SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
Dierenarts even bellen voor advies, misschien ook meteen maar een afspraak maken. Even afwachten wat ze zeggen.
Om je te Villen?quote:
Noodgeval?quote:
Aw.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Helaas. Assistente zei ook al ik zou hier niet te lang mee wachten. Over precies een week krijgt Draco een spuitje.
ahwwwwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Helaas. Assistente zei ook al ik zou hier niet te lang mee wachten. Over precies een week krijgt Draco een spuitje.
Draco heeft een hele grote tumor en ik wou vragen wanneer ik het besluit moet nemen maar toen ze het verhaal hoorde was het al duidelijk dat hij volgende week uit zijn lijden verlost moet worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Gaat het niet goed met je ratten @:ama?
awwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ga je dan een kat kopen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, bijna.. nog een paar uurtjes
Sterkte Amaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:
Nee ging over mijn zusjes verjaardagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
lief van dr
ze zoekt nog een vachtje?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Nee, een kitten.quote:
Fetisjenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:29 schreef mschol het volgende:
https://fok.nl/881124
hmm.. waarom verzinnen ze voor alles een aparte dag
Ocharmequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |