Zou eens beginnen met je budgetquote:Op woensdag 15 januari 2025 21:28 schreef Solispolar het volgende:
Voor een hele gave vakantie in 2026 denk ik erover na om een drone aan te schaffen. Let wel: Ik zit nog in de orienterende fase.
Ik ben op zoek naar een drone die in de beste kwaliteit kan filmen, het liefst een goede accuduur heeft en makkelijk te vervoeren is (op de plekken waar ik wil vliegen zijn drones tot 7 kg toegestaan, maar zwaarder zijn de meeste niet dacht ik).
Budget is nog niet echt over nagedacht, maar kan aardig flexibel zijn.
Hebben jullie tips/adviezen? Waar kan ik überhaupt beginnen in dit bos van informatie als het op drones aankomt?
10.000 is wellicht wat fors, maar ik geef liever wat meer uit aan een goede drone dan 200 euro voor prut te betalen.. Dus het budget is behoorlijk flexibel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zou eens beginnen met je budgetwant je hebt drones van 100,- tot 10.000,-
In de Westfield Mall in Leidschendam zit een DJI drone winkel.quote:Op woensdag 15 januari 2025 21:37 schreef Solispolar het volgende:
Misschien even een belangrijkere vraag: hebben jullie nog tips voor een goede drone winkel in Nederland? Dan rijd ik er zaterdag even heen om wat informatie op te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |