Het niveau van de Eredivisie tegenwoordig. Is echt serieus zeer belabberd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:32 schreef MaxC het volgende:
We kunnen op 1 punt komen met dit team, dieptriest
Kampioenschap weer in eigen handquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:32 schreef MaxC het volgende:
We kunnen op 1 punt komen met dit team, dieptriest
Ravioli die morgen op 1 punt kan komen van PSV stond niet in mijn toto hoor. Tis echt bijzonder.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
Het voelt als het tijdperk De Boer.
* Matige selectie
* Niks te makken
* Redelijke resultaten
* Lelijk voetbal
* Falende concurrenten
ja dat zie ik niet gebeuren maar alleen al de mogelijkheid is verbazingwekkendquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef manny het volgende:
Mijn god, als we winnen staan we op 1 punt. Dat dit kan in dit land.
En de basis gelegd voor een uitstekende periode. Dat vergeet je er bij te zeggenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
* Matige selectie
* Niks te makken
* Redelijke resultaten
* Lelijk voetbal
* Falende concurrenten
Die had wel veel lagere puntenaantallenquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
* Matige selectie
* Niks te makken
* Redelijke resultaten
* Lelijk voetbal
* Falende concurrenten
En nog heb ik dan niet het idee dat er een kampioensstrijd zal zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:54 schreef manny het volgende:
Mijn god, als we winnen staan we op 1 punt. Dat dit kan in dit land.
Eens hoor. De 0-0 wedstrijd die net is afgelopen is veel belangrijker. Die verspelen ook allebei 2 punten.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
En nog heb ik dan niet het idee dat er een kampioensstrijd zal zijn
reken er niet op maar zou zeer welkom zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord laat ook punten liggen. Morgen is een overwinning zeer welkom
Dit is nogal een open deur.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:02 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord laat ook punten liggen. Morgen is een overwinning zeer welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |