Is dat zo? Ik dacht dat het altijd wel meeviel, maar goed met dit Ajax weet je het gewoon niet.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef TornadoDK het volgende:
Heerenveen uit is altijd billenknijpen. Gelukkig hebben ze de slechtste trainer van de eredivisie dus er is hoop.
vorig jaar verloren maar daarvoor 4x gewonnen. Het valt opzich mee ook de balans maar zitten soms van die enorme negatieve uitschieters tussen.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het altijd wel meeviel, maar goed met dit Ajax weet je het gewoon niet.
Van de laatste 10 keer Heerenveen-uit er 9 gewonnen, waarvan 8 keer met meer dan één doelpunt verschilquote:Op zondag 19 januari 2025 11:28 schreef TornadoDK het volgende:
Heerenveen uit is altijd billenknijpen. Gelukkig hebben ze de slechtste trainer van de eredivisie dus er is hoop.
Het stemt me hoopvol dat Heerenveen een mannetje of acht mist en de rest 120 min. in de benen heeft van donderdag.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat het altijd wel meeviel, maar goed met dit Ajax weet je het gewoon niet.
Het moet niet veel gekker worden.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:21 schreef BEFEM het volgende:
Gewoon 3x achter elkaar nagenoeg dezelfde opstelling.
We zijn eindelijk fit. FARIOLIEDquote:Op zondag 19 januari 2025 13:21 schreef BEFEM het volgende:
Gewoon 3x achter elkaar nagenoeg dezelfde opstelling.
Hopelijk wel.quote:Op zondag 19 januari 2025 14:12 schreef Scorpie het volgende:
Twente morst ook punten. Hopelijk wint Ajax, dan profiteer je maximaal.
Ja dit kan nog makkelijk misgaanquote:Op zondag 19 januari 2025 15:31 schreef Black-Death het volgende:
Kansen missen is geen goed teken met maar 1 goal verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |