Snap ik, maar toch. Ik denk dat je vaak zal zien dat het geld er ook snel weer uitvliegt en al snel ben je weer yesterday’s news. Zie daarna nog maar eens een serieuze loopbaan te krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:40 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Dat bedrag harkt ze maandelijks binnen met haar Onlyfans account.
Jij ben Schiff fan?quote:Op zondag 19 januari 2025 14:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Persoonlijk krijg ik de rillingen van
Wie?quote:
Hoeveel daarvan is actief? Want anders heb je toch te weinig mannen die betalen om iedereen een leuk inkomen te geven lijkt mij zo.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
Promoten van prostitutie zou nooit genormaliseerd moeten worden.
10% van alle vrouwen, tussen de leeftijd 18 tot en met 24, heeft een OF account in de VS
[ x ]
Ok, anders gesteld: Als ik besluit om 2 weken lang onafgebroken de deur naar mijn woonkamer open en dicht te doen, en daar camera's bij uitnodig, en ik loop tijdens het 120.000 keer openen en sluiten van die deur 2 ontstoken schouderkapsels op - heb ik dan volgens jou: (A) Een zelfgekozen herhaling van handelingen uitgevoerd, (B) Een prestatie geleverd, of (C) een persoonlijk offer geleverd?quote:Op zondag 19 januari 2025 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoveel mannen vinden is inderdaad geen prestatie want er zijn genoeg sneue kerels. Maar zover ik begrijp van meiden, die dit zonder (vele) media-aandacht doen, is het écht wel heel zwaar lichamelijk. Er zijn genoeg die de 10 maar met moeite aankunnen ook al willen ze wel, laat staan 100 (of 1000). Dat is echt wel een lichamelijke opoffering en/of prestatie. Dat je roept dat dat niet zo is, omdat je er een persoonlijke mening over hebt dat een meid met 100 mannen neukt doet daar verder niets aan af.
Daar heb je gelijk; onjuiste formulering. Ik doelde eerder op een dynamiek exploiter/exploited - maar goed, als ze om andere redenen geëmotioneerd is geraakt, wordt ook dat niet duidelijk, omdat de hele mediaproductie eromheen er op gericht lijkt dat soort elementen grotendeels buiten beschouwing te laten. Het is allemaal nogal plat, met desondanks een pretentie van 'empowerment'.quote:Het is me ook niet helemaal duidelijk waar zij een slachtoffer/daderdynamiek naar boven haalt, maar ik heb het 45 minuten durende interview niet gezien. Dat ze (bijna) moet huilen vlak na de gangbang maakt niet gelijk dat zij er zelf zo’n dynamiek aanhangt en/of kinderlijk psychologische diepgang?
Adam Schiff, een van de meest invloedrijke Democraten…quote:
Praat je nu over jezelf?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 08:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is een vorm van aandacht zoeken.
Er gaan ook vrouwen naar parenclubs of iets dergelijks om een avond seks te hebben met veel verschillende mannen. Maar daar hoeven ze niet de media bij te halen. Integendeel.
Die zitten maandag weer netjes op kantoor alsof er niks aan de hand is.
Een deel van haar volgers trekt dit in twijfel. Overigens weet ik niet bijzonder veel van zwangerschappen maar ze lijkt me wel erg ‘dik’ al voor vier maanden.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:23 schreef einzeinz het volgende:
Lily Phillips is 4 maanden zwanger. Een aantal van die 100 kerels zijn er in geweest zonder condoom.
Goed gek om zoiets te doen!
Heb medelijden met het kindquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:23 schreef einzeinz het volgende:
Lily Phillips is 4 maanden zwanger. Een aantal van die 100 kerels zijn er in geweest zonder condoom.
Goed gek om zoiets te doen!
Deze pagina bestaat nietquote:Op zondag 6 april 2025 12:48 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe challenge: 2000 man binnen 24 uur
https://x.com/rebootjays/status/1908522576890007770
Geen idee wat er met fok aan de hand is maar krijg deze melding:quote:
Promoten van prostitutie zou top zijn.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:20 schreef Ali_boo het volgende:
Promoten van prostitutie zou nooit genormaliseerd moeten worden.
10% van alle vrouwen, tussen de leeftijd 18 tot en met 24, heeft een OF account in de VS
[ x ]
Wat is het probleem nou precies?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef Ali_boo het volgende:
Als dit een man was, zat ze nu in een gevangenis![]()
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Dat meisje is volwassen en vond dit blijkbaar leuk, dus wat is het probleem hier?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef Ali_boo het volgende:
Als dit een man was, zat ze nu in een gevangenis![]()
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Ik vind mannen net zo goed een slet.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vrouw heeft seks met meerdere mannen: WAT EEN SLET!
Man heeft seks met meerdere vrouwen: WAT EEN HELD!
Flikker toch op naar de middeleeuwen met je misogynie.
app andrew tate evenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind mannen net zo goed een slet.
Wat boeit mij die Tate. Het is gewoon decadent dierlijk gedrag.quote:
wat, seks?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat boeit mij die Tate. Het is gewoon decadent dierlijk gedrag.
Seks an sich niet, maar dit soort dingen die Bonnie Blue doet wel. En de mannen die daarheen gaan net zo goed.quote:
https://x.com/TheGriftReport/status/1914000570383290470quote:Op donderdag 24 april 2025 18:45 schreef Ali_boo het volgende:
Voor de video. Check de tweede tweet ^^
Haar hand schudden gaat mij zelfs te verquote:Op donderdag 24 april 2025 19:35 schreef Discombobulate het volgende:
Bonnie Blue is 25, maar lijkt echt 45. Ik zou d'r ook echt niet doen, los van al die escapades van haar.
Ze heeft waarschijnlijk minder handen geschud in haar leven dan...quote:Op donderdag 24 april 2025 20:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Haar hand schudden gaat mij zelfs te ver
OnlyFans is gewoon prostitutie alleen word je dubbel genaaidquote:Op donderdag 24 april 2025 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Promoten van prostitutie zou top zijn.
Promoten van OnlyFans, dat is zwaar kut.
Wat een complete mongool moet je wel niet zijn om een vrouw geld te geven voor digitale content.
De weg naar succes is een orgie doen op je 18e verjaardag. Dat is de boodschap die ze verkondigt.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat meisje is volwassen en vond dit blijkbaar leuk, dus wat is het probleem hier?
Je deugpunten zijn weer binnen hoor. Heb je nog iets inhoudelijks te melden?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zoals ik zei, er is niets mis met prostitutie maar alles is mis met Onlyfans.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:42 schreef Ali_boo het volgende:
OnlyFans is gewoon prostitutie alleen word je dubbel genaaid
Daar heeft ze in haar geval toch ook gelijk in? Die meid zwemt in het geld. En dat komt door allerlei pipo's die te bang zijn om een vrouw aan te raken en dan maar achter een laptop foto's kopen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
OnlyFans is gewoon prostitutie alleen word je dubbel genaaid
[..]
De weg naar succes is een orgie doen op je 18e verjaardag. Dat is de boodschap die ze verkondigt.
Ik heb weleens gelezen dat de gemiddelde verdiensten rond de 80 dollar per maand ligt, dat is dus inclusief de grootverdieners.quote:Op zondag 19 januari 2025 15:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan is actief? Want anders heb je toch te weinig mannen die betalen om iedereen een leuk inkomen te geven lijkt mij zo.
Dat was het wel, Andrew.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je deugpunten zijn weer binnen hoor. Heb je nog iets inhoudelijks te melden?
Snap het punt dat je probeert te maken. Iemand die de roze straten bezoekt krijgt nog waarde voor zijn geld. En hoe anders is dat met Onlyfansquote:Op donderdag 24 april 2025 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals ik zei, er is niets mis met prostitutie maar alles is mis met Onlyfans.
[..]
Nee, de gem inkomen is rond de 100usd voor een OnlyFans 'model'. Vrouwen die er miljoenen mee verdienen behoren tot de 0.01% van de topverdieners.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Daar heeft ze in haar geval toch ook gelijk in? Die meid zwemt in het geld. En dat komt door allerlei pipo's die te bang zijn om een vrouw aan te raken en dan maar achter een laptop foto's kopen.
Je was me net voorquote:Op donderdag 24 april 2025 20:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb weleens gelezen dat de gemiddelde verdiensten rond de 80 dollar per maand ligt, dat is dus inclusief de grootverdieners.
quote:my @blacked_com debut is out on tuesday!! watch the trailer here : http://vxn.link/polyholiday1
Zeg professor, verdiep je eerst eens in de prostitutie wereld voordat je dit soort bullshit verkondigd......quote:Op donderdag 24 april 2025 20:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Daar heeft ze in haar geval toch ook gelijk in? Die meid zwemt in het geld. En dat komt door allerlei pipo's die te bang zijn om een vrouw aan te raken en dan maar achter een laptop foto's kopen.
Dat is simpelweg gedreven door oergedrag en evolutie.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |