lolquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:27 schreef ben34567 het volgende:
Op X gelezen dat de twee nieuwe bewoners wellicht de echte Remi en Nele zullen zijn. Zou wel logisch zijn.
Jemig, is Elsa zo oud met een jong uiterlijk of andersom bij haar partner.quote:
Je had gewoon drie optiesquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe konden wij dan voor Nele het beroep kiezen?
Enkel de naam zou overeenkomen met de twee nieuwe bewoners. Beroep is uitgevonden.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoe konden wij dan voor Nele het beroep kiezen?
Is dat niet bij iedereen anders? je hebt mensen die er oud uitzien maar jonger in leeftijd zijn en je hebt mensen die er jong uitzien maar in leeftijd oud zijnquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jemig, is Elsa zo oud met een jong uiterlijk of andersom bij haar partner.
Ik dacht eerst dat het haar pleegmoeder was ofzo.
ik weet het niet , ik heb nog niets gelezen , maar ik gebruik ook amper Xquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben ze dan nu ook 3 Neles klaar staan?
Dan zijn ze snel ontmaskerd want bv schermen heeft elsa gehoord idem voor mama mia musical van Remi.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die genomineerden zien nou alle spullen van de twee fakers, en die zullen binnenkort worden uitgehoord
Maandag is de ontknoping, ik stel me er niet veel van voorquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:32 schreef KangaP het volgende:
[..]
Dan zijn ze snel ontmaskerd want bv schermen heeft elsa gehoord idem voor mama mia musical van Remi.
Denk eerder aan een galgenmaaltijd
Nele van den broecke? Bekend bij Salarquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben ze dan nu ook 3 Neles klaar staan?
oh mann zo en kip tzo als word je houtspäne etenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Bij gebrek aan olie is de kip gekookt en uit elkaar getrokken.
Maar die spelen dan dat ze Sharice en Vikaash zijn, of, of, euh laat maar...quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:27 schreef ben34567 het volgende:
Op X gelezen dat de twee nieuwe bewoners wellicht de echte Remi en Nele zullen zijn. Zou wel logisch zijn.
Hoe komt het dat zo veel zo weinig nog maar hebben?quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:07 schreef rinardo het volgende:
Linda heeft 350 euro
[ link | afbeelding ]
Nu ja als een Vikaash een Remi kan spelen kan een Remi ook een Vikaash spelenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar die spelen dan dat ze Sharice en Vikaash zijn, of, of, euh laat maar...
Sleutels gekocht van de kluis en spullen daaruit.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe komt het dat zo veel zo weinig nog maar hebben?
aankoop van sleutels en Gamechangers.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoe komt het dat zo veel zo weinig nog maar hebben?
Ah oke dank je wel.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sleutels gekocht van de kluis en spullen daaruit.
Ik dacht net dat ik iets op mijn scherm had. En toen bewoog het met zijn kop mee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 13:48 schreef ben34567 het volgende:
Niels heeft een glitter in zijn haar
Als de streams zo saai zijn ga je daarop lettenquote:Op donderdag 16 januari 2025 13:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik dacht net dat ik iets op mijn scherm had. En toen bewoog het met zijn kop mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |