SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
te krokant geworden op het strandquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociaal en actief doen. Een leven hebben.
Of ze zat op de wc.
3 stuks maarquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'elk scherm', hoeveel zijn dat er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het overwogen, maar voor zoveel shine moet ik nog even oefenen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
Gemiste kans om TT 'echt goed van mezelf' te pakken
Volle glorie pakken
Moeten we tante Fleur of monster niet appen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sociaal en actief doen. Een leven hebben.
Of ze zat op de wc.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3 stuks maarZou ik echt niet mee kunnen werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
went heeeeeeel snelquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik echt niet mee kunnen werken
Ik wil haar wel gaan zoeken. Als het iets is afgekoeld.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Moeten we tante Fleur of monster niet appen?
Het koelt daar nooit af.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil haar wel gaan zoeken. Als het iets is afgekoeld.
Nee ik wil gewoon 1 scherm voor me zonder gedoetjes, heb op werk mijn laptop ook gewoon op gesynchroniseerde weergave staan, zodat die op beide schermen precies hetzelfde doetquote:
hmm, dan pleuren we de sneeuw wel naar binnenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan niet want had de deuren op slot gedaan.
verschrikkelijk, moet ik op werk ook, continue aan het zoeken waar mn vensters zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon 1 scherm voor me zonder gedoetjes, heb op werk mijn laptop ook gewoon op gesynchroniseerde weergave staan, zodat die op beide schermen precies hetzelfde doet
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
3 stuks maarZiet er super fancy uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou zelf denk ik nog meer verdwalen
Baby darling doll face honey
Sneeuw?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm, dan pleuren we de sneeuw wel naar binnen
Geloof ik ook wel eigenlijkquote:
Maar de deuren zitten op slotquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm, dan pleuren we de sneeuw wel naar binnen
mot jequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar de deuren zitten op slot
Op werk heb ik geloof ik 28", thuis lig ik gewoon met mijn 13" laptop op schootquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:24 schreef mschol het volgende:
[..]
verschrikkelijk, moet ik op werk ook, continue aan het zoeken waar mn vensters zijn
ik overweeg nog een keer van 27" naar 30-32" schermen te gaan
ik heb 1 systeem die aan alle schermen hangt, meest rechter scherm misbruik ik als ik voor een test systeem een scherm nodig hebquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel eigenlijk
Heb je een systeem waarvoor je welk scherm gebruikt ofzo?
pffft.. de martelgangquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op werk heb ik geloof ik 28", thuis lig ik gewoon met mijn 13" laptop op schoot
jij gaat dat doenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weten hoe je die sneeuw naar binnen gaat krijgen
Ja en terecht.quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies, wordt nu ook gezegd'ik ben geen voorzitter geworden om vervolgens nooit meer aan mn eigen tuin te kunnen werken/van genieten'
ligt zo enorm aan je usecase...quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
13” inch beste inch voor laptop
Nee is 28quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
pffft.. de martelgang
28" is trouwens ongebruikelijk/niet bestaand, dus zal wel 27" zijn..
Groter dan 13" ligt niet echt lekker als je hem op schoot hebt op de bankquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt zo enorm aan je usecase...
neem je em elke dag mee, dan wel; staat hij beetje op tafel of op de bank dan is dat veel te klein
O dit gaat over laptops.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groter dan 13" ligt niet echt lekker als je hem op schoot hebt op de bank
Haha, ik was het al snel kwijtquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 systeem die aan alle schermen hangt, meest rechter scherm misbruik ik als ik voor een test systeem een scherm nodig heb
op het "hoofd" systeem fop ik windows alsof er 1 groot scherm aanhangt en alle games pakken dat ook zo op; vooral voor euro truck simulator is dat ideaal.
dan heb ik nog wel een tooltje zodat ik per scherm wel dingen kan maximaliseren ipv altijd over alle 3 de schermen (volg je het nog?)
Die laat heeeeel soms nog z'n snuitje zienquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda ook al niet meer zo actief
Ahwww, er was iemand nieuw bij de sportschool, ze durfde niet naar binnen en zei sorry toen ik naar binnen wilde.quote:
Ik heb een 15" scherm, werkt heerlijk op schootquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groter dan 13" ligt niet echt lekker als je hem op schoot hebt op de bank
Lekker recalcitrantquote:
BISMARCK, MORDER!quote:
Ja niet over boekenquote:
JA HALLOOOOOquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BISMARCK, MORDER!
KONIG WILHELM, MORDER!
ALLE GENERALE, MORDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ohhh, wat snoezig! En schijnbaar voelde ze zich bij jou wel op haar gemakquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, er was iemand nieuw bij de sportschool, ze durfde niet naar binnen en zei sorry toen ik naar binnen wilde.
Dus toch naar binnen geslopen, zegt de trainer: "ja loop maar met 4E mee, die hoort hier bij het meubilair."
Ok![]()
Krijgen we uitleg wat we gaan doen die avond, kruipt ze bijna in mij![]()
Maar ze gaat zich inschrijven(komt door mij natuurlijk)
![]()
Nieuwe beste vriendjesquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, er was iemand nieuw bij de sportschool, ze durfde niet naar binnen en zei sorry toen ik naar binnen wilde.
Dus toch naar binnen geslopen, zegt de trainer: "ja loop maar met 4E mee, die hoort hier bij het meubilair."
Ok![]()
![]()
enkel mn kaakspieren xDquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had jij nou ook nog vandaag gesport Crack_ ?
Ik zat te wachten totdat iemand over 30cm zou beginnenquote:
Heb je nu je eigen sportschool adoptiekittenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok![]()
![]()
je bent zelf 15,6 inchquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
Ik vind 15,6 inch wel perfect voor een laptop.
Ditquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
Ik vind 15,6 inch wel perfect voor een laptop.
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu je eigen sportschool adoptiekitten
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buda ook al niet meer zo actief
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
hebben jullie gym-leraren gehad die zeiden dat PIJN FIJN was?
Allebei. 13 past precies makkelijk in een handtas en is top als je op de bank ligtquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt zo enorm aan je usecase...
neem je em elke dag mee, dan wel; staat hij beetje op tafel of op de bank dan is dat veel te klein
Beetje afhankelijk ook wel van het soort laptop natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een 15" scherm, werkt heerlijk op schoot
een fysiotherapeut? Daarbij wil je ook niet dat ie dat zegt lijkt mijquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wel een fysiotherapeut (ex-marinier) die dat wel vond
Vond ik wat minder prettig, maar ok.
Iets met een elleboog in je bilspier/ bovenbeenspier
The fuck zeg
Het was een beetje een vreemd bericht om mee in het gesprek te vallen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat te wachten totdat iemand over 30cm zou beginnen
Moet ook gebeurenquote:
Is die al uit? Dat boek danquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nu je eigen sportschool adoptiekitten
nee, 13" is alleen goed voor vaak meenemen, op de bank is het gewoon pure ruk imhoquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allebei. 13 past precies makkelijk in een handtas en is top als je op de bank ligt
Niet alleen vanavondquote:
Heeft ze al een naam gekregenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, blijkbaar
Aankomen lopen
*adopteert
Ik ben 12.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 13" is alleen goed voor vaak meenemen, op de bank is het gewoon pure ruk
Ja, die scheen ze al te hebbenquote:
Vast nietquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Vandaag wel aan je eiwitten gekomen?
Er zit nu chocolademelk op mijn weet ik hoeveel inch beeldschermquote:
Een gammele 13" HP wel ja, dan branden je benen er ook vanaf als je ook maar iets gaat doen dat geheugen kost, een macbook is ideaal om op schoot te hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, 13" is alleen goed voor vaak meenemen, op de bank is het gewoon pure ruk imho
op bank wil je 17"
Ik doe ook maar watquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast niet![]()
maarrr, hou het ook nog niet bij en doe er nog niet heel erg mn best voor. Dus priem
Even kijken of er niet een beetje een redelijke app voor is ofzo
Moet wij hier gaan mee verzinnen, dan komt er vast iets zinnigs en passends uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die scheen ze al te hebben![]()
Maar goed, kan haar natuurlijk een nieuwe naam geven
je bent zelluf absurdquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 2x 13 inch geloof ik, maar het verschil in gewicht tussen die twee is echt absurd
3, 2, 1... GO !quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet wij hier gaan mee verzinnen, dan komt er vast iets zinnigs en passends uit
Gvdquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 2x 13 inch geloof ik, maar het verschil in gewicht tussen die twee is echt absurd
quote:
Maar zou je het willen?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doe ook maar wat
Gewoon zonder kennis
Yolo
Eigenlijk best wel zonde, zou daar wel meer uit kunnen halen, denk ik
MAAR JA
Moeite
we hadden het over schermgrootte, niet perse over de rest van de hardwarequote:Op donderdag 16 januari 2025 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gammele 13" HP wel ja, dan branden je benen er ook vanaf als je ook maar iets gaat doen dat geheugen kost, een macbook is ideaal om op schoot te hebben
Stopquote:
4EAKquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3, 2, 1... GO !
Verzin hier een nieuwe naam voor de adoptiekitten (van de sportschool) van 4E.
Huehue.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
we hadden het over schermgrootte, niet perse over de rest van de hardware
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |