SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
Dierenarts even bellen voor advies, misschien ook meteen maar een afspraak maken. Even afwachten wat ze zeggen.
Om je te Villen?quote:
Noodgeval?quote:
Aw.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Helaas. Assistente zei ook al ik zou hier niet te lang mee wachten. Over precies een week krijgt Draco een spuitje.
ahwwwwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Helaas. Assistente zei ook al ik zou hier niet te lang mee wachten. Over precies een week krijgt Draco een spuitje.
Draco heeft een hele grote tumor en ik wou vragen wanneer ik het besluit moet nemen maar toen ze het verhaal hoorde was het al duidelijk dat hij volgende week uit zijn lijden verlost moet worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Crack_ het volgende:
Gaat het niet goed met je ratten @:ama?
awwquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Ga je dan een kat kopen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, bijna.. nog een paar uurtjes
Sterkte Amaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
quote:
quote:
Nee ging over mijn zusjes verjaardagquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:27 schreef mschol het volgende:
[..]
lief van dr
ze zoekt nog een vachtje?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Nee, een kitten.quote:
Fetisjenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:29 schreef mschol het volgende:
https://fok.nl/881124
hmm.. waarom verzinnen ze voor alles een aparte dag
Ocharmequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
Pardon.quote:
Ieder zijn ding tochquote:
Meestal is het dan best snel klaar jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Draco heeft een hele grote tumor en ik wou vragen wanneer ik het besluit moet nemen maar toen ze het verhaal hoorde was het al duidelijk dat hij volgende week uit zijn lijden verlost moet worden.
Olifant 1950 euro?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Rat in laten slapen is best wel cheap, dacht is 100 euro ofzo maar nog net geen 40.
Maar toch sneuquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
Rat in laten slapen is best wel cheap, dacht is 100 euro ofzo maar nog net geen 40.
Ik had gisteren (ofzo) nog een filmpje gezien over dat ze ergens in een NL dierentuin een olifant in lieten slapen met artrose.. die stond helemaal schuin op de achterpootjes van de pijn.quote:
Een dier zien lijden is altijd sneuquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren (ofzo) nog een filmpje gezien over dat ze ergens in een NL dierentuin een olifant in lieten slapen met artrose.. die stond helemaal schuin op de achterpootjes van de pijn.
Dat was sneu.
Mensen hebben geen geduld tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik mn konijn liet inslapen liep de afspraak wat uit (hij wilde niet dood) en begon de vrouw op de gang te zeiken dat ze niet werd geholpen
Die dierenarts werd leip
Mensenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik mn konijn liet inslapen liep de afspraak wat uit (hij wilde niet dood) en begon de vrouw op de gang te zeiken dat ze niet werd geholpen
Die dierenarts werd leip
Hmm, opzich wel. Als je maar precies uitlegt hoe en wat. Want anders gaat men altijd van het meest negatieve uit want.. dat is leuk?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen hebben geen geduld tegenwoordig.
Blijkbaar. Het zal vooral ook een gebrek aan empathie zijn. De mens is veel te egoīstisch geworden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, opzich wel. Als je maar precies uitlegt hoe en wat. Want anders gaat men altijd van het meest negatieve uit want.. dat is leuk?
Waarom moet dit gepromoot worden? Iedereen heeft internetquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:29 schreef mschol het volgende:
https://fok.nl/881124
hmm.. waarom verzinnen ze voor alles een aparte dag
Ook niet, er was volop empathie toen ze wist er aan de hand was. En schaamtequote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijkbaar. Het zal vooral ook een gebrek aan empathie zijn. De mens is veel te egoīstisch geworden.
Vroeger in India liet men olifanten wel eens mensen dood trappen als vorm van executie, dat noemden ze Gunga Rao.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had gisteren (ofzo) nog een filmpje gezien over dat ze ergens in een NL dierentuin een olifant in lieten slapen met artrose.. die stond helemaal schuin op de achterpootjes van de pijn.
Dat was sneu.
In burgers jaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was sneu.
Behalve @Citizen.Erasedquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom moet dit gepromoot worden? Iedereen heeft internet
Oh, ik heb nog wel wat kandidaten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger in India liet men olifanten wel eens mensen dood trappen als vorm van executie, dat noemden ze Gunga Rao.
Oh jij hebt het filmpje ook gezien?quote:
Olifanten zijn ook super emotionele dieren tochquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij hebt het filmpje ook gezien?
Was sneu.. en dan op het laatst een andere olifant die even 'afscheid' kwam nemen
Jazekerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Olifanten zijn ook super emotionele dieren toch
Ik ook wel, 52 procent van de mensheid is gekkie, wappie en/of stommie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel wat kandidaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |