SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat was wel een beetje weinigquote:
Ja he? Weet niet eens of die nog bestaatquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:22 schreef gianni61 het volgende:
Spareribsfactory klinkt wel als iets voor deze sc
Roddelgrootte ja. Maar je kon ook over de mensen die mee waren roddelenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Was het dan een hele grote meet?
Of juist Klein zodat je goed kon roddelen?
Spareribsquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:22 schreef gianni61 het volgende:
Spareribsfactory klinkt wel als iets voor deze sc
Hey, heb jou niet echt hier gezien waar zit jij normaal?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he? Weet niet eens of die nog bestaat
Volgens mij niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja he? Weet niet eens of die nog bestaat
Ik kom hier al jįren maar vaak ook heul lang niet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hey, heb jou niet echt hier gezien waar zit jij normaal?
Ah oké lol nou ja behalve als er over je geroddeld werd en je Ving wat opquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Roddelgrootte ja. Maar je kon ook over de mensen die mee waren roddelenstuk of 10 mensen dus.
quote:
Hebben hier wel meer mensen die er soms heeeeel lang niet zijn. @DaMart is er ook zo 1quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom hier al jįren maar vaak ook heul lang niet.
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:24 schreef Grotetijd het volgende:
Sparibs
In het dorp waar ik woonde hebben ze heerlijke malse die zo van je bot afglijden
Schuldigquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben hier wel meer mensen die er soms heeeeel lang niet zijn. @:damart is er ook zo 1
Dat word toch allemaal nooit zo mals he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling ja
Pas diepvriesspul op maar dat was een stuk minder
En toch blijven we altijd weer terugkomen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hebben hier wel meer mensen die er soms heeeeel lang niet zijn. @:damart is er ook zo 1
Ik zie hier de afgelopen dagen vooral allemaal mensen die ik niet kenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Sowieso de oude rotten uit deze SC zie ik hier niet meer. Zoals Pien.
Wie?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, qua drukte is het niets meer vergeleken bij vroegah. Laatst werd er zowaar in GRTD wat geroepen maar dat is intussen weer doodquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En toch blijven we altijd weer terugkomen.Maar de SC's zijn ook niet echt meer zoals het was natuurlijk. (Denk ik) Dit is ongeveer de enige SC waar nog een hoop mensen die ik 'ken'. Volgens mij bestaan niet eens alle SC's van toen?
Pien.quote:
Ik ben een kloon van grmblquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie hier de afgelopen dagen vooral allemaal mensen die ik niet ken
Klopt. Ik keek van de week wat oude topics terug en die stonden vol met users die hier niet meer komen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Die ken je wel als je haar username etc ziet.quote:
Nee die is ook al een jaar of 10 pleitequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
Heul niet, jij bent gewoon een rare beerquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, qua drukte is het niets meer vergeleken bij vroegah. Laatst werd er zowaar in GRTD wat geroepen maar dat is intussen weer dood
Jap, die is natuurlijk gaan hokken met dingetje. Dus jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee die is ook al een jaar of 10 pleite
Het bordje 'reünie' hangt op de brugquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie noem jij hier raar?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heul niet, jij bent gewoon een rare beer
Alsof mensen tegenwoordig wel wat te doen hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, qua drukte is het niets meer vergeleken bij vroegah. Laatst werd er zowaar in GRTD wat geroepen maar dat is intussen weer dood
awquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@WelOKquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap, die is natuurlijk gaan hokken met dingetje. Dus ja
Oh is het jouw schuld ...quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het bordje 'reünie' hangt op de brug
Eehm, jou?quote:
Met @wel.o.kquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jap, die is natuurlijk gaan hokken met dingetje. Dus ja
Ja ik snap er geen biet vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof mensen tegenwoordig wel wat te doen hebben.
Was het nodig dan?quote:
Zij kwam ook uit GRTDOWJquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben geen @:essnhills die jou begroet met beer
Ken d'r eigenlijk vooral uit het ibood en Top2000 topicquote:
Ik kwam ook pas hier toen het daar minder werdquote:
Ja maar issie is dan ook een tijgerquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
pest hem niet steeds... hij weet wel dat hij oud isquote:
Ik draai er niet omheenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
pest hem niet steeds... hij weet wel dat hij oud is
Maar essie is niet erg, die vond ik al leuk voordat Koens haar hierheen schoptequote:
Hij is pas 15 jaar 66 hoorquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
pest hem niet steeds... hij weet wel dat hij oud is
Ik wilde eigenlijk iets zeggen over dino's overleefd hebben, maar die grapjes waren gereserveerd voor GF.quote:
Ja dat kan niet meerquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk iets zeggen over dino's overleefd hebben, maar die grapjes waren gereserveerd voor GF.
Prinses Dimmy, alaaf!quote:
Jij bent toch niet opeens een rare brabo gewordenquote:
Dimmy is altijd welkom in Limburgquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch niet opeens een rare brabo geworden
Zou ze daar de mensen wel kunnen verstaan denk je? Zeker als ze naar Zuid-Limburg gaat is dat een redelijke uitdagingquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimmy is altijd welkom in Limburg
Heeft Google Translate geen optie om dat te vertalen?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze daar de mensen wel kunnen verstaan denk je? Zeker als ze naar Zuid-Limburg gaat is dat een redelijke uitdaging
Er zat toen hier ook wel een forse kliekquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kwam ook pas hier toen het daar minder werd
Krijg je wel 6x per zin een random vraagteken tussendoor omdat die denkt dat het een vraag isquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heeft Google Translate geen optie om dat te vertalen?
Een kliekquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zat toen hier ook wel een forse kliek
klopt, anders had ik het nooit gewaagdquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zat toen hier ook wel een forse kliek
eng hequote:Op woensdag 15 januari 2025 19:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, anders had ik het nooit gewaagd
Beerquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MKquote:
Essiequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar essie is niet erg, die vond ik al leuk voordat Koens haar hierheen schopte
Koentjuhquote:
Is ie daarom soms wat traag met de brug? Dan heeft de bus vertraging?quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Koen is een soort bus, die pikt mensen op en zet ze weer ergens neer
Getsiederriequote:
Maar vreemd genoeg zit ik in de OP achterin de busquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
Koen is een soort bus, die pikt mensen op en zet ze weer ergens neer
Ja, dat is hetquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ie daarom soms wat traag met de brug? Dan heeft de bus vertraging?
Ik zit niet eens in die busquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar vreemd genoeg zit ik in de OP achterin de bus
Dekmantelquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
quote:
Nee, dan is die gewoon verkeerd aan het draaien waardoor die tegen een poller of in een zandbak rijdtquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ksssstquote:
Met een rookworst drijvend in de jus?quote:
Pollersquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan is die gewoon verkeerd aan het draaien waardoor die tegen een poller of in een zandbak rijdt
Zelfquote:
Ik weet even niet wat me overkwamquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch niet opeens een rare brabo geworden
Het tuig zit altijd achterin de busquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach kom je gaat me toch niet vertellen dat die neus van jezelf is he?quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze daar de mensen wel kunnen verstaan denk je? Zeker als ze naar Zuid-Limburg gaat is dat een redelijke uitdaging
Ik heb wel een keer in zo'n bus gezetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dan is die gewoon verkeerd aan het draaien waardoor die tegen een poller of in een zandbak rijdt
Mensen zijn eng!quote:
Dat is mijn feestneusquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach kom je gaat me toch niet vertellen dat die neus van jezelf is he?
Kieprookworstquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een rookworst drijvend in de jus?
kan in sommige vooruitstrevende verenigingen wel (of kleine verenigingen die geen andere keuze hebben)quote:
Wat is een lekkere kiprookworst, heb dat geloof ik nog nooit op. Wel een keer een vegarookworst, maar dat durven ze in Guantanomo Bay nog niet eens te serverenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kieprookworst
En idd meer jus dan eten
Ookworst?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is een lekkere kiprookworst, heb dat geloof ik nog nooit op. Wel een keer een vegarookworst, maar dat durven ze in Guantanomo Bay nog niet eens te serveren
in slaap gevallen samen met flesquote:
quote:
quote:
Ahhhh achsoquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het etenEn ik tune net weer in
@:Cherrylips
Heb jij ook al voer?
ja dat was de veiligste gokquote:
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
Hebben jullie je veterstrikdiploma en zwemdiploma behaald?
Zo ja, hoeveel zwemdiploma's hebben jullie ?
Hee jij!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
neequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
Deze van unox vond ik best een acceptabel alternatief voor een gewonequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is een lekkere kiprookworst, heb dat geloof ik nog nooit op. Wel een keer een vegarookworst, maar dat durven ze in Guantanomo Bay nog niet eens te serveren
Ow ik hou niet van progressiequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan in sommige vooruitstrevende verenigingen wel (of kleine verenigingen die geen andere keuze hebben)
Netjes, ik heb er 3.quote:
quote:
Wat verrassendquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het etenEn ik tune net weer in
@:Cherrylips
Heb jij ook al voer?
Nee Unox had echt een hele smerige, die kregen ze ook aan de straatstenen niet kwijt dat ze die gewoon in de AH gratis meegavenquote:
*kijkt met een schuin oog naar de klokquote:
Nee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat verrassend
Dit zag niemand aankomen
Jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
Nee (was op wintersportquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
Flex flex flexquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee (was op wintersport)
3, A, B, basis
had het kunnen wetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow ik hou niet van progressie
Boerenkool ben ik nooit echt fan van geweest, is altijd te 'droog' ofzo, ja daarom moet je er ook een sloot jus overheen gooienquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze van unox vond ik best een acceptabel alternatief voor een gewone
Wel duur
Maar had ongelooflijk zin in boerenkool
Ladingen jus iddquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boerenkool ben ik nooit echt fan van geweest, is altijd te 'droog' ofzo, ja daarom moet je er ook een sloot jus overheen gooien
en waarom komt basis na a en b?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flex flex flex
The fuck is basis ?
Wel echt een prestatie om boerenkool droog te serverenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boerenkool ben ik nooit echt fan van geweest, is altijd te 'droog' ofzo, ja daarom moet je er ook een sloot jus overheen gooien
Ja, beetje rare volgorde.. iddquote:
is er iemand die zegt dat je dat niet mag?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb 11,5 uur geslapen vannacht maar wil alweer slapen
Nou jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel echt een prestatie om boerenkool droog te serveren
Go go goquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Hmmmquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er iemand die zegt dat je dat niet mag?
Ik niet, want ladingen jusquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ja
Droog
Maar ik snap wel wat Grmbl bedoelt
Ik loop over de bodemquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dat is fijn, kan je in elk geval zwemmen
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flex flex flex
The fuck is basis ?
quote:Het vernieuwde diplomasysteem, dat de BREZ (de uitgave Bepalingen Richtlijnen en Examenprogramma's Zwemdiploma's) als uitgangspunt had, bestond uit drie delen. Er waren eerst een A- en een B-diploma, die echter slechts als tussentoets dienden voor het uiteindelijke doel: het Basiszwemdiploma. Door tijdens de zwemles de "Tussentoets op weg naar het Basiszwemdiploma" te doen, konden het A- en B-diploma overgeslagen worden.
In 1998 werd het Nationale Zwemdiploma omgevormd. Men ging toen naar een systeem van drie echte diploma's, een A-, een B- en een C-diploma.
Ja dan is het niet meer droogquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, want ladingen jus
Ieder zo zijn hobbyquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik loop over de bodem
Wel met SPEKjesquote:
Dat is meestal wel ja, dat als je iets nat maakt het niet meer droog isquote:
De Dekamarkt had geen kiepspekjesquote:
Tijd voor een amber alert?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie @:kwiwi de laatste tijd nog gezien?
Als iemand een vreetboei is, dan is het @kwiwiquote:
Dit kan geen verrassing zijnquote:
Nee ze is meer groenquote:
Uhmquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
De Dekamarkt had geen kiepspekjes
Wow!quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meestal wel ja, dat als je iets nat maakt het niet meer droog is
En terechtquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
De Dekamarkt had geen kiepspekjes
Kipspek klinkt fakequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm
Ik wist niet dat er zoiets als kieeeeeeeepspekjes bestond
Wel kieeeeeeep gehakt, maar dat vind ik smerig
Ik heb wel eens kalkoen'spekjes' gezienquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm
Kippies hebben ook vet, dus daar zou je ook spek van kunnen maken, heb het geloof ik nog nooit opquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm
Ik wilde reageren op wat er eerst stondquote:
je moet uitrustenquote:
Ik ben niet zo heel erg fan van kipvet.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kippies hebben ook vet, dus daar zou je ook spek van kunnen maken, heb het geloof ik nog nooit op
Het ging over vroegahquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
Waarom staat @:kanovinnie in de TT?
Kipvet bij dijfilet zorgt juist voor de smaakquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg fan van kipvet.
Maar ieder zo zijn meug.
Dat krijg je als je zo lang slaaptquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
Ohquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kipvet bij dijfilet zorgt juist voor de smaak
Ik heb liever de filetquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zal best, maar ik snijd het er altijd uit, vooral als het van die bonken zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik maar 9 uur per dag slaap dan word ik nog veeeeel vermoeiderquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo lang slaapt
Als ik meer dan 9 uur slaap ben ik altijd de hele dag moe
Ik vind kipdijfilet best smakelijkquote:
Ja, nog even dat laatste biertje uit de minibar en dan ga ik. Loop richting de 10.000 stappen gemiddeld dit jaar en dan komt het zwemmen er nog bij. Slapen als een roosje dalek.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zal best, maar ik snijd het er altijd uit, vooral als het van die bonken zijn
Maar ik eet geen oink oinkquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef Koen66 het volgende:
Spek moet oink oink zeggen, geen tok tok
Ik koop meestal gewoon dijfiletreepjesquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zal best, maar ik snijd het er altijd uit, vooral als het van die bonken zijn
Ja en jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop meestal gewoon dijfiletreepjesMaar het meeste van het vet smelt toch weg bij het bakken, droogt daardoor alleen niet zo uit als gewone kipfilet
Wij hebben weleens een reddingszwemmenlesje gehadquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en ja
A, B en reddingszwemmen C bestond toen volgens mij nog niet)
Ik heb ook nog een tafel diplomawat op zich een wonder was want automatiseren kan ik nog steeds niet
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop meestal gewoon dijfiletreepjesMaar het meeste van het vet smelt toch weg bij het bakken, droogt daardoor alleen niet zo uit als gewone kipfilet
Luxepaardjequote:
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow ik hou niet van progressie
Nee; ja; twee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vraagjestijd:
Wat is een tafeldiploma ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en ja
A, B en reddingszwemmen C bestond toen volgens mij nog niet)
Ik heb ook nog een tafel diplomawat op zich een wonder was want automatiseren kan ik nog steeds niet
Al is de gewone kipfilet hier bij de slager nog veel lekkerder, die blijft ook mooi stevig en volquote:
Ik heb meestal van die helequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Luxepaardje
Ik heb van die hele lappen vlees en daar zitten echt van die bonken in en dat hoeft van mij nou ook weer niet. Denk niet dat het heel veel aan de smaakbeleving toevoegtEn met reepjes heb je vast ietsjes minder vet dan die hele lapjes? Geen idee hoor
Nja, ik weet het niet. Het heeft meer smaak, maar ik vind het niet altijd een betere smaakquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kipdijfilet best smakelijk
Maar hoef die bonken vet niet
Dat je leert lang te tafelen?quote:
quote:
1 keer 1 is 1quote:
HOE!?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik maar 9 uur per dag slaap dan word ik nog veeeeel vermoeider
nee, hangt af van de kwaliteit en het gerechtquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nja, ik weet het niet. Het heeft meer smaak, maar ik vind het niet altijd een betere smaak
Neequote:
Hmmquote:
EEN KEER ZES IS ZESquote:
Wij kregen het met schoolzwemmen. Het gros had toen al een a en b diploma, dus kreeg je reddingszwemmen. De hele mikmak. Klosjes gooien, poppen opduiken enz.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben weleens een reddingszwemmenlesje gehad
Maar heb er geen diploma in
Hmmquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
1 keer 1 is 1
2 keer 1 is 2
etc voor de tafel van 1
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN KEER ZES IS ZES
TWEE KEER ZES IS TWAALF
DRIE KEER ZES IS ACHTTIEN
VIER KEER ZES IS 24
VIJF KEER ZES IS 30
ZES KEER ZES IS 36
ZEVEN KEER ZES IS 42
ACHT KEER ZES IS 48
NEGEN KEER ZES IS 54
TIEN KEER ZES IS 60
Goed zo jongen! Drie keer zes? ACHTTIEN
Acht keer zes? ACHTENVEERTIG
Twee keer zes? TWAALEF
Tien keer zes? SESTEG
Vier keer zes? VIERENTWINTIG!!
38 seconden, stempel verdiend![]()
En bij tein stempels kreeg je het Tafeldiploma
Ik vermoed meer wildquote:
quote:
Alles smaakt naar kiepquote:
Ik las treinquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EEN KEER ZES IS ZES
TWEE KEER ZES IS TWAALF
DRIE KEER ZES IS ACHTTIEN
VIER KEER ZES IS 24
VIJF KEER ZES IS 30
ZES KEER ZES IS 36
ZEVEN KEER ZES IS 42
ACHT KEER ZES IS 48
NEGEN KEER ZES IS 54
TIEN KEER ZES IS 60
Goed zo jongen! Drie keer zes? ACHTTIEN
Acht keer zes? ACHTENVEERTIG
Twee keer zes? TWAALEF
Tien keer zes? SESTEG
Vier keer zes? VIERENTWINTIG!!
38 seconden, stempel verdiend![]()
En bij tien stempels kreeg je het Tafeldiploma
Dat je alle tafels van 1-10 binnen drie minuten kon opzeggen was het geloof ik. Dit was groep drie of vier, dus is al eeeeeven geledenquote:
Eerst checken of het geen FvD stemmers zijnquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In theorie kan ik mensen redden die te water zijn geraakt
Ik weet niet of ik het in de praktijk zou brengen
Ik heb hier geen actieve herinnering aanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je alle tafels van 1-10 binnen drie minuten kon opzeggen was het geloof ik. Dit was groep drie of vier, dus is al eeeeeven geleden
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat je alle tafels van 1-10 binnen drie minuten kon opzeggen was het geloof ik. Dit was groep drie of vier, dus is al eeeeeven geleden
Klinkt als de hel, ben sowieso niet goed in rekenen.quote:
Ja die heb ik ook wel eens, maar dan haal ik er tijdens het snijden alleen de harde pezen er uit, vet laat ik gewoon lekker zittenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Luxepaardje
Ik heb van die hele lappen vlees en daar zitten echt van die bonken in en dat hoeft van mij nou ook weer niet. Denk niet dat het heel veel aan de smaakbeleving toevoegtEn met reepjes heb je vast ietsjes minder vet dan die hele lapjes? Geen idee hoor
Hokjesdenkenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Why, ik eet praktisch ook geen oink
Nee, sarsquote:
Dit dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen actieve herinnering aan
Ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als de hel, ben sowieso niet goed in rekenen.
Begrijpelijkquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ik heb er nog nachtmerries van
Een kleinigheidje houd je tochquote:
Dit is gewoon rammen. Net als Duitse woordjes of naamvallen. Pas velen jaren later ga je het begrijpen.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
quote:
Kan/ wil ik niet en heb het nooit begrepenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon rammen. Net als Duitse woordjes of naamvallen. Pas velen jaren later ga je het begrijpen.
Ik morgeochtend weer bij het ontbijt. Er is een rudiment van wat je Engels zou kunnen noemen. Roerei, bacon en worstjes.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik morgeochtend weer bij het ontbijt. Er is een rudiment van wat je Engels zou kunnen noemen. Roerei, bacon en worstjes.
quote:
Als je mij niet precies kan uitleggen wat het doel of grotere plaatje is ga ik er niet in mee.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon rammen. Net als Duitse woordjes of naamvallen. Pas velen jaren later ga je het begrijpen.
Het is eetbaarquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je mij niet precies kan uitleggen wat het doel of grotere plaatje is ga ik er niet in mee.
Formules met wiskunde is er ook nooit goed ingegaan. Ze konden niet uitleggen waar het toe diende, ja dan haak ik af
*Bergt prikkeldraad weer opquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga weer even prikkelvrij in een hoekje op de bank zitten met mijn laatste biertje
Ik heb net in de AH mijn hersens nog moeten kraken op rekenen. Had ijstheeblikjes in de 1+1, had 2 4-packs maar van 1 van de 2 was er een los blikje aangeslagen ipv een 4-pack waardoor de bonus niet werkte. Het meisje achter de servicebalie kreeg het ook niet voor elkaar het goed te scannen en na stevig rekenwerk kwam ik er op uit dat ik nog 45 cent moest krijgen. Thuis even nagerekend of ik het wel goed had gedaan maar het klopte gelukkig.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja had ik ook met natuurkunde in de vierde. Toen bleef ik zitten. Een jaar later ging het beter. Toen had ik inmiddels interesse in sterrenkunde gekregenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je mij niet precies kan uitleggen wat het doel of grotere plaatje is ga ik er niet in mee.
Formules met wiskunde is er ook nooit goed ingegaan. Ze konden niet uitleggen waar het toe diende, ja dan haak ik af
van cijfertjes niet zo, al kan ik mij dat stampen niet echt meer herinneren (en dat heb ik wel echt moeten doen)quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ik heb er nog nachtmerries van
De beste dingen van het Engels ontbijt zonder ranzige meuk als bruine bonen dusquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik morgeochtend weer bij het ontbijt. Er is een rudiment van wat je Engels zou kunnen noemen. Roerei, bacon en worstjes.
Probeer beter eens witte bonenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste dingen van het Engels ontbijt zonder ranzige meuk als bruine bonen dus
Ik hield wel van formules.quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dat kon ik juist erg goed, haalde best goeie cijfers; in de praktijk gebruik ik het nooit meer en ben ik het ook volledig vergetenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Net zo ranzigquote:
Extreme beeld denker en top down lerenquote:
Bloedworst en hash browns waren leuk geweest, maar okeequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste dingen van het Engels ontbijt zonder ranzige meuk als bruine bonen dus
Lol, dus jij geeft een rondje? Was zeker geen BOS ijsthee?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net in de AH mijn hersens nog moeten kraken op rekenen. Had ijstheeblikjes in de 1+1, had 2 4-packs maar van 1 van de 2 was er een los blikje aangeslagen ipv een 4-pack waardoor de bonus niet werkte. Het meisje achter de servicebalie kreeg het ook niet voor elkaar het goed te scannen en na stevig rekenwerk kwam ik er op uit dat ik nog 45 cent moest krijgen. Thuis even nagerekend of ik het wel goed had gedaan maar het klopte gelukkig.
maar het is nog avondquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga zzzzzzzzzzzzzzzz'en
fijne nacht lieve menschen
Zouden ze het ontbijt niet enigszins aanpassen op de bezetting dan ?quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bloedworst en hash browns waren leuk geweest, maar okee![]()
Nee het ontbijt is hier bovengemiddeld goed, zeker gezien de absurd lage bezetting van het hotel. Zalm EN forel. 6 verschillende kazen, alleen al 2 verschillende franse schimmelkazen. 8-10 verschillende vleeswaren.
EN dat voor die anderhalve man. Je weet van tevoren dat je driekwart weer weg kunt flikkeren
Of ze nemen het gewoon zelf als lunch (of ze bewaren het voor je ontbijt morgenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bloedworst en hash browns waren leuk geweest, maar okee![]()
Nee het ontbijt is hier bovengemiddeld goed, zeker gezien de absurd lage bezetting van het hotel. Zalm EN forel. 6 verschillende kazen, alleen al 2 verschillende franse schimmelkazen. 8-10 verschillende vleeswaren.
EN dat voor die anderhalve man. Je weet van tevoren dat je driekwart weer weg kunt flikkeren
Het is dat ik geen hele pot open wil trekken anders zou ik het ook zo als ontbijt nemen. En bacon heb ik ook nietquote:
Bonenquote:
Blijven zitten in de vierde boksquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja had ik ook met natuurkunde in de vierde. Toen bleef ik zitten. Een jaar later ging het beter. Toen had ik inmiddels interesse in sterrenkunde gekregen
Ja ik zag bij de kassa al dat het niet klopte dus vroeg gelijk het bonnetje, het meisje dat achter de kassa zat was niet het helderste licht dus dan maar naar de servicebaliequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, dus jij geeft een rondje? Was zeker geen BOS ijsthee?![]()
Als ik denk dat het niet klopt dan ga ik naar de servicebalie en laat ik het degene die achter de servicebalie uitrekenen, want lui
Voor ontbijtquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
En dan ook nog in tomatensaus zeker
Doet me denken aan rumquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
Oeh we zijn alweer halverwege dry januari![]()
![]()
Ging snel
het jaar is net begonnen hoor, je hebt nog eff te gaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef datismijnmening het volgende:
Oeh we zijn alweer halverwege dry januari![]()
![]()
Ging snel
Die zijn meestal iets hoger in de hiėrarchiequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zag bij de kassa al dat het niet klopte dus vroeg gelijk het bonnetje, het meisje dat achter de kassa zat was niet het helderste licht dus dan maar naar de servicebalie
Ik heb zo vaak veel te moeilijk gedacht bij vragen met hoe ik op het antwoord was gekomenquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Extreme beeld denker en top down leren![]()
Ik snapt ook alle ‘tussenstapjes’ nooit. Of ‘hakken en plakken’ wat een onzin, je ziet toch wat er staat.
Lang leve ‘denken dat je het antwoord niet weet want zo gemakkelijk kan het toch niet zijn’.
quote:Op woensdag 15 januari 2025 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
het jaar is net begonnen hoor, je hebt nog eff te gaan
Ik hoop dat ik niet helemaal uitgedroogd ben tegen de tijd het februari isquote:Op woensdag 15 januari 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog maar 11,5 maand tot de volgende dry january.
Ja ik heb ook gewoon een hekel aan bonen, dat helpt ook niet meequote:Op woensdag 15 januari 2025 20:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is dat ik geen hele pot open wil trekken anders zou ik het ook zo als ontbijt nemen. En bacon heb ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |