Ze is er geboren toch?quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
Kan je als buitenlander in het Amerikaanse leger dienen?
Of worden we in de maling genomen?
En nu in Amsterdam, geen saai leven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar haar roots is toch Surinaams.
Ze is vanuit Suriname naar Amerika gegaan en heeft daar in het leger gediend.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Droopie het volgende:
"Lying about military service or wearing a uniform or medals that were not earned is criminalized in some circumstances, especially if done with the goal of obtaining money or any other kind of tangible benefit, though laws vary by country"
Yes. But I could earn 500 euro from the pot, so I could release my clothing at Big Brother.
Nee, volgens mij heeft ze in haar jeugd in Amerika gewoond en dan kan het prima dat je daar in dienst kan.
Ze is vanuit Suriname het leger ingegaan.. Haar jeugd heeft ze als ik het goed heb doorgebracht in Suriname , ook daar gestudeerd en toen het leger in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:04 schreef Droopie het volgende:
"Lying about military service or wearing a uniform or medals that were not earned is criminalized in some circumstances, especially if done with the goal of obtaining money or any other kind of tangible benefit, though laws vary by country"
Yes. But I could earn 500 euro from the pot, so I could release my clothing at Big Brother.
Nee, volgens mij heeft ze in haar jeugd in Amerika gewoond en dan kan het prima dat je daar in dienst kan.
Ja, ze heeft in ieder geval een surinaams HAVO diploma vertelde ze.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is vanuit Suriname het leger ingegaan.. Haar jeugd heeft ze als ik het goed heb doorgebracht in Suriname , ook daar gestudeerd en toen het leger in.
Ja dat vertelde ze gisteren.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze heeft in ieder geval een surinaams HAVO diploma vertelde ze.
Ik krijg bij Niels Dexter vibes….quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:06 schreef danilel het volgende:
bleuh die niels vind ik echt een vervelende rotkop hebben
Is Picnic je vergeten vandaag?quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Nog even lekker een bordje Slob maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch; hij krijgt haar erfenisquote:Op donderdag 16 januari 2025 21:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey hoopt echt dat Linda naar huis gaat
We gaan het zien, ik geloof dat de polls wat anders laten zien.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:23 schreef danilel het volgende:
ik hoop zo dat jeffrey pech heeft en Linda blijft maar Jolien mooi de deur uit mag lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |