Maar wel de flessen of blikjes hier in Nederland inleveren he?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik drink cola en ik geef liever ¤14 uit in België ipv ¤28 in Nederland voor hetzelfde.
Vind dat weer een prima bezuiniging.
(Had vier 6-packs gekocht)

Zo'n xenos daar stapte ik in het verleden nog weleens binnen. Dingen afgeprijsd voor 0,10 of 0,25 euro. Veel interessanter dan 30, 50 of 70%.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Xenos kocht mijn echtgenoot voor ¤0,10 een zak popcorn met sweetchili-smaak. Ik denk niet dat ik wil proeven. Ze hadden ook repen Milka oreo choco van 100 gram voor ¤0,59, dus ik heb maar een voorraadje meegenomen.
De huidige Allerhande staat vol met gezonde budgetrecepten, ik ga ‘m maar eens doornemen voor inspiratie.

Dat kan alleen van de AH of Jumbo, dan moet je wat dieper België inquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:40 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar wel de flessen of blikjes hier in Nederland inleveren he?
Wordt tijd dat Nederland supermarkten toestaat om op bedrijventerreinen dr winkels neer te zetten op goedkopere locaties. Kunnen de prijzen weer omlaag.

Dat is al een tijdje zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
Aldi accepteert ook statiegeldflesjes en blekjes van Lidl en Albert Heijn, heb ik gemerkt.

Ga je dieper in België dan naar de Jumbo of AH daar het huismerk cola kopen. Dan krijg je statiegeld terug in Nederland.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij moeten alle winkels alles aannemen toch?

Nou, dan zakt Albert Heijn behoorlijk door het ijs, daar heb ik de meeste acceptatieproblemen. Soms werken zelfs hun eigen flessen of blikjes niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij moeten alle winkels alles aannemen toch?

Ik drink alleen kraanwaterquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga je dieper in België dan naar de Jumbo of AH daar het huismerk cola kopen. Dan krijg je statiegeld terug in Nederland.
Helaas rook ik niet meer dus ik ga niet meer naar Rijkevorsel

Komt omdat de automaat kapot is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou, dan zakt Albert Heijn behoorlijk door het ijs, daar heb ik de meeste acceptatieproblemen. Soms werken zelfs hun eigen flessen of blikjes niet.

Wil je deze discussie ingaan?quote:

Dat is wel goedquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik vind behoorlijk wat blikjes en flesjes als ik met de honden loop, en die lever ik bij Picnic in, ik ga daar echt geen tijd mee verspillen in de winkel, daar kom ik normaal ook niet.

Die zijn lekker hoor. Action verkoopt ze ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Xenos kocht mijn echtgenoot voor ¤0,10 een zak popcorn met sweetchili-smaak. Ik denk niet dat ik wil proeven.

12x0,5L water kost bij AH in België ¤1,79 en je krijgt in Nederland ¤1,80 aan statiegeld terugquote:
 Nou koop ik die alleen voor onderweg in de auto, om altijd iets bij me te hebben...
 Nou koop ik die alleen voor onderweg in de auto, om altijd iets bij me te hebben...

Deze man begrijptquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
12x0,5L water kost bij AH in België ¤1,79 en je krijgt in Nederland ¤1,80 aan statiegeld terugNou koop ik die alleen voor onderweg in de auto, om altijd iets bij me te hebben...

Ja je hebt altijd iemand wat het beter doetquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:52 schreef oh-oh het volgende:
Zou ik nog verspilling vinden, voor onderweg heb ik mijn eigen thermos met water.

Dat er nog zoveel te rapen valt onderweg joh. Goed dat je dat doet, zowel voor het milieu als voor je eigen portemonneequote:Op donderdag 23 januari 2025 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik vind behoorlijk wat blikjes en flesjes als ik met de honden loop, en die lever ik bij Picnic in, ik ga daar echt geen tijd mee verspillen in de winkel, daar kom ik normaal ook niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |