddag fetish? ik vind dit zo'n heet nummer
serieusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht is het wereld fetishdag?
Wacht er is een wereld fetishdag?
Same maar dit nummer vond ik echt lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nice. Niet wat ik dagelijks luister tho.
Is dit een bepaalde muziekstroming?
vast welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht is het wereld fetishdag?
Wacht er is een wereld fetishdag?
als KEL nog bestond was het er druk geweestquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/International_Fetish_Day
No problem.. hoeft niet in een hokje gedrukt te wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same maar dit nummer vond ik echt lekker
En ehhh ja vast wel, maar ik weet niet welke
[..]
vast wel
Dat zit wel lekker in elkaar inderdaad.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:22 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zei iemand hier vanmiddag fetish? ik vind dit zo'n heet nummer
Volgens mij bestaat KEL niet meer omdat het er juist nooit druk was.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als KEL nog bestond was het er druk geweest
het is techno (achtig-iets)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga het zo even luisteren als ik niet meer op kantoor zit.
Behalve als je into dat soort dingen bent natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
No problem.. hoeft niet in een hokje gedrukt te worden![]()
Om mensen dus een beetje het verschil uit te leggen tussen gezonde seksualiteit en andere mensen of dieren martelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/International_Fetish_Day
Eet je pizzaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om mensen dus een beetje het verschil uit te leggen tussen gezonde seksualiteit en andere mensen of dieren martelen.
iedereen aan de fetishquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zit wel lekker in elkaar inderdaad.
In watttttt?quote:
WOGgenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu even doorwerk ben ik zo klaar, MAARJA
Je moet eens op feestboek naar de pagina van Omroep Brabant en dan naar het bericht over de mazelen. En vervolgens de reacties lezen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt boos een ossenhaaspuntje in zijn mond.
quote:
quote:
Lekkere hobbyquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, ik zit met twee menukaarten voor mijn neus, van twee verschillende restaurants.
Wat een hobby
fuck de was!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, ja, de was wil vast opgehangen worden.
Ik kan die reacties niet vindenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet eens op feestboek naar de pagina van Omroep Brabant en dan naar het bericht over de mazelen. En vervolgens de reacties lezen.
Pareltje.
en je MOET normaal zijn11@!111111!!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supernormaal joh mensen vastbinden en naar de tering laan met een zweepje, echt hoor.
Ik heb er wel een flink aantal en af en toe blader ik er eens door heen, maar ik ga ze niet verzamelenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkere hobbyben je ook dol op kookboeken?!
Knoflooksoep.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fuck de was!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga vandaag nog sporten en boodschappen doen en knoflooksoep maken en een stamppotjemet cordon blue want dat heeft bijna 300 kcal. Dat is veel
Waar ga je dit weekend weer uiteten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er wel een flink aantal en af en toe blader ik er eens door heen, maar ik ga ze niet verzamelen
ohquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er wel een flink aantal en af en toe blader ik er eens door heen, maar ik ga ze niet verzamelen
vertel vertelquote:
Wat ga je voor lekkers maken? Of bestellen?quote:
Ben je geblokkeerd door Omroep Brabant?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan die reacties niet vinden
Ja?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Huize C-E viert International Fetish Day?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |