Een betere bank zou al helpenquote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Uitvinder maakt het ook alleen maar slechter met zijn kutwissels.
Akpom is het niet met je eens.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Uitvinder maakt het ook alleen maar slechter met zijn kutwissels.
Keertje prikken en hangen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een debiel gekut is dit wederom,
maak het gewoon eens af
En sorry Brobbey, ga maar wennen aan de bank voorlopig
Nee, Brobbey kan echt wel scoren, dat heeft hij vorig seizoen, toen echt niets draaide, laten zien.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
Een spits bij Ajax met 1 goal na 19 wedstrijden kan echt niet. Verkoop die gast gewoon, dit gaat hem niet worden
Dat Brobbey uberhaupt teruggekocht was, is een schande opzich
Ik ben 62. Ik durf te wedden dat ik er minstens 2 had gemaakt.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:20 schreef koffiekoekjes het volgende:
Een spits bij Ajax met 1 goal na 19 wedstrijden kan echt niet. Verkoop die gast gewoon, dit gaat hem niet worden
Dat Brobbey uberhaupt teruggekocht was, is een schande opzich
Op z'n minst een pingel strak in de kruisingquote:Op zondag 19 januari 2025 16:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 62. Ik durf te wedden dat ik er minstens 2 had gemaakt.
dit dus. Heel solide, volwassen en hadden het onder controle.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Prima overwinning. Amper wat weggegeven, ook niet na de tweede afgekeurde goal toen het minder ging. Jammer dat je 't niet eerder beslist.
Brobbey ook een degelijke pot, maar wordt natuurlijk wel tijd dat 'ie gaat scoren.
Topweekend.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Op z'n minst een pingel strak in de kruising
Ik ook, maar hij moet echt meer variatie in zijn spel gaan brengen. Alleen maar kont tegen verdediger, armpje eromheen en wegdraaien is niet voldoende. Voorheen ging hij ook wel eens diep.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey sowieso als 1e spits houden, altijd aanspeelbaar en had in deze wedstrijd al een paar assists moeten hebben.
Natuurlijk moet ie ondertussen wel weer eens gaan scoren (net als vorig jaar) maar zie 'm toch liever dan Weghorst.
Weghorst vanaf de basis heeft me nog nooit overtuigdquote:Op zondag 19 januari 2025 16:29 schreef Pedroso het volgende:
Brobbey sowieso als 1e spits houden, altijd aanspeelbaar en had in deze wedstrijd al een paar assists moeten hebben.
Natuurlijk moet ie ondertussen wel weer eens gaan scoren (net als vorig jaar) maar zie 'm toch liever dan Weghorst.
Berghuis had vandaag opeens door dat hij ook een rechterbeen heeft.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:40 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is die Fitz Jim toch gegroeid bij Ajax zeg. Je ziet echt dat zodra hij weg is het middenveld wat mist.
Klaassen erin zetten voegt zo weinig toe, alsof je ineens een halve speler minder hebt. Berghuis was iets beter dan ik gewend ben maar dat is omdat ik van hem nu echt heel weinig verwacht.
Dit ja, 1e helft had je al in een zetel moeten zitten, wel lekker dat ze in de regel ook weinig weggeven.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk weekend, redelijk goede pot ook. Blijft wel een probleem dat we scorend vermogen missen om het eerder te beslissen.
Jammer alleen dat die er niet mee kan voetballen.quote:Op zondag 19 januari 2025 16:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Berghuis had vandaag opeens door dat hij ook een rechterbeen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |