SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
te krokant geworden op het strandquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociaal en actief doen. Een leven hebben.
Of ze zat op de wc.
3 stuks maarquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'elk scherm', hoeveel zijn dat er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het overwogen, maar voor zoveel shine moet ik nog even oefenen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Gemiste kans om TT 'echt goed van mezelf' te pakken
Volle glorie pakken
Moeten we tante Fleur of monster niet appen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociaal en actief doen. Een leven hebben.
Of ze zat op de wc.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3 stuks maarZou ik echt niet mee kunnen werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
went heeeeeeel snelquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik echt niet mee kunnen werken
Ik wil haar wel gaan zoeken. Als het iets is afgekoeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we tante Fleur of monster niet appen?
Het koelt daar nooit af.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil haar wel gaan zoeken. Als het iets is afgekoeld.
Nee ik wil gewoon 1 scherm voor me zonder gedoetjes, heb op werk mijn laptop ook gewoon op gesynchroniseerde weergave staan, zodat die op beide schermen precies hetzelfde doetquote:
hmm, dan pleuren we de sneeuw wel naar binnenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan niet want had de deuren op slot gedaan.
verschrikkelijk, moet ik op werk ook, continue aan het zoeken waar mn vensters zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon 1 scherm voor me zonder gedoetjes, heb op werk mijn laptop ook gewoon op gesynchroniseerde weergave staan, zodat die op beide schermen precies hetzelfde doet
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3 stuks maarZiet er super fancy uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou zelf denk ik nog meer verdwalen
Baby darling doll face honey
Sneeuw?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm, dan pleuren we de sneeuw wel naar binnen
Geloof ik ook wel eigenlijkquote:
Maar de deuren zitten op slotquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm, dan pleuren we de sneeuw wel naar binnen
mot jequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar de deuren zitten op slot
Op werk heb ik geloof ik 28", thuis lig ik gewoon met mijn 13" laptop op schootquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
verschrikkelijk, moet ik op werk ook, continue aan het zoeken waar mn vensters zijn
ik overweeg nog een keer van 27" naar 30-32" schermen te gaan
ik heb 1 systeem die aan alle schermen hangt, meest rechter scherm misbruik ik als ik voor een test systeem een scherm nodig hebquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel eigenlijk
Heb je een systeem waarvoor je welk scherm gebruikt ofzo?
pffft.. de martelgangquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op werk heb ik geloof ik 28", thuis lig ik gewoon met mijn 13" laptop op schoot
jij gaat dat doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weten hoe je die sneeuw naar binnen gaat krijgen
Ja en terecht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies, wordt nu ook gezegd'ik ben geen voorzitter geworden om vervolgens nooit meer aan mn eigen tuin te kunnen werken/van genieten'
ligt zo enorm aan je usecase...quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
13” inch beste inch voor laptop
Nee is 28quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
pffft.. de martelgang
28" is trouwens ongebruikelijk/niet bestaand, dus zal wel 27" zijn..
Groter dan 13" ligt niet echt lekker als je hem op schoot hebt op de bankquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt zo enorm aan je usecase...
neem je em elke dag mee, dan wel; staat hij beetje op tafel of op de bank dan is dat veel te klein
O dit gaat over laptops.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groter dan 13" ligt niet echt lekker als je hem op schoot hebt op de bank
Haha, ik was het al snel kwijtquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 systeem die aan alle schermen hangt, meest rechter scherm misbruik ik als ik voor een test systeem een scherm nodig heb
op het "hoofd" systeem fop ik windows alsof er 1 groot scherm aanhangt en alle games pakken dat ook zo op; vooral voor euro truck simulator is dat ideaal.
dan heb ik nog wel een tooltje zodat ik per scherm wel dingen kan maximaliseren ipv altijd over alle 3 de schermen (volg je het nog?)
Die laat heeeeel soms nog z'n snuitje zienquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda ook al niet meer zo actief
Ahwww, er was iemand nieuw bij de sportschool, ze durfde niet naar binnen en zei sorry toen ik naar binnen wilde.quote:
Ik heb een 15" scherm, werkt heerlijk op schootquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groter dan 13" ligt niet echt lekker als je hem op schoot hebt op de bank
Lekker recalcitrantquote:
BISMARCK, MORDER!quote:
Ja niet over boekenquote:
JA HALLOOOOOquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BISMARCK, MORDER!
KONIG WILHELM, MORDER!
ALLE GENERALE, MORDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ohhh, wat snoezig! En schijnbaar voelde ze zich bij jou wel op haar gemakquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, er was iemand nieuw bij de sportschool, ze durfde niet naar binnen en zei sorry toen ik naar binnen wilde.
Dus toch naar binnen geslopen, zegt de trainer: "ja loop maar met 4E mee, die hoort hier bij het meubilair."
Ok![]()
Krijgen we uitleg wat we gaan doen die avond, kruipt ze bijna in mij![]()
Maar ze gaat zich inschrijven(komt door mij natuurlijk)
![]()
Nieuwe beste vriendjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, er was iemand nieuw bij de sportschool, ze durfde niet naar binnen en zei sorry toen ik naar binnen wilde.
Dus toch naar binnen geslopen, zegt de trainer: "ja loop maar met 4E mee, die hoort hier bij het meubilair."
Ok![]()
![]()
enkel mn kaakspieren xDquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had jij nou ook nog vandaag gesport Crack_ ?
Ik zat te wachten totdat iemand over 30cm zou beginnenquote:
Heb je nu je eigen sportschool adoptiekittenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok![]()
![]()
je bent zelf 15,6 inchquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
Ik vind 15,6 inch wel perfect voor een laptop.
Ditquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
Ik vind 15,6 inch wel perfect voor een laptop.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu je eigen sportschool adoptiekitten
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda ook al niet meer zo actief
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
hebben jullie gym-leraren gehad die zeiden dat PIJN FIJN was?
Allebei. 13 past precies makkelijk in een handtas en is top als je op de bank ligtquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt zo enorm aan je usecase...
neem je em elke dag mee, dan wel; staat hij beetje op tafel of op de bank dan is dat veel te klein
Beetje afhankelijk ook wel van het soort laptop natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een 15" scherm, werkt heerlijk op schoot
een fysiotherapeut? Daarbij wil je ook niet dat ie dat zegt lijkt mijquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel een fysiotherapeut (ex-marinier) die dat wel vond
Vond ik wat minder prettig, maar ok.
Iets met een elleboog in je bilspier/ bovenbeenspier
The fuck zeg
Het was een beetje een vreemd bericht om mee in het gesprek te vallen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten totdat iemand over 30cm zou beginnen
Moet ook gebeurenquote:
Is die al uit? Dat boek danquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu je eigen sportschool adoptiekitten
nee, 13" is alleen goed voor vaak meenemen, op de bank is het gewoon pure ruk imhoquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allebei. 13 past precies makkelijk in een handtas en is top als je op de bank ligt
Niet alleen vanavondquote:
Heeft ze al een naam gekregenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, blijkbaar
Aankomen lopen
*adopteert
Ik ben 12.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 13" is alleen goed voor vaak meenemen, op de bank is het gewoon pure ruk
Ja, die scheen ze al te hebbenquote:
Vast nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Vandaag wel aan je eiwitten gekomen?
Er zit nu chocolademelk op mijn weet ik hoeveel inch beeldschermquote:
Een gammele 13" HP wel ja, dan branden je benen er ook vanaf als je ook maar iets gaat doen dat geheugen kost, een macbook is ideaal om op schoot te hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 13" is alleen goed voor vaak meenemen, op de bank is het gewoon pure ruk imho
op bank wil je 17"
Ik doe ook maar watquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast niet![]()
maarrr, hou het ook nog niet bij en doe er nog niet heel erg mn best voor. Dus priem
Even kijken of er niet een beetje een redelijke app voor is ofzo
Moet wij hier gaan mee verzinnen, dan komt er vast iets zinnigs en passends uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die scheen ze al te hebben![]()
Maar goed, kan haar natuurlijk een nieuwe naam geven
je bent zelluf absurdquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 2x 13 inch geloof ik, maar het verschil in gewicht tussen die twee is echt absurd
3, 2, 1... GO !quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wij hier gaan mee verzinnen, dan komt er vast iets zinnigs en passends uit
Gvdquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 2x 13 inch geloof ik, maar het verschil in gewicht tussen die twee is echt absurd
quote:
Maar zou je het willen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe ook maar wat
Gewoon zonder kennis
Yolo
Eigenlijk best wel zonde, zou daar wel meer uit kunnen halen, denk ik
MAAR JA
Moeite
we hadden het over schermgrootte, niet perse over de rest van de hardwarequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gammele 13" HP wel ja, dan branden je benen er ook vanaf als je ook maar iets gaat doen dat geheugen kost, een macbook is ideaal om op schoot te hebben
Stopquote:
4EAKquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3, 2, 1... GO !
Verzin hier een nieuwe naam voor de adoptiekitten (van de sportschool) van 4E.
Huehue.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
we hadden het over schermgrootte, niet perse over de rest van de hardware
Nee, want ik vind eten afwegen precies 1 seconde leuk en daarna niet meerquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zou je het willen?Want het kost wel wat tijd om alles weer bij te houden en te wegen. Al hoeft wegen niet maar als ik het dan ga bijhouden dan wil ik het ook goed doen
Geld maakt niet gelukkigquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
ok, wie deze pijn wegkrijgt, geef ik 10.000 euro
Ik heb wel een paracetamolletje voor je.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan scheelt het ook nog of het een 16:9 of 16:10 scherm isquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
we hadden het over schermgrootte, niet perse over de rest van de hardware
Deze grap is te geavanceerd voor mij.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan scheelt het ook nog of het een 16:9 of 16:10 scherm is
Kijk je die iedere maand?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat laatst weer eens de fok docu te bekijken en ik dacht: ok.
Dus niks zondequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik vind eten afwegen precies 1 seconde leuk en daarna niet meer
Dus ik denk niet dat ik daar aan ga beginnen![]()
Ik ben teveel een kirby om dat vol te houden
Heb je ooit eerder je eten gewogen en dingen bijgehouden enz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Oehhhhhhhquote:
Ja, denk wel dat ik moet oppassen dat het niet teveel een controle dingetje wordt voor mezelf. Niet dat ik daar bang voor ben, maar tochquote:
Ik ren nu.. naar de supermarktquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhhhhhh
Weet je wat ook echt lekkere chips is, de katsu curry van ehhhh een merk
Dat is wel echt zonde, en dan kost het weer energie om dat los te latenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat ik moet oppassen dat het niet teveel een controle dingetje wordt voor mezelf. Niet dat ik daar bang voor ben, maar toch
hoeveel calorieen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:49 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/producten/product/wi574331/proper-katsu-curry
dezeeeeeee
Zo 1x in de 3 jaar vond ik wel voldoendequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk je die iedere maand?
een aantalquote:
jaquote:
Met of zonder bombastic side eye ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Zum Kotzen"
- Kaiser Wilhelm I
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Vandaag wel aan je eiwitten gekomen?
Zal het eens in de gaten houdenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een aantal
[..]
jamaar proper is regelmatig in de aanbieding. Vorige week was het 1+1 gratis bij de appie, anders koop ik het ook niet
Misschien ook maar eens een over KSC maken.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo 1x in de 3 jaar vond ik wel voldoende
wat denk je zelluf?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met of zonder bombastic side eye ?
quote:
Gaan we dan samen iets vertellen over de KSC?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens een over KSC maken.
Denk ik wel. Zitten we bij jou aan de keukentafel met de caafs op de achtergrond. Buda als voice over om alles aan elkaar te praten.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaan we dan samen iets vertellen over de KSC?
Crack die zegt dat ze haar kaakspieren heeft getraind en jij vraagt of ze eiwitten binnen heeft gekregen.quote:
-steekt hand op-quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Hallo, ik doe mijn spreekbeurt over de KSC. ZIJN ER NOG VRAGEN, NEE? DIT WAS HET DAN."
Hallo...quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Hallo, ik doe mijn spreekbeurt over de KSC. ZIJN ER NOG VRAGEN, NEE? DIT WAS HET DAN."
Jaaaaa?quote:
* gaat Man Bijt Hond-stem oefenen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk ik wel. Zitten we bij jou aan de keukentafel met de caafs op de achtergrond. Buda als voice over om alles aan elkaar te praten.
Wattenschijfje en co die over de rand heen gluren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk ik wel. Zitten we bij jou aan de keukentafel met de caafs op de achtergrond. Buda als voice over om alles aan elkaar te praten.
Er is een zekere mate van groepsdruk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* gaat Man Bijt Hond-stem oefenen.
Wierd?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is een zekere mate van groepsduk.
Etenquote:
Hoe neem jij je eiwitten in?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Crack die zegt dat ze haar kaakspieren heeft getraind en jij vraagt of ze eiwitten binnen heeft gekregen.
GOORLEL!
Ben ik totaal ongevoelig voor.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er is een zekere mate van groepsdruk.
Heb die nog nooit op, is de paprika daarvan lekker?quote:
de mate of iemand nog zin heeftquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten
Het daglicht
Het weer
De mate of iemand nog zin heeft
Het aantal " van beeldschermen
Vakantie
En eten.
roodwit sjaaltje om?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met brabantse tongval, ja.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die nog nooit op, is de paprika daarvan lekker?
quote:
Gaat het Buda?quote:
Hoe maak ik een LaPo??quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
17”quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 13" is alleen goed voor vaak meenemen, op de bank is het gewoon pure ruk imho
op bank wil je 17"
Oh ja, daar ben ik expert in.quote:
Bedankt voor deze samenvatting.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eten
Het daglicht
Het weer
De mate of iemand nog zin heeft
Het aantal " van beeldschermen
Vakantie
En eten.
Zou kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mist er nog iets?quote:
Kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb vooralsnog de naturel ribbel
De volgende keer zal ik een ander smaak overwegen en verslag uitbrengen
Ik bedoel de stem.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ik totaal ongevoelig voor.
Even kijken welke smaken ze hebbenquote:
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:
'We geven geen cijfers want iedereen was de beste!!!'quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
*geeft Etto morfine injectie*quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja begrijp het wel, zusje zegt soms schokkende dingen waar je echt even van bij moet komenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een paar minuten in een papieren zak geademd en nu gaat het weer.
Ribbel zeezout, zeezout, kimchi (ga ik niet proberen), truffel, paprika en puur (zonder zout denk ik)quote:
Nou superleukquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'We geven geen cijfers want iedereen was de beste!!!'
Zeg je nou dat ik zo praat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/8084189_b2b0c79e
Nee zo ervaren we dat.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik zo praat?
Raar gesprek dit.quote:
Akkoordquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Raar gesprek dit.
Inb4 je bent zelf een raar gesprek
Toch fijnquote:
Truffel lijkt me ook niet heel lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ribbel zeezout, zeezout, kimchi (ga ik niet proberen), truffel, paprika en puur (zonder zout denk ik)
Die zou ik wel willen proberenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Truffel lijkt me ook niet heel lekker
Godverdomme is wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Truffelquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de caafs nu ook in papieren zakjes ademen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja begrijp het wel, zusje zegt soms schokkende dingen waar je echt even van bij moet komen
Wij hebben ondertiteling nodigquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoals mijn oma zei als ik een hele week op werk was:
Wat kuier ie “Hoog Hollaands” hejt in de bol ekregn?
Ja hallo, ik kan dit ook lezenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja begrijp het wel, zusje zegt soms schokkende dingen waar je echt even van bij moet komen
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de caafs nu ook in papieren zakjes ademen.
Wat praat jij nu ineens Hoog Hollands, denk je dat je de koning bent geworden of niet soms, vlegel!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij hebben ondertiteling nodig
Of die zijn elkaars ogen weer aan het schoonlikkenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat de caafs nu ook in papieren zakjes ademen.
zullen we ze op DE LIJST zettenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan dit ook lezen
[..]
Wel koning van de KSC hoorquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat praat jij nu ineens Hoog Hollands, denk je dat je de koning bent geworden of niet soms, vlegel!
@dud0r heeft mij hierheen geloktquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@:Nattekat heeft me hierheen gelokt.
Ja geeft niet, dit is een openbare plekquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hallo, ik kan dit ook lezen![]()
Die van CL doen ook oren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die zijn elkaars ogen weer aan het schoonlikken
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat krijg je van al die gore SM
Zullen ze wel van het baasje geleerd hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die van CL doen ook oren.
1 graag !quote:
Sigaren roken is ook SM maar dan heel langzaamquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat krijg je van al die gore SM
Ok, hij gaat de kabelbaan op!quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 graag !
Ik heb gesport vandaag
Die slaapt waarschijnlijk al, die FBBquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:dud0r heeft mij hierheen gelokt
En toen ging ie zelf weg.
Wieeeeeeejquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je komende 9 maanden nog last van.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je komende 9 maanden nog last van.
De ervaringsdeskundige heeft gesproken.quote:
Oh, dat is het.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die slaapt waarschijnlijk al, die FBB
@:dud0r
Excuses geaccepteerd.quote:
Hoe vaak per dag mention je hem ?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Vraag me af of hij al een hekel aan mij heeft door al die mentions
Akkoord.quote:
Ben de tel kwijtquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag mention je hem ?
Ai.quote:
Aardolie is natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter wat natuurlijk spul erop in plaats van aardolie.
Aardoliequote:
Zegt ze dat?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
.... ja, Vlinder vindt je grappig
Weet ik. Appte ze me netquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
.... ja, Vlinder vindt je grappig
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik. Appte ze me net
Krijgen? KRIJGEN? Voor niets gaat de zon op vriendquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen? KRIJGEN? Voor niets gaat de zon op vriend
Welke pot?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voetjebal wordt weer een latertje lijkt het...
Hebben ze de hand al gevonden?quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Quick Boys - Heerenveen
Quick Boys uit, altijd lastig.quote:Op donderdag 16 januari 2025 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Quick Boys - Heerenveen
Wel grappig dat die keeperswissel het tegenovergestelde effect had van wat Robin waarschijnlijk wildequote:Op donderdag 16 januari 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Quick Boys uit, altijd lastig.
Is neem ik aan een geld kwestie...quote:Op donderdag 16 januari 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Blijft apart dat zo'n Quick Boys amateurs blijft, terwijl ze zich zelfs wellicht in de eredivisie wel zouden kunnen handhaven
Rijnsburgse Boysquote:Op donderdag 16 januari 2025 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Balletjetrap
Het enige boeiende was dat er een vage lokale club hier ergens tegen Feyenoord speelde.
Helemaal nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die slaapt waarschijnlijk al, die FBB
@:dud0r
Ff lekker een stukkie in de duinen wandelen vandaag, kom je opeens een hand tegenquote:
Nee, vandaag lekker niets doen.quote:
jajaquote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:10 schreef datismijnmening het volgende:
GM ALLEMAAAL!!!![]()
![]()
HUPS HUPS DAT BEDJE UIT!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:10 schreef datismijnmening het volgende:
GM ALLEMAAAL!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 06:10 schreef datismijnmening het volgende:
GM ALLEMAAAL!!!![]()
![]()
![]()
ja je bent duidelijk gekquote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb al gezwommen, koffie gedronken en zit aan de studie![]()
David Lloydquote:Op vrijdag 17 januari 2025 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ja je bent duidelijk gek
sowieso, welk zwembad is nu al open? of ben je een gracht ingedoken? ()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |