Milieubewustquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat hebben ze al vroeg opgegeten
Oh versta zelfs jij hem niet goed??quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:37 schreef Jockari het volgende:
Kan er logo aangevraagd worden voor Niels, want hij wordt onverstaanbaar.
Nee, is echt een ramp bij Niels. Combinatie van west-vlaams en gemompel is onverstaanbaar.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh versta zelfs jij hem niet goed??
Goed plan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ledn81 het volgende:
Niels wil tegen Axel staan![]()
nu echt weg![]()
Binnensmoels en hij slikt de helft in.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, is echt een ramp bij Niels. Combinatie van west-vlaams en gemompel is onverstaanbaar.
Lijkt me een heel goed idee van Nielsquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ledn81 het volgende:
nu echt weg![]()
Ik ben er helemaal klaar mee en je kan er niet aan ontkomenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gisteren een overdosis gehad
Hij hoeft dan niet de erfenis te delenquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:44 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb Linda gestemd
Zou me kapot lachen als Elsa eruit vliegt en dan die kop van Niels in beeld
Dat lijkt me ultiem
Ik heb dat nooit begrepen zo’n streepje in je wenkbrauwquote:
Je weet toch dat indien je zoiets zegt dat het publiek bij wijze van karma juist de ‘uitdager’ zal wegstemmen. Niels heeft iets teveel zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 16 januari 2025 12:38 schreef ledn81 het volgende:
nu echt weg![]()
quote:
Is stoer joh, dan is het net of je daar een litteken hebtquote:Op donderdag 16 januari 2025 12:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen zo’n streepje in je wenkbrauw
Het is nu niet echt een streepje geworden maar een blokjequote:Op donderdag 16 januari 2025 12:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Is stoer joh, dan is het net of je daar een litteken hebt
Of zoiets treurigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |