SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
staat ze wel lang droogquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet helemaal uitgedroogd ben tegen de tijd het februari is.
Droge wijn. Komop. Wel outside of the box-wine denken.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
Ik ben volgende week jarig
Ik wil wijn op mjjn verjaardag
Dus dry January wordt hem niet
Ik snapte ook nooit waarom we 20 keer dingen moesten doen. En dan ging ik juist fouten maken omdat ik dan dacht ‘dit moet wel heel ingewikkeld zijn als we het zo vaak moeten doen…ghelp…dan doe ik het vast fout en moet het vast anders’.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak veel te moeilijk gedacht bij vragen met hoe ik op het antwoord was gekomen
Ja maar deze was een beetje een typisch geval, beetje het soort die op jonge leeftijd zwanger wordt om vervolgens huisvrouw te worden maar daarna toch een paar uurtjes parttime in de supermarkt te gaan werken voor de sociale interactie. Alleen is deze nog niet bij stap 1 aanbelandtquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn meestal iets hoger in de hiërarchie
Roséquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Droge wijn. Komop. Wel outside of the box-wine denken.
Precies mijn gedachte als ik: rekenen, wiskunde, natuurkunde of scheikundeles hadquote:
Ja, en plastic aan de weg gezet en de vaatwasser uitgeruimd!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het etenEn ik tune net weer in
@:Cherrylips
Heb jij ook al voer?
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar deze was een beetje een typisch geval, beetje het soort die op jonge leeftijd zwanger wordt om vervolgens huisvrouw te worden maar daarna toch een paar uurtjes parttime in de supermarkt te gaan werken voor de sociale interactie. Alleen is deze nog niet bij stap 1 aanbelandt
Ik heb ook nog de was opgehangenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en plastic aan de weg gezet en de vaatwasser uitgeruimd!
Ja iddquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snapte ook nooit waarom we 20 keer dingen moesten doen. En dan ging ik juist fouten maken omdat ik dan dacht ‘dit moet wel heel ingewikkeld zijn als we het zo vaak moeten doen…ghelp…dan doe ik het vast fout en moet het vast anders’.
Wat zijn we ineens volwassen. Wat eng.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de was opgehangen
Have funquote:
Oh ik kreeg dan meestal gewoon een tik op de vingers (spreekwoordelijk dan he) dat ik niet zo eigenwijs moest doen, ondanks dat ik het al wistquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik snapte ook nooit waarom we 20 keer dingen moesten doen. En dan ging ik juist fouten maken omdat ik dan dacht ‘dit moet wel heel ingewikkeld zijn als we het zo vaak moeten doen…ghelp…dan doe ik het vast fout en moet het vast anders’.
Krijgen we nu een sticker in ons volwassenheidsboekje?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zijn we ineens volwassen. Wat eng.
*pakt een velletje glitter eenhoorn stickers erbijquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen we nu een sticker in ons volwassenheidsboekje?
Ach, hoop voor d'r dat Dylano een goede vader zal zijnquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
*pakt een velletje glitter eenhoorn stickers erbij
Gewoon een takenlijstje maken en daar krulletjes bij zettenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijgen we nu een sticker in ons volwassenheidsboekje?
Als ze nog weet wie de vader is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, hoop voor d'r dat Dylano een goede vader zal zijn
Een grote bol wolquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een takenlijstje maken en daar krulletjes bij zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |