Dan kan 90 procent van Nederland Medialand zijn accreditatie inleveren.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:16 schreef -XOR- het volgende:
Met dit kutvoetbal kampioen worden zou wel hilarisch zijn trouwens.
Overheid doet weer niks...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef manny het volgende:
Mijn god, als we winnen staan we op 1 punt. Dat dit kan in dit land.
"Feyenoord wordt gewoon tweede", aldus analist Pierre van Hooijdonk.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan kan 90 procent van Nederland Medialand zijn accreditatie inleveren.
Wat zal de stand zijn? ik zeg 2-3quote:Op zondag 19 januari 2025 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Ajax niet even winnen, maar wat zouden het heerlijke punten zijn om ze in Eindhoven zenuwachtig te maken en plek 2 nog steviger in handen te krijgen
Je zou zeggen dat dit de momenten zijn waarop ERVARING en BEGEISTERUNG doorslaggevend is. Dus een rol voor Berghius, Deef en Wout. Waarom krijg ik het gevoel dat dit niet zo gaat uitwerken?quote:Op zondag 19 januari 2025 08:14 schreef Scorpie het volgende:
Goede zaken doen voor plek 2 vandaag s.v.p.
Het blijft puntjes sprokkelen, dus mooi zal het niet worden, als ze de punten maar meenemen.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit de momenten zijn waarop ERVARING en BEGEISTERUNG doorslaggevend is. Dus een rol voor Berghius, Deef en Wout. Waarom krijg ik het gevoel dat dit niet zo gaat uitwerken?
Het gaat mij om de rol die de ervaren jongens op dit soort momenten zouden moeten spelen. Dit zijn cruciale momenten in het seizoen. Benieuwd of ze in staat zijn die jongens aan te vuren tot het niveau dat we tegen Feyenoord en PSV haalden, maar ik weet eigenlijk het antwoord al.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft puntjes sprokkelen, dus mooi zal het niet worden, als ze de punten maar meenemen.
Daar heb je 2 teams voor nodig natuurlijk, Feyenoord en PSV willen de bal en winnen, dat is heel anders dan de rest, die eigenlijk wachten op een foutje.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gaat mij om de rol die de ervaren jongens op dit soort momenten zouden moeten spelen. Dit zijn cruciale momenten in het seizoen. Benieuwd of ze in staat zijn die jongens aan te vuren tot het niveau dat we tegen Feyenoord en PSV haalden, maar ik weet eigenlijk het antwoord al.
Eens hoor, maar dat blijkt heel moeilijk te zijn, zie ook de anderen en het probleem wat je in de eredivisie hebt is dat de kwaliteit er niet echt is om dat te compenseren.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:15 schreef Bugno3 het volgende:
Het is anders spelen, maar als je met dezelfde intensiteit speelt, dan blaas je dat Van Persie-experiment natuurlijk zo omver. Hopelijk gewoon sterkste opstelling, dus met Brubs, Godts en Traore.
Uiteindelijk is dit gewoon 1 van de 34 wedstrijden tegen een op papier makkelijke tegenstander, deze wedstrijd groter maken dan dat die is lijkt me juist fout.quote:Op zondag 19 januari 2025 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit de momenten zijn waarop ERVARING en BEGEISTERUNG doorslaggevend is. Dus een rol voor Berghius, Deef en Wout. Waarom krijg ik het gevoel dat dit niet zo gaat uitwerken?
Dan ga je voorbij aan zaken als momentum en de mentale kant. Als je nu overtuigend wint, dan doet dat (hopelijk) iets met het zelfvertrouwen en zelfbewustzijn van de spelers van Ajax, maar ook bij de concurrentie. Maar goed, misschien is dit een beetje psychologie van de koude grond. Maar Klaassen en Henderson hebben heel vaak om de titel gespeeld. Die zouden toch voor wat vuur moeten kunnen zorgen.quote:Op zondag 19 januari 2025 10:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dit gewoon 1 van de 34 wedstrijden tegen een op papier makkelijke tegenstander, deze wedstrijd groter maken dan dat die is lijkt me juist fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |