Hij is aan het kwartetten. De linksachters heeft hij al compleet.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
Lekker rustig weer vandaag. Kroes zeker al aan de vrijdagmiddagborrel.
Nounounounounou...quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je moeder misschien. Staat ook overal voor open
In de herhaling, maar nu daadwerkelijk serieus: volgens AD mogelijk zijn sleutelbeen gebroken.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondertussen raakt onze gewenste buitenspeler ogenschijnlijk zwaar geblesseerd bij Valladolid.
Nextquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de herhaling, maar nu daadwerkelijk serieus: volgens AD mogelijk zijn sleutelbeen gebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft vast veel "kwaliteiten" idd, op het veld betwijfel ik dat alleen. Lekker voorbeeld wel voor de kleinkinderenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 22:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nounounounounou...
Al zou ze het vast beter doen dan sommige aankopen van de afgelopen jaren.
We gaan KAPOTquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:38 schreef tong80 het volgende:
Rotterdamse krant, maar toch......https://www.ad.nl/voetbal(...)-werkvloer~a68c522a/
daar ben ik ook benieuwd naar idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 00:35 schreef StevenHyde het volgende:
Hoor je niet vaak bij voetballers.
Maar wat kut dit. Hopelijk een gedegen plan b en geen paniek.
Ja wanneer is er geen onrust en ontevredenheid (vooral bij de ontslagenen) bij een grote reorganisatie.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:38 schreef tong80 het volgende:
Rotterdamse krant, maar toch......https://www.ad.nl/voetbal(...)-werkvloer~a68c522a/
Onsympathiek zegquote:Op zaterdag 18 januari 2025 08:51 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ze heeft vast veel "kwaliteiten" idd, op het veld betwijfel ik dat alleen. Lekker voorbeeld wel voor de kleinkinderen
Juist prima, al het dorre hout wegsnoeien, even geen derderangs exotische aankopen maar focussen op eigen jeugd.quote:
Ik had ook geen geloof in Nouri eigenlijk. Prachtige passing maar in huidige voetbal is snelheid zo cruciaal dat hij het denk ik niet gered had.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pedri en nog een paar van die Barca-kinderen zijn ook klein en broodmager . Kreeg altijd de Nouri-vergelijking maar hij is daar niet verfijnd genoeg voor.
Ik las eerst reisorganisatie. Zou gewoon gekund hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja wanneer is er geen onrust en ontevredenheid (vooral bij de ontslagenen) bij een grote reorganisatie.
Dit gaat ook om kantoorbanen, dat werd veel te veel, ik meen dat Ajax meer mensen op kantoor had dan Feyenoord en PSV samen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist prima, al het dorre hout wegsnoeien, even geen derderangs exotische aankopen maar focussen op eigen jeugd.
Ik hoop dat de crisis dusdanig groot wordt dat de jeugdopleiding weer omgezet wordt naar een licht aangepaste versie van die onder Coup Cruijff.
Dat domme gelul weer, er is op dit moment geen eigen jeugd waar je op kan bouwen. Dat is heel het probleem, die hele jeugdopleiding zal je weer een beetje moeten heropbouwen en dat duurt logischerwijs een aantal jaren, in de tussentijd zal je dus wel degelijk aankopen moeten doen om mee te kunnen doen om de prijzen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 09:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist prima, al het dorre hout wegsnoeien, even geen derderangs exotische aankopen maar focussen op eigen jeugd.
Ik hoop dat de crisis dusdanig groot wordt dat de jeugdopleiding weer omgezet wordt naar een licht aangepaste versie van die onder Coup Cruijff.
ik las dat ze echt wel plannen hebben met zeker 7 jeugdspelers. Faberski, steur, mokio en nog een aantal. Die kan je alleen niet direct erin gooien. Je zit in Ajax 1 ook met teveel troep daarnaastquote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat domme gelul weer, er is op dit moment geen eigen jeugd waar je op kan bouwen. Dat is heel het probleem, die hele jeugdopleiding zal je weer een beetje moeten heropbouwen en dat duurt logischerwijs een aantal jaren, in de tussentijd zal je dus wel degelijk aankopen moeten doen om mee te kunnen doen om de prijzen.
Als er een linksvoor zou lopen bij jong Ajax/Ajax onder 18 dan had die logischerwijs allang bij de selectie van Ajax 1 gezeten gezien de personele problemen daar, zelfde voor de rechtsback positie.
Tuurlijk het blijft Ajax er is nog wel iets van een basis, maar het hele idee dat je geen 'derderangsaankopen' zou moeten doen omdat er altijd wel iemand in de jeugd zou rondlopen op iedere positie is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik las dat ze echt wel plannen hebben met zeker 7 jeugdspelers. Faberski, steur, mokio en nog een aantal. Die kan je alleen niet direct erin gooien. Je zit in Ajax 1 ook met teveel troep daarnaast
ow zo. Ja eens. Anders hadden we nauwelijks wat moeten kopen door de jaren heen en dat is gewoon niet zo idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Tuurlijk het blijft Ajax er is nog wel iets van een basis, maar het hele idee dat je geen 'derderangsaankopen' zou moeten doen omdat er altijd wel iemand in de jeugd zou rondlopen op iedere positie is gewoon onzin.
Ook in de goeie oude tijd braken er hooguit 2 spelers per seizoen door met het grote verschil dat spelers nu veel sneller vertrekken.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 12:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ow zo. Ja eens. Anders hadden we nauwelijks wat moeten kopen door de jaren heen en dat is gewoon niet zo idd.
Er speelt een toevalsfactor, maar laten we niet net doen alsof hoe je je jeugdopleiding inricht en welke kansen jonge spelers krijgen geen enkele invloed heeft.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 11:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat domme gelul weer, er is op dit moment geen eigen jeugd waar je op kan bouwen. Dat is heel het probleem, die hele jeugdopleiding zal je weer een beetje moeten heropbouwen en dat duurt logischerwijs een aantal jaren, in de tussentijd zal je dus wel degelijk aankopen moeten doen om mee te kunnen doen om de prijzen.
Als er een linksvoor zou lopen bij jong Ajax/Ajax onder 18 dan had die logischerwijs allang bij de selectie van Ajax 1 gezeten gezien de personele problemen daar, zelfde voor de rechtsback positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |