Die stonden toch ergens waar je even niet bij kon?quote:
wait, dat zegt bebe echt?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat zeg jij nou, ik ging juist sociaal bij jullie zitten![]()
kreeg er een random KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP voor terug
moet er nog steeds om lachen, jouw hoofd was zo opmaar wel die random KIEEEEP
Ja geen idee. Ze is ook totaal niet sociaal naar Vosje toe, dat vind ik zielig voor 'mquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, is ze een beetje dement aan het worden ofzo? Of wat denk je?
Dat is correctquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Letterlijk iedereen hier in deze KSC zou dat doen
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik verzin dit ter plekke.
Ik zie nu hoe jij vet stoïcijns een slok rode wijn neemt en gaat zitten kauwenquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet ook eerlijk bekennen dat ik nog nooit wijn heb gekauwd
Volgens mij heb ik echt KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP tegen je geschreeuwd he?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP tegen je geschreeuwd he?![]()
Oh my![]()
Ik was dat allang weer vergeten en jij zit nog elke dag met die herinnering
ik denk dat dat mis zou gaanquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zie nu hoe jij vet stoïcijns een slok rode wijn neemt en gaat zitten kauwen
Of is ze blind aan het worden?quote:Op woensdag 15 januari 2025 18:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ze is ook totaal niet sociaal naar Vosje toe, dat vind ik zielig voor 'm
Hahahahaquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik denk dat dat mis zou gaanmoet nu aan dat filmpje denken waar die meid dat rode wijnglas vol in der gezicht gooit
![]()
![]()
hahahahahaha jaquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik echt KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP tegen je geschreeuwd he?![]()
Oh my![]()
Ik was dat allang weer vergeten en jij zit nog elke dag met die herinnering
Zij en bal hadden echt een wegtrekker op een gegeven momentquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben bijna een mimespeler.quote:
Schotland is ontzettend mooiquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Geen twee weken ijsland in septemberTeveel onzekerheid qua weer en we verwachten dat het echt onsmakelijk veel geld gaat kosten, dus we gaan nu naar Schotland kijken
Daar zal het ook wel regenen maar je hebt vast meer opties daar.
Zou er nu ook niet meer naar toe gaan hoor. Was toen op de middelbarequote:Op woensdag 15 januari 2025 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee ik heb wat meer weg van een tomatenblikje
[..]
yeaaanocrazy pianos is wel leuk
als mensen naar millers gingen dan ging ik meestal niet mee, wat moet ik daar
[..]
10 jaar over de datum
Nou ja, misschien wel meerdere. Maar niet iedereen over 1 kam scheren. We zijn allemaal unieke sneeuwvlokjesquote:
Ik kan dit bevestigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |