Dat is mijn beste investering geweest, geloof ik. Heb er nog een paar honderd van toen ze nog 44ct waren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 16:04 schreef fietsmiep het volgende:
Postzegels worden ook weer duurder per 1 juli, ik gebruik ze niet vaak, maar toch maar een velletje gekocht. Volgens mij worden ze nu 2 keer per jaar in prijs verhoogd.
Wat vind jij betaalbaar?quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Iemand nog tips voor extra vierge olijfolie wat een beetje betaalbaar is. Maar dan zonder dat het één of andere half gemiste versie is?
Mijn fles is bijna leeg en schrok er van hoe duur dat geworden is. Mogelijk dat ze bij een winkel waar je het niet verwacht nog een goed betaalbare olijfolie hebben.
Dirk heeft Bertolli extra vergine nu in de aanbieding voor ¤4 per 500mlquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Iemand nog tips voor extra vierge olijfolie wat een beetje betaalbaar is. Maar dan zonder dat het één of andere half gemiste versie is?
Mijn fles is bijna leeg en schrok er van hoe duur dat geworden is. Mogelijk dat ze bij een winkel waar je het niet verwacht nog een goed betaalbare olijfolie hebben.
Ik had een paar weken terug bij AH kaarsen met 90 % korting, voor 40 ct per pak. Lelijke kleur, maar prima voor als de stroom uitvalt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 19:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij Hema zijn meerdere gekke kleuren dinerkaarsen afgeprijst. Online zijn ze 4 of 5 euro, maar in de winkel zelf lagen ze voor 3,50. En blijkbaar was het 2+1 gratis want ik had drie pakken voor 7 euro. Morgen terug om groot in te slaan dus 😎
Bij de Dirk is 0,5 liter Bertolli nu 3,99.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Op goede olijfolie bezuinig ik niet. Dat verschil proef je.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Korting is fijn, maar tuincentra zijn dat een stuk minder. Ik kwam er dit jaar achter dat mijn lokale heemtuin biologische inheemse planten voor 1,50 verkocht. Supergoedkoop mijn tuin omgetoverd tot een bijenparadijs en nog de lokale tuin gesponsord ook <3 En ik haal nu overal zaadjes vandaan tijdens mijn dagelijkse wandelingen. Genoeg om de gaten in mijn tuin volgend jaar op te vullen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Donna het volgende:
Ben mijn tuin aan het aanpakken (niet zuunig, maarja) en kwam bij het tuincentrum allemaal prima vaste planten tegen met 75% korting. Dat is dan wel weer lekker!
Jaaa iemand bij mij om de hoek verkoopt ook allemaal mooie leuke plantjes voor ¤0,50 en ook zaadjes. Daar ben ik ook al geweest, maar had nu wat meer volume/grotere planten nodig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Korting is fijn, maar tuincentra zijn dat een stuk minder. Ik kwam er dit jaar achter dat mijn lokale heemtuin biologische inheemse planten voor 1,50 verkocht. Supergoedkoop mijn tuin omgetoverd tot een bijenparadijs en nog de lokale tuin gesponsord ook <3 En ik haal nu overal zaadjes vandaan tijdens mijn dagelijkse wandelingen. Genoeg om de gaten in mijn tuin volgend jaar op te vullen.
Dat gebruik ik ook. Een stuk meer dan olijfolie tegenwoordig. In Duitsland bij Aldi Süd en DM is het heel goed geprijsd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:10 schreef June. het volgende:
[..]
Op goede olijfolie bezuinig ik niet. Dat verschil proef je.
Voor bakken en braden kun je ook brassica koolzaadolie kopen. Meer onverzadigd vetten dan in olijfolie, lokaal geproduceerd en goedkoper dan olijfolie.
Geen ervaring met die inwisselsite.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Hupje het volgende:
Niet zo zuinig: ik kom erachter dat ik een cadeaukaart van 20 euro heb laten verlopen... Zonde.
Nu zit ik nog met een kunst en cultuur cadeaukaart in mijn maag die over een paar maanden verloopt. Hier in de buurt niet naar mijn zin te besteden. Heeft iemand ervaring met zo'n inwisselsite?
(Of heeft iemand interesse in de kaart twv 50 euro, voor 30 euro?)
Gaat dan vooral om tickets voor volwassenen denk ik? Kinderen tot en met 11 jaar reizen in elk geval gratis mee met kids vrij, mits ze een eigen ov chipkaart hebben (kids vrij abonnement). Of voor ¤2,50 op een railrunner anders. Die van jou zijn jonger dan 11 nog, toch?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:19 schreef FlyingFish het volgende:
Weet iemand de regels rondom ns prijstijd reizen? Als ik nu zoek naar een reis voor na 9 september vind ik niets meer met korting, ongeacht bestemming of tijd. Kun je dat maar 5 weken van tevoren boeken oid? Ik kan nergens terugvinden dat ze ermee stoppen.
Kan een hoop geld schelen voor treintickets, zeker nu er nergens meer dagretouren met korting worden verkocht.
Voor de kinderen hebben we kids vrij idd, daardoor is treinreizen opeens weer een optie. Ik heb voor volgende week naar Amsterdam een zeer goed betaalbare reis kunnen boeken daardoor. We blijven voor de trip naar Utrecht alleen nog met twee volwassenen over dan, en het groepsticket is daarvoor niet rendabel, dan zijn we met de auto met parkeerkosten erbij alsnog goedkoper uit.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 04:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Gaat dan vooral om tickets voor volwassenen denk ik? Kinderen tot en met 11 jaar reizen in elk geval gratis mee met kids vrij, mits ze een eigen ov chipkaart hebben (kids vrij abonnement). Of voor ¤2,50 op een railrunner anders. Die van jou zijn jonger dan 11 nog, toch?
Ik kan niet vinden dat het een maximum aantal weken tevoren pas zou kunnen inderdaad, het prijstijd boeken. Misschien dat ze nu nog niet goed kunnen inschatten wat de rustige treinen zijn dan ivm weer beginnen scholen en academisch jaar enzo en daarom nog niet aanbieden?
En misschien is een Groepsticket daluren nog iets? Als je in daluren kunt reizen dan. Ligt er beetje aan hoeveel de reis normaal gezien kost en met hoeveel volwassenen je bent in hoeverre dat gunstiger geprijsd is.
Ik heb een keer een bedrijf gemaild over een verlopen cadeaukaart en toen kon ik wel nog een andere kaart krijgen met in ieder geval nog een deel van het bedrag van de kaart.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Hupje het volgende:
Niet zo zuinig: ik kom erachter dat ik een cadeaukaart van 20 euro heb laten verlopen... Zonde.
Nu zit ik nog met een kunst en cultuur cadeaukaart in mijn maag die over een paar maanden verloopt. Hier in de buurt niet naar mijn zin te besteden. Heeft iemand ervaring met zo'n inwisselsite?
Ik ga even kijken waar het te besteden is, heb misschien wel interesse.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:51 schreef Hupje het volgende:
Tot 19-12-2025quote:Op zondag 3 augustus 2025 09:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik ga even kijken waar het te besteden is, heb misschien wel interesse.
Tot wanneer is ie geldig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |