SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoeveel koffie was dat wel niet dat je zo actief bent op dit uur van de dag?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb al gezwommen, koffie gedronken en zit aan de studie![]()
het is vast niet alleen bij koffie geblevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel koffie was dat wel niet dat je zo actief bent op dit uur van de dag?
Ik heb gedoucht, koffie gedronken, kleding besteld.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb al gezwommen, koffie gedronken en zit aan de studie![]()
Goedemorgen Poes.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gedoucht, koffie gedronken, kleding besteld.
Lag om half 2 in bed. En om 6u eruit.![]()
![]()
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goedemorgen Poes.
Dat is wel een kort nachtje
2quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeveel koffie was dat wel niet dat je zo actief bent op dit uur van de dag?
Impliceer je nou dat ik een lijntje voor ontbijt had?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:34 schreef mschol het volgende:
[..]
het is vast niet alleen bij koffie gebleven
Das niet heel veelquote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb gedoucht, koffie gedronken, kleding besteld.
Lag om half 2 in bed. En om 6u eruit.![]()
![]()
nee hoor, 20 redbulletjes ofzoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik een lijntje voor ontbijt had?
net ook de 2e getaptquote:
Middelvinger is nog steeds aan het herstellen (gaat echt zo traaaag) maar laatste tijd doet het ook soms wat pijn maar aangezien alles goed is lijkt me dat een goed teken. Het jeukt ook soms.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:07 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon omdat het alweer even geleden is: hoe gaat het met de vingers?
Nee, maar het ging niet andersquote:
klinkt goed, en fijn dat het verder niet hindert, heb je daar nog controle op verder bij HA ofzo? of hebben die iets van: kom maar langs als je last hebt?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Middelvinger is nog steeds aan het herstellen (gaat echt zo traaaag) maar laatste tijd doet het ook soms wat pijn maar aangezien alles goed is lijkt me dat een goed teken. Het jeukt ook soms.
Het hindert mij niet in mijn dagelijks leven gelukkig.
dat is wel klotequote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:10 schreef Ama het volgende:
Vrieskou is wel echt intens pijnlijk. Toen ik vorige week naar huis fietste vanaf theater had ik wel even de tranen in mijn ogen staan. Maar goed kwartiertje in huis zitten en het zakt wel weg.
Oh nee ik heb al sinds mei vorig jaar geen controle meer ofzo, Ze kunnen toch verder niks en moeder natuur moet zijn werk doen. Alleen nog elke keer bloedprikken via de trombosedienst maar dat is niet zo erg.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt goed, en fijn dat het verder niet hindert, heb je daar nog controle op verder bij HA ofzo? of hebben die iets van: kom maar langs als je last hebt?
[..]
dat is wel klote
Ja, vrieskou is pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:10 schreef Ama het volgende:
Vrieskou is wel echt intens pijnlijk. Toen ik vorige week naar huis fietste vanaf theater had ik wel even de tranen in mijn ogen staan. Maar goed kwartiertje in huis zitten en het zakt wel weg.
Wantjes aandoenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:10 schreef Ama het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met zo'n touwtje door je jas heen zodat je ze niet kwijtraakt
als je niks bijzonders hebt niet, dan is het heerlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, vrieskou is pijnlijk.
Waren ze weg dan?quote:
Ze waren drie maanden aan het backpacken.quote:
En ze zijn dus niet toevallig over een steen gestruikeld aan de rand van een klif?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze waren drie maanden aan het backpacken.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze zijn er alleen als het avond is
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze zijn dus niet toevallig over een steen gestruikeld aan de rand van een klif?
Dan zullen ze wel een hoop mooie nieuwe liedjes hebben geschrevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze waren drie maanden aan het backpacken.
Laat ze die dan maar spelen door echte artiestenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel een hoop mooie nieuwe liedjes hebben geschreven
"in het bos staan bomen, daar moet je heen komen, op de wandelpaden lopen met herinneringen die je niet kunt kopen"quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel een hoop mooie nieuwe liedjes hebben geschreven
En de teksten schrijven ookquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laat ze die dan maar spelen door echte artiesten
Of Red Bullquote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat ik een lijntje voor ontbijt had?
Racing?quote:
Misschien zijn kwiwi en bitterbal wel opgegeten door de mistquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
De mist wordt alleen maar erger en ik ga over een uurtje weg
Iedere dag een inwoner van Foqueville minder.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn kwiwi en bitterbal wel opgegeten door de mist
Ballie was er vannacht nog gewoonquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Dat kan ook de mist zijn die haar vervangen heeft voor AI.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie was er vannacht nog gewoon
[..]
Ik ben de volgendequote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedere dag een inwoner van Foqueville minder.
Dat weten we pas als ze opeens posts gaat maken die niet in het bitterbaliaans zijn geschrevenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook de mist zijn die haar vervangen heeft voor AI.
Gewoon geen mistlicht gebruikenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik haat rijden in de mistDoe het nooit. Zou ook niet meer weten welke verlichting je wanneer moet gebruiken
Even googelen en bidden dat de fietsers zich gedragen.
Meestal heb je je mistlicht toch niet nodig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik haat rijden in de mistDoe het nooit. Zou ook niet meer weten welke verlichting je wanneer moet gebruiken
Even googelen en bidden dat de fietsers zich gedragen.
Oké, dat is wel een goede reden.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zin om te lopen.
Nou...quote:Het mistachterlicht mag u alleen gebruiken bij mist of sneeuwval waardoor het zicht minder is dan 50 meter.
Ja, dan zie je echt bijna niks.quote:
Poëziequote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"in het bos staan bomen, daar moet je heen komen, op de wandelpaden lopen met herinneringen die je niet kunt kopen"
Net als in Lostquote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekend was nog erger. Hier althans.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De mist was hier afgelopen maandag dikker dan nu trouwens.
Volgens mij was het hier toen gewoon regen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weekend was nog erger. Hier althans.
Bwehehehequote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of zoals de mist in de film The Mist, gebaseerd op het boek The Mist. Gemiste kans.
Was geen hoop meer ook, maakt het nog tragischerquote:
Ik vond die film nog best leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of zoals de mist in de film The Mist, gebaseerd op het boek The Mist. Gemiste kans.
De serie was echt kut.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond die film nog best leuk eigenlijk
Oh zeker. Ik heb die film toen met twee vrienden gekeken. Zij waren beide boos op het einde. Ik lag dubbel. Goede herinneringen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond die film nog best leuk eigenlijk
Die heb ik gemistquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, het schijnt nogal een misser te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn toekomstige kat gevonden.
[ afbeelding ]
Aww.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Een echte CherryLipsCat!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er schattig uit...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Voorstelling gisteren was amusant trouwens, blij dat ik gegaan ben@:crack_
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Em knap en gespierd en succesvol en zo zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:25 schreef gianni61 het volgende:
De beste versie van mijzelf zou wel vrij rijk zijn, ja
En potent.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Em knap en gespierd en succesvol en zo zeker
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Em knap en gespierd en succesvol en zo zeker
ookquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:25 schreef gianni61 het volgende:
De beste versie van mijzelf zou wel vrij rijk zijn, ja
"Geen zorgen om geld" is genoeg ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
Rijker maakt niet gelukkiger jongens, je houdt jezelf voor de gek!!
Tot een bepaalde hoogte wel hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
Uiteraardquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Uiteraard gesproken vanuit m'n luxepositie, uiteraard.
Dat ambieert niemand.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijna een soort halve @:uitstralingDat is wel veel gevraagd natuurlijk
Ja! Was laat thuis gisteren en vannochtend weer vroeg er uit om Omar uit te zwaaien op de pier. Die is vandaag vertrokken, daarna had ik les en nu terug van nog een uur prive les.quote:
heb je die 3m2 wel snel gevuld.quote:
Er staat/stond langs de walkanten hier altijd rabarber (ik neem aan nog steeds, maar ik kom daar niet zo vaak meer), best mooie planten, maar wel echt joekels.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je die 3m2 wel snel gevuld.
Nog even een courgette en bij en je bent wel klaar.
(en vreet een maand lang alleen maar courgettes.)
ja en lees net in het nos artikel dat haar brommert vrijwel niet is beschadigt dus hard is ze niet gegaan. Pure pech dat ze zo terecht is gekomen en zelfs met een helm opquote:
Wie is Omar.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja! Was laat thuis gisteren en vannochtend weer vroeg er uit om Omar uit te zwaaien op de pier. Die is vandaag vertrokken, daarna had ik les en nu terug van nog een uur prive les.
Mijn oom is hier sinds gisteren dus daar ga ik nu naar toe
Misschien moeten we ergens op een knopje duwen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Also, uiteraard.
M'n brein wil niet aan vandaag.
Een vriend die hier bijna 3 maanden was. hij komt ook elk jaar terugquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Omar.
Heb een week geen internet thuis en mis meteen allerlei belangrijke updates.
Je hebt geen telefoonabonnement?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Omar.
Nou ja, als je ze meerdere jaren laat staan wel.quote:
Nee, hij moet even wat beter opladen eerst.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moeten we ergens op een knopje duwen?
Liever rijk en ongelukkig dan arm en ongelukkigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt een beetje als je tegen je vriendin zegt dat je een ongeluk hebt gehad en een vriendin je naar het ziekenhuis heeft gebracht, en zij vraagt wie die vriendin wasquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Omar.
Moet je meteen 9 maanden wachten.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wil eigenlijk vermijden om plantjes neer te zetten. Uit zaad is leuker.
Is Omar je nieuwe boytoy?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja! Was laat thuis gisteren en vannochtend weer vroeg er uit om Omar uit te zwaaien op de pier. Die is vandaag vertrokken, daarna had ik les en nu terug van nog een uur prive les.
Mijn oom is hier sinds gisteren dus daar ga ik nu naar toe
Ik weet nog dat ik bij een fokker thuis was geweest voor een spelletjesmeet, en dat daar een courgetteplant in de voortuin stond. Kreeg een enorme courgette mee waar we meerdere dagen van gegeten hebben. Die plant was gigantisch. Ik denk dat ze de courgette daar inmiddels ook de neus uitkwam.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je die 3m2 wel snel gevuld.
Nog even een courgette en bij en je bent wel klaar.
(en vreet een maand lang alleen maar courgettes.)
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je meteen 9 maanden wachten.
Rijker maakt niet gelukkig. Maar rijker zijn helpt wel met bepaalde zaken waardoor je minder stress ervaart misschien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
ik heb dat 1 jaar geplant. De eerste dagen was ik heel enthousiast over de oogst, maar die dingen die bleven inderdaad maar door groeien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik bij een fokker thuis was geweest voor een spelletjesmeet, en dat daar een courgetteplant in de voortuin stond. Kreeg een enorme courgette mee waar we meerdere dagen van gegeten hebben. Die plant was gigantisch. Ik denk dat ze de courgette daar inmiddels ook de neus uitkwam.
Ohquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, hij moet even wat beter opladen eerst.
Bij de aubergines ga ik ook even uitzoeken hoe dat een beetje te managen blijft.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat 1 jaar geplant. De eerste dagen was ik heel enthousiast over de oogst, maar die dingen die bleven inderdaad maar door groeien.
hmm, goeie, die heb ik al een tijdje niet meer gegetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de aubergines ga ik ook even uitzoeken hoe dat een beetje te managen blijft.
Je kunt ook mint doen, als je daar even een maandje niet naar om kijkt zijn die 3m2 gelijk overgroeidquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de aubergines ga ik ook even uitzoeken hoe dat een beetje te managen blijft.
Ik maakte thuis al de grap dat ik Japanse duizendknoop en reuzenberenklauw wilde groeien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook mint doen, als je daar even een maandje niet naar om kijkt zijn die 3m2 gelijk overgroeid
Zijn denk ik alleen niet zo lekker om op te etenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maakte thuis al de grap dat ik Japanse duizendknoop en reuzenberenklauw wilde groeien.
Meer een soort scorched earth beleid dat niemand er ooit nog wat anders kan groeien.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn denk ik alleen niet zo lekker om op te eten
Mijn oma heeft ooit zelf zevenblad in haar tuin gezet omdat ze die bloemetjes wel leuk vond. Waarschijnlijk is het nog niet onder controle in die straat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maakte thuis al de grap dat ik Japanse duizendknoop en reuzenberenklauw wilde groeien.
SOW wat ben jij met die vaas van plan dan!?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Oke ik heb een vaas gekocht. Nu hopen dat het past.
Komt goed, heeft even tijd nodig.quote:
Strooi er ook nog wat paardenbloemen in de rondte, dan zullen ze je daar echt waarderenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Meer een soort scorched earth beleid dat niemand er ooit nog wat anders kan groeien.
Gewoon alles met saté.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
Of:
Geen idee waar je het over hebt. Een gefrituurde berenklauw met saté is prima te eten.
Ik had met kerst een LEGO boeket gekregen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
SOW wat ben jij met die vaas van plan dan!?
Mooi moment in je topic was dat.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Strooi er ook nog wat paardenbloemen in de rondte, dan zullen ze je daar echt waarderen
Die straat zoet er inmiddels uit zoals in Annihiliation gok ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ooit zelf zevenblad in haar tuin gezet omdat ze die bloemetjes wel leuk vond. Waarschijnlijk is het nog niet onder controle in die straat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ooit zelf zevenblad in haar tuin gezet omdat ze die bloemetjes wel leuk vond. Waarschijnlijk is het nog niet onder controle in die straat.
Heel die fucking roedel paardenbloemenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi moment in je topic was dat.
Wel leuke bloemetjes toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb haagwinde. Komt ergens bij een buur vandaan. HdP.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel die fucking roedel paardenbloemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie de littekens op m'n braam.quote:
Ja grond omploegen en verplaatsen, en opeens kwamen ze allemaal omhoogquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]Zijn die daar spontaan gaan groeien?
Klein stukje wortel schijnen ze genoeg aan te hebben voor een nieuwe plant ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja grond omploegen en verplaatsen, en opeens kwamen ze allemaal omhoog
Maar je kan toch wel FOK!en?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet een die mijn hele huis kan servicen
Arme braam.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie de littekens op m'n braam.
Ja, dat is ook een klootzak, weet ik. Er zitten geen doornen aan, dus dat scheelt al iets.
Ja hardnekkige teringdingenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klein stukje wortel schijnen ze genoeg aan te hebben voor een nieuwe plant ja.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja grond omploegen en verplaatsen, en opeens kwamen ze allemaal omhoog
Mijn zakelijke bundel was er in no-time al doorheenquote:
Maar FOK! is nietsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn zakelijke bundel was er in no-time al doorheen
Dus probeer mijn privegebruik beetje binnen de perken te houden.
Of hij doet stiekem ook andere dingen op internet buiten FOK!kenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar FOK! is niets
Of heb je een kleinere bundel dan ik had?
Dat is een flinke kabelgoot.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, die kappen er rond deze tijd toch mee bovengronds.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Arme braam.Zijn de brandnetels wel oké?
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Paardenbloemen hebben een geneeskrachtige werking. Ze bevorderen de werking van lever en werken goed tegen een blaasontsteking. Ze helpen tegen hoge bloeddruk, constipatie en gewrichtspijnen. Ze hebben ook een ontstekingsremmende werking
volgens mij nietquote:
Ik dacht even dat je een soort zwembad wilde maken door die mozaīeksteentjes.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook een heel topicK&W / LTVDK's Tuinproject
prima zolang ze weg blijven uit m'n grasveldjequote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind paardenbloemen best mooi in de wei.
Falend basisonderwijsquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef Koen66 het volgende:
waarom is dalijk tegenwoordig vaker gebruikt dan dadelijk
Ik zie nooit iemand dalijk gebruiken.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij heb ik dat nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:59 schreef Koen66 het volgende:
Over kerel regelmatig.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je denkt, "wat ben je godverdomme toch een leuke vent?"
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tot een bepaalde hoogte wel hoor.
En hoi Krekkie
True, bedoelde in dit landquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Geen zorgen om geld" is genoeg ja.
Ga slapenquote:
je wilt nog langer op werk zitten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe is het nou weer mogelijk dat het alweer 12.00 uur is geweest.
![]()
Stop.
De.
Tijd.
Ja hoor, waarom niet?quote:
Nee, heb honger, wil weekendquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Stop.
De.
Tijd.
Dat de tijd ietsjes langzamer gaat.quote:
Oke, dan mag de tijd voor jou sneller gaanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, heb honger, wil weekend
Oeleboelelelboelelee
Nee, dat denk ik nooit bij jou.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je denkt, "wat ben je godverdomme toch een leuke vent?"
Nou, dat denk ik persoonlijk niet over mezelf.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik kwam pas net thuis toen.quote:
@Nizno kan het heel goed uitleggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
Stop.
De.
Tijd.
Wil je nog?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mn koffie en lunch al op.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:nizno kan het heel goed uitleggen.
ik heb al even weekend, as usualquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat de tijd ietsjes langzamer gaat.
Maar goed, wel weer bijna weekend voor mij
maar wel vrouw en wel een leuke vrouw?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik persoonlijk niet over mezelf.
Want (surprise, surprise) ik ben geen vent en ook geen leuke vent.
Dit zou wel malletjes zijn, dat je in de spiegel kijkt en ineens een kerel ziet, met een baard en een raar petje.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik persoonlijk niet over mezelf.
Want (surprise, surprise) ik ben geen vent en ook geen leuke vent.
Lekkerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al even weekend, as usual
[..]
maar wel vrouw en wel een leuke vrouw?
Goed zoquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kwam pas net thuis toen.
Ging daarna wel slapen
Nee, geen interesse in.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
@:nizno kan het heel goed uitleggen.
Dat eerste wel en wat betreft dat tweede: voor sommige mensen wel en voor sommige mensen nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb al even weekend, as usual
[..]
maar wel vrouw en wel een leuke vrouw?
Met een ui op je hoofd.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou wel malletjes zijn, dat je in de spiegel kijkt en ineens een kerel ziet, met een baard en een raar petje.
Ligt aan jezelf, vind je mij leuk dan ben je zelf leuk, vind je mij niet leuk behoor je tot de enorme kutmensen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik nooit bij jou.
Maar jij bent leuk!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat eerste wel en wat betreft dat tweede: voor sommige mensen wel en voor sommige mensen niet
Bijna!quote:
ik kan het proberen...quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerwarm je het weekend alvast even op voor ons?
*geeft stukje weekend aan Luctorquote:
Waar smaakt dat weekend naar?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het proberen...
[..]
*geeft stukje weekend aan Luctor
kan je er alvast aan proeven
*ruikt eraan.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het proberen...
[..]
*geeft stukje weekend aan Luctor
kan je er alvast aan proeven
Ik zie nu voor me dat je iedere morgen even paar minuten jezelf complimenten geeft voor de spiegel.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf, vind je mij leuk dan ben je zelf leuk, vind je mij niet leuk behoor je tot de enorme kutmensen.
Soort gratis zelftester ben ik.
Naar chocolade.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar smaakt dat weekend naar?
Zoete vrijheid?
Lig je dan heel het weekend in bed te rotten?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Bijna weekend, hele weekend geen verplichtingen, dat is echt jaren geleden
Oke okequote:
Kom je vast niet aan je eiwitten en train je alleen je kaakspierenquote:
Heb ik totaal niet nodig maar wat ik zei klopt welquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat je iedere morgen even paar minuten jezelf complimenten geeft voor de spiegel.
Zeg ook niet dat je het nodig hebt.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik totaal niet nodig maar wat ik zei klopt wel
Ik ga lekker lempenhengen denk ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lig je dan heel het weekend in bed te rotten?
Met of zonder groene asperges onder een bergje Parmezaanse kaas?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga lekker lempenhengen denk ik.
Ik hoorde gisteren van iemand dat ze in het weekend met de benen buiten hangen bij The Laughing Fish.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder groene asperges onder een bergje Parmezaanse kaas?
Alledrie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke oke
En wat voor soort chocolade?
Melk, puur of wit?
Is dat verplichte kost?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren van iemand dat ze in het weekend met de benen buiten hangen bij The Laughing Fish.
Oh, wat luxequote:
Nee, maar hoe moet je het anders noemen ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al is die laatste natuurlijk geen chocolade.
Suiker.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar hoe moet je het anders noemen ?
Ja eh... dit wordt te ingewikkeld luc.quote:
Ja bitte.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:24 schreef Haags het volgende:
Zal ik dan maar de vrijmibo openen hier in de ksc
gewoon op alles plakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Supermarktmedewerker plakt 35% kortingstickers op eigen boodschappen, ontslag op staande voet
Ook op random mensen hun voorhoofd.quote:
ja, ga jij dat maar doenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op random mensen hun voorhoofd.
Lijkt me superlachen.
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh... dit wordt te ingewikkeld luc.
Op jouw rug.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook op random mensen hun voorhoofd.
Lijkt me superlachen.
Oke!quote:
Zo random nou ook weer niet en blijf van mijn rug afquote:
ik kom uberhaupt niet aan mn kcal schijnbaarquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kom je vast niet aan je eiwitten en train je alleen je kaakspieren
hihahootjes
Niet geheel onverstandigquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kom uberhaupt niet aan mn kcal schijnbaarnog 1 kg en ik ga naar de huisarts
Lekkerquote:
Oke laat maar, ik lees niet goedquote:
Snotverquote:
* TheStigsDutchCousin kijkt fascinerend toequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo random nou ook weer niet en blijf van mijn rug af![]()
*gromt laag
Ik heb zo'n elektrisch kacheltje, heerlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik vond mijn bureaustoel al zo koud de laatste dagen maar elektrische deken stond op stand nul.! Als het goed is moet die straks weer lekker warm zijn.
Dit werkt ook wel als die eenmaal goed warm is.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n elektrisch kacheltje, heerlijk.
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:37 schreef Ama het volgende:
Ik vond mijn bureaustoel al zo koud de laatste dagen maar elektrische deken stond op stand nul.! Als het goed is moet die straks weer lekker warm zijn.
geen kacheltje en geen dekentje (al heb ik die wel liggen ergens)quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb zo'n elektrisch kacheltje, heerlijk.
Die staat ook nog op mijn to do lijstje, lijkt me heerrrliee. Misschien vanavond. Welk recept gebruik je?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb net knoflooksoep gemaakt.
Thanksss, wat had jij?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke laat maar, ik lees niet goed
Eet smakelijk enz![]()
Ja maar ja in dit kamertje is het altijd koud of warm. Heel soms is het perfect.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
geen kacheltje en geen dekentje (al heb ik die wel liggen ergens)
gedrag is rocket science, gewicht is gedrag. Als je dit niet begrijpt dan ben je niet zo snuggerquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Gewicht is eigenlijk geen rocket science, ben je te dik, minder eten, ben je te dun, meer eten..
niet happen!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gedrag is rocket science, gewicht is gedrag. Als je dit niet begrijpt dan ben je niet zo snugger
kom all you can eaten danquote:
Broodje met knakworstjesquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die staat ook nog op mijn to do lijstje, lijkt me heerrrliee. Misschien vanavond. Welk recept gebruik je?
[..]
Thanksss, wat had jij?
Bedankt, nu heb ik dat kutnummer in mijn hoofdquote:
Want ik ben op kantoor?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
op kantoor? je mag alle overhemden van je collega's wassen?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bedankt, nu heb ik dat kutnummer in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed, bij dezen.
Al mijn vriendjes, en @:dud0r zijn van harte uitgenodigd.
Lekker warme lunchquote:
Goede, dat zijn echt fijne kleine pauzemomenten bij thuiswerkenquote:
Drie bollen knoflook in de oven gepoft. Eenmaal klaar twee uien in de soeppan aanfruiten en vervolgens de knoflook met flink wat verse tijmblaadjes erbij. Samen laten komen en vervolgens een nieuw klont boter + flinke lepel bloem erbij. Dit even laten aanbakken en vervolgens de boillion erbij. Goed roeren en niet het aanbaksel op de bodem van de pan vergetenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die staat ook nog op mijn to do lijstje, lijkt me heerrrliee. Misschien vanavond. Welk recept gebruik je?
[..]
Thanksss, wat had jij?
Zeg dat tegen Martijn Krabbequote:Op vrijdag 17 januari 2025 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Gewicht is eigenlijk geen rocket science, ben je te dik, minder eten, ben je te dun, meer eten..
Bij fijne kleine pauzemomenten denk ik persoonlijk eerder aan koken, gitaar/piano spelen of een koffie/biertje met sigaret. Maar iedere gek z'n gebrekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker warme lunch
[..]
Goede, dat zijn echt fijne kleine pauzemomenten bij thuiswerken
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie bollen knoflook in de oven gepoft. Eenmaal klaar twee uien in de soeppan aanfruiten en vervolgens de knoflook met flink wat verse tijmblaadjes erbij. Samen laten komen en vervolgens een nieuw klont boter + flinke lepel bloem erbij. Dit even laten aanbakken en vervolgens de boillion erbij. Goed roeren en niet het aanbaksel op de bodem van de pan vergeten
Als laatste wat room toevoegen en vervolgens de hele bende mishandelen met een staafmixer en da via een zeef in de soepkommen uitgieten. Alles een beetje leuk aankleden met peper, ringetjes lente-ui en takjes tijm.
Ik vermoed dat de buren nu denken dat ik een illegale knoflookstokerij heb.
Drie van zulke jongens dusquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
gebruik je verse knoflook of gewoon die gedroogde?
Ik ga dit straks maken
Dat zijn hier meer vrijetijds dingen, dan heb ik daarna geen zin meer om mn werk weer op te pakkenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij fijne kleine pauzemomenten denk ik persoonlijk eerder aan koken, gitaar/piano spelen of een koffie/biertje met sigaret. Maar iedere gek z'n gebrek
topquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie van zulke jongens dus
[ afbeelding ]
“Knoflooklikeur”quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Drie bollen knoflook in de oven gepoft. Eenmaal klaar twee uien in de soeppan aanfruiten en vervolgens de knoflook met flink wat verse tijmblaadjes erbij. Samen laten komen en vervolgens een nieuw klont boter + flinke lepel bloem erbij. Dit even laten aanbakken en vervolgens de boillion erbij. Goed roeren en niet het aanbaksel op de bodem van de pan vergeten
Als laatste wat room toevoegen en vervolgens de hele bende mishandelen met een staafmixer en da via een zeef in de soepkommen uitgieten. Alles een beetje leuk aankleden met peper, ringetjes lente-ui en takjes tijm.
Ik vermoed dat de buren nu denken dat ik een illegale knoflookstokerij heb.
Dit. Maar nog even iets opleveren en dan de deur openen.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
Dierenarts even bellen voor advies, misschien ook meteen maar een afspraak maken. Even afwachten wat ze zeggen.
En weg!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Maar nog even iets opleveren en dan de deur openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |