Dat is wel slim ja. Wat je ook kan doen is als je een sixpack hebt dat je 1 blikje een beetje draait dat de barcode zichtbaar is en dan bij de zelfscan zo je sixpack langs de scanner halen dan hoef je maar 1 blikje te betalen ipv 6. Als ze dan controleren zeg je gewoon huh ik hou hem ervoor en hij piept en ik zie hertog jan staan verder kijk ik niet naar de prijs of zo. Dan krijg je 6 voor de prijs van 1.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jumbo. Maar dat kan gewoon bij elke winkel.
Daarom doe ik dat ook, dat 1 flesje op de band, de bal ligt daarna bij hun. Doordat ze niet naar mijn winkelwagen kijken is het voorgekomen dat ze maar 1 flesje aftikken, en dus niet de krat.
Goede tip maat.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja. Wat je ook kan doen is als je een sixpack hebt dat je 1 blikje een beetje draait dat de barcode zichtbaar is en dan bij de zelfscan zo je sixpack langs de scanner halen dan hoef je maar 1 blikje te betalen ipv 6. Als ze dan controleren zeg je gewoon huh ik hou hem ervoor en hij piept en ik zie hertog jan staan verder kijk ik niet naar de prijs of zo. Dan krijg je 6 voor de prijs van 1.
Je bent en blijft zelf volledig verantwoordelijk.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dat is wel slim ja. Wat je ook kan doen is als je een sixpack hebt dat je 1 blikje een beetje draait dat de barcode zichtbaar is en dan bij de zelfscan zo je sixpack langs de scanner halen dan hoef je maar 1 blikje te betalen ipv 6. Als ze dan controleren zeg je gewoon huh ik hou hem ervoor en hij piept en ik zie hertog jan staan verder kijk ik niet naar de prijs of zo. Dan krijg je 6 voor de prijs van 1.
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daarin trappen, die mensen zijn echt niet dom en kennen dat soort trucjes wel. Ik zou dat risico nooit nemen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De eerste keer of zo zal het wel werken. Dan voeren ze je niet meteen geboeid af. Maar dit soort paupers zullen hun werkterrein wel regelmatig verplaatsen.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daarin trappen, die mensen zijn echt niet dom en kennen dat soort trucjes wel. Ik zou dat risico nooit nemen.
Bij de eerste keer zijn ze vaak vergevingsgezind.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik denk niet dat ze daarin trappen, die mensen zijn echt niet dom en kennen dat soort trucjes wel. Ik zou dat risico nooit nemen.
Slim ja. Was ooit eens een Australiër die had een Playstation 4 lopen wegen als bananen en de sticker over de barcode geplakt en kon toen de playstation 4 kopen voor 9 dollar of zoquote:Op maandag 26 mei 2025 10:44 schreef -Deluzion- het volgende:
Toen ik in de jaren 90 nog een puber was ging ik weleens naar Bart Smit of Toys R Us en verwisselde ik de prijsstickers op games. Spellen waren toen belachelijk duur, soms 120 piek. Ik plakte er dan een sticker van 20 gulden op en zo had ik op een gegeven moment bijna alle spellen verzameld alsof ik de winkel had leeggeplukt. :’) Dat kon toen nog want er waren geen computers aan de kassa’s.
Dat zou ook wel heel dom zijn tenzij je dus zo slim bent als deze en het een dag later weer opnieuw gaat doenquote:Op maandag 26 mei 2025 10:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bij de eerste keer zijn ze vaak vergevingsgezind.
Als ik een keer aangesproken werd op een vergeten te scannen kratje bier, ging ik dat natuurlijk niet opnieuw bij diezelfde vestiging weer proberen.
quote:Op maandag 26 mei 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Slim ja. Was ooit eens een Australiër die had een Playstation 4 lopen wegen als bananen en de sticker over de barcode geplakt en kon toen de playstation 4 kopen voor 9 dollar of zo
Nice 👌quote:Op maandag 26 mei 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Slim ja. Was ooit eens een Australiër die had een Playstation 4 lopen wegen als bananen en de sticker over de barcode geplakt en kon toen de playstation 4 kopen voor 9 dollar of zo
Verschilt denk ik ook wel een beetje per winkel want als ik bij de Jumbo hier in de wijk een keertje iets vergeet te scannen dan doen ze daar helemaal niet gek over.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:31 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik scan altijd alles netjes en let extra goed op want ik wil absoluut niet in een situatie belanden waarin je per ongeluk iets vergeet te scannen en dan als dief wordt gezien.
Dat leidt alleen maar tot een heel gedoe met processen of een winkelverbod en daar heb ik echt geen zin in.
Ik heb eens gezien hoe een vrouw iets was vergeten te scannen en toen zei het AH meisje dat ze assistentie ging halen. Iedereen stond te kijken die vrouw werd knalrood en werd aangehouden. Zo n situatie wil ik vermijden.
Bovendien weet ik altijd precies wat ik ga kopen. Boodschappen zijn al duur genoeg dus ik kies vooral voor spullen in de bonusaanbieding.
Maar dan moet je alsnog die steekproef krijgen hé. En als dat de eerste keer ik zeg je gewoon van "huh, foutje dan denk ik". Volgende keer ga je gewoon naar een andere winkel.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Je moet daarom ook naar verschillende supermarkten gaan. Zeker in Rotterdam of zo kijkt niemand er van op daar is het gewoon onderdeel van de dag dat er 5x per dag politie langskomt.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Verschilt denk ik ook wel een beetje per winkel want als ik bij de Jumbo hier in de wijk een keertje iets vergeet te scannen dan doen ze daar helemaal niet gek over.
Toen ik dit een keer had bij een supermarkt waar ik heel weinig heen ga moest ik wel meteen alles op de band neerleggen.
Nee, je zegt dat je de rest apart wil afrekenen want dat is voor iemand anders en je wil een apart bonnetje.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:58 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan ook gewoon een hele tas vol producten en als niemand kijkt scan je één item en als je geen steekproef krijgt reken je gewoon af. Krijg je wel een steekproef dan roep je een medewerker erbij en zeg je dat ie zo maar ineens op afrekenen sprong.
Als je het doet, dan gewoon bij de grote bedrijven (AH, Jumbo, etc) en niet bij kleine winkeltjes en nooit van andere mensen de straf daarvoor kan niet hoog genoeg zijn. Maar een AH en Jumbo verdienen het ook gewoon.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:01 schreef Discombobulate het volgende:
Wordt er nu niet veel meer gestolen? Jullie brengen me op ideeën. Kan mijn intrusive thoughts niet negeren.
Nou dat lef heb ik nog niet gehad. Denk ook niet dat je daar geloofwaardig mee weg komt, dat je een hele tas vol vergeet te scannen ipv zoals ik 1 krat of verpakking.quote:Op maandag 26 mei 2025 10:58 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan ook gewoon een hele tas vol producten en als niemand kijkt scan je één item en als je geen steekproef krijgt reken je gewoon af. Krijg je wel een steekproef dan roep je een medewerker erbij en zeg je dat ie zo maar ineens op afrekenen sprong.
Stelen van bedrijven die het makkelijk kunnen missen heb ik ook geen problemen mee.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:02 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als je het doet, dan gewoon bij de grote bedrijven (AH, Jumbo, etc) en niet bij kleine winkeltjes en nooit van andere mensen de straf daarvoor kan niet hoog genoeg zijn. Maar een AH en Jumbo verdienen het ook gewoon.
Precies, ik ben eigenlijk een soort van Robin Hood.quote:Op maandag 26 mei 2025 11:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Stelen van bedrijven die het makkelijk kunnen missen heb ik ook geen problemen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |