Zelfs Kroes zal hiermee niet akkoord gaan.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:16 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer dat het van Fenerbahce komt dan
https://www.footballtrans(...)-kaplan-naar-turkije
Minste tegengoals van de Eredivisiequote:Op maandag 20 januari 2025 09:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Resultaatvoetbal van Farioli werkt gewoon.
Na afgelopen seizoen is dat wel een verademing. Stuk of 80 tegengoals of zo?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Minste tegengoals van de Eredivisie
86!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Na afgelopen seizoen is dat wel een verademing. Stuk of 80 tegengoals of zo?
Zonder Rensch komt er sowieso nog een rechtsback bij lijkt mij, en een linksbuiten is ook wel een must eigenlijk. Ze hebben nog even.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef Black-Death het volgende:
Ben wel heel benieuwd of er nog transfers gaan volgen, zowel inkomend als uitgaand.
Rensch lijkt wel rond in elk geval.
Moro gaat in elk geval niet gebeuren. En qua rechtsback hoor ik weinig.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Rensch komt er sowieso nog een rechtsback bij lijkt mij, en een linksbuiten is ook wel een must eigenlijk. Ze hebben nog even.
bizarre aantallen. Eredivisie na 19 wedstrijden 17 goals tegenquote:Op maandag 20 januari 2025 09:54 schreef franklop het volgende:
[..]
86!
Eredivisie 61 (!)
Beker 3
EL 15
ECL 7
die griek toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moro gaat in elk geval niet gebeuren. En qua rechtsback hoor ik weinig.
Wel een lijstje gezien, die Griek schijnen ze 8 miljoen voor te vragen dat is nogal veel. Moro gaan ze in de zomer voor terugkomen. Ik zou hem overigens nu gewoon halen, dan kan hij dit seizoen na zijn blessure alvast wennen en staat hij er volgend seizoen meteen. Nadeel is wel dat je hem nu al op de loonlijst hebt natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moro gaat in elk geval niet gebeuren. En qua rechtsback hoor ik weinig.
Met Veltman begint het wel een senioren elftal te worden maar goed als je 'm goedkoop kan halen.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel een lijstje gezien, die Griek schijnen ze 8 miljoen voor te vragen dat is nogal veel. Moro gaan ze in de zomer voor terugkomen. Ik zou hem overigens nu gewoon halen, dan kan hij dit seizoen na zijn blessure alvast wennen en staat hij er volgend seizoen meteen. Nadeel is wel dat je hem nu al op de loonlijst hebt natuurlijk.
Ik zou wel content wezen met Teze of Veltman nu maar geen idee hoe realistisch dat is.
De standaard is nu Gaaei, dat is inderdaad wel wat lager dan destijds..quote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef mitt het volgende:
Waarom die hype om Veltman terug. Omdat het oud-Ajax is?
Ik vond het echt een verschrikking in zijn tijd. Snap ook wel dat de standaard minder hoog ligt nu maar toch..
Ik moet er ook niet aan denken. Opzich geen slechte speler maar maakte altijd cruciale fouten. Domme rode kaarten domme penalty's veroorzaken.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef mitt het volgende:
Waarom die hype om Veltman terug. Omdat het oud-Ajax is?
Ik vond het echt een verschrikking in zijn tijd. Snap ook wel dat de standaard minder hoog ligt nu maar toch..
Probleem is dat ik in hem geen aanvallende back zie zoals Rensch dat nu is.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:59 schreef Tjacka het volgende:
Veltman tegenover Rensch ga je wel voorruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |