Ok! Ik begin op (even kijken naar mijn voorraad) woensdag 5 maart.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dan plan ik vanaf maart geen HF in
Aardbeien komen in deze tijd vaak uit Spanje. Die zijn groot en waterig.quote:Op zondag 23 februari 2025 14:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat gaan we dus niet doen. Ik vind trouwens aarbeien buiten het seizoen wat waterig. Ik had al tips opgezocht op internet, en daar stonden die seizoenproducten ook bij, en diepvriesproducten.
Ons 3 persoons huishouden zou volgens Nibud normen 600 euro per maand kwijt zijn aan voeding. Daar ben ik meestal 350 euro aan kwijt. Ik koop bewust, maar wel wat er nodig is (ook bepaalde merkproducten ivm voedselallergie) en extra's, maar niet overdreven.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Het Nibud heeft voor mijn gezinssamenstelling van 2 volwassenen 50+ berekend dat het budget voor voeding minstens ¤468 zou moeten kosten. Ik zit inclusief drogist, bier enzo onder de ¤400, maar ik kan me goed voorstellen dat dat lang niet voor iedereen haalbaar is.
En ook niet lekker want die komen uit een kasquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Aardbeien komen in deze tijd vaak uit Spanje. Die zijn groot en waterig.
Als je nu Nederlandse aardbeien kan vinden zijn ze extreem duur.
Wij zitten met 3 ook rond de 300/350,- koop wel altijd aanbiedingen en dan ook vaak een voorraad. Dus letten er wel op.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:01 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ons 3 persoons huishouden zou volgens Nibud normen 600 euro per maand kwijt zijn aan voeding. Daar ben ik meestal 350 euro aan kwijt. Ik koop bewust, maar wel wat er nodig is (ook bepaalde merkproducten ivm voedselallergie) en extra's, maar niet overdreven.
Tijdelijke acties van Belsimpel zijn vaak lucratief. Elke maandag hebben ze een actie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:18 schreef Stansfield het volgende:
Hier werden toch wel eens van die sim only deals gedeeld waarbij je voor heel weinig geld een sim only abonnementje had met een cash back? Zijn dat tijdelijke acties? Of kan ik die nu ook afsluiten?
Is dat een lopende rekening of een spaarrekening?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:25 schreef Kamelenteen het volgende:
Is er nog iemand die 40 euro boodschappengeld wil door een gratis Revolut rekening te openen? Ik heb zag ik weer een leuke referralbonus namelijk die ik kan delen.
Gewoon een lopende bankrekening sowieso.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Is dat een lopende rekening of een spaarrekening?
Ik moet helaas afhaken. Heb een afspraak met een diëtist ivm aanhoudende buikpijn. Dus de timing is niet zo fraai atm. Jij succes!quote:Op zondag 23 februari 2025 17:29 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ok! Ik begin op (even kijken naar mijn voorraad) woensdag 5 maart.
Ik vind het wel interessant, maar ik hoef eigenlijk niet nog een rekening.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:32 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Gewoon een lopende bankrekening sowieso.
Tikkie, Ideal werkt er ook gewoon mee. NL-iban en ook deposito garantiestelsle enzo is van toepassing.
Met de nodige extra functies zoals optie van crypto, beleggen ook in de app maar die gebruik ik niet verder en dus ook geen idee hoe dat werkt. Heb m als backup, voor de debitcard icm online shopping in vreemde valuta en m'n gsmabonnement wordt er op afgeschreven.
Als backup prima app, maar zou het zelf niet als enige rekening aanhouden. Gratis, dus kun je er ook een extra scoupy/woolsocks account aanhang met cashback zonder ze inzage in echt alles te geven zoals je inkomen ed.
Hiervoor had ik een Vivid-rekening met max 10 iban's. Had ik 3 scoupy accounts aan hangen
Het is ook geen plichtquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant, maar ik hoef eigenlijk niet nog een rekening.![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:26 schreef F_r het volgende:
Je kunt de rekening gewoon hebben zonder dat je salaris oid er op gestort wordt?
Oh, dit wist ik helemaal niet. Wat een goede tip!quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:29 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Tijdelijke acties van Belsimpel zijn vaak lucratief. Elke maandag hebben ze een actie.
Afhankelijk van wat je wil heeft Belsimpel nu ook wel een aardige actie waarbij je voor 85 euro totaal een Samsung A16 kan scoren incl Lebara abonnement.
85 euro is de totaalprijs voor Samsung en 2-jarig Lebara abonnement met de goedkoopste bundel als je de bundel na 1 maand terugzet naar de goedkoopste bundel tenminste.
Zou je Pepper even voor in de gaten moeten houden of je aanmelden voor de nieuwsbrief bij Belsimpel. Met de cashbackdeals icm Lebara kun je geld toe krijgen als je wilt.
https://www.belsimpel.nl/(...)e_size%5B0%5D=128000quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, dit wist ik helemaal niet. Wat een goede tip!
Weet je nog meer van die deal?
Dank je. Dit vind ik echt top van je.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
https://www.belsimpel.nl/(...)e_size%5B0%5D=128000
2 jaars abonnement Lebara 10gb bundel
1e 9 maanden halve prijs
15 maanden volle mep.
Echter, je kan bij Lebara na een maand altijd overstappen naar een meer passende bundel. Dus switch je als je weinig belt naar het 1gb abonnement van 4 euro per maand zodra je kan wisselen van bundel.
Dan krijg je het volgende kostenplaatje.
Toestel - gratis vanaf 10gb bundel
1e maand 4.50 euro (50% korting)
8 maanden 2 euro (50% korting)
15 maanden 4 euro (geen korting)
En dan kom je op 80,50 euro voor een Samsung A16.
Abonnement schijn je ook af te kunnen kopen trouwens.
Zelfde Lebara komt regelmatig voorbij met 150 euro cashback. En een keer zelfs 175 euro cashback. Dan kun je op een sim only 6-7 tientjes netto verdienen en gratis 2 jaar bellen/sms'en als je weinig belt.
Als je niet alteveel belt/internet met je gsm is zo'n Lebara deal dus interessant omdat je je bundel daar terug kan zetten. Dan profiteer je van kortingen die gelden op 'dure' abonnementen om ze direct de maand erna terug te zetten naar het goedkoopste abonnement met behoud van de restquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank je. Dit vind ik echt top van je.
Binnenkort loopt mijn sim only af, ga dit even in de gaten houden.
Oei, heel erg veel beterschap gewenst! Ik hoop dat er niets aan de hand is. Ik stel het zelf nog een week uit, want ik heb nog aardig wat in voorraad. Ik wil de koelkast/vriezer leeg hebben, in verband met de voorjaarsschoonmaak geef ik die ook een schoonmaakbeurt, dus alles moet op.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik moet helaas afhaken. Heb een afspraak met een diëtist ivm aanhoudende buikpijn. Dus de timing is niet zo fraai atm. Jij succes!
Goed idee om de vriezer eens leeg te eten. Hier ligt ie barstensvol vlees en het komt er vaak niet van om het daadwerkelijk klaar te maken.quote:Op zondag 2 maart 2025 18:22 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oei, heel erg veel beterschap gewenst! Ik hoop dat er niets aan de hand is. Ik stel het zelf nog een week uit, want ik heb nog aardig wat in voorraad. Ik wil de koelkast/vriezer leeg hebben, in verband met de voorjaarsschoonmaak geef ik die ook een schoonmaakbeurt, dus alles moet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |