Met wel de vraag of hij goed genoeg is..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Op zich wel prima terugkoopclausule, anders moet je weer een onnodig hoog bedrag betalen voor zo'n speler.
Ik denk het niet, maar dat is Gaaei zeker nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met wel de vraag of hij goed genoeg is..
Nou jeetje, jij bent wel echt van de risicovolle uitspraken zeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef BEFEM het volgende:
Zou me niks verbazen als we op het einde van deze transferperiode Forbs terug hebben.
Persoonlijk ben ik tegen racisme.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Deze transferperiode en niet pas in de zomer zou prima zijn, hij speelt daar toch amper.
Hoewel ik dat domme hoofd niet uit kan staan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
Deze transferperiode en niet pas in de zomer zou prima zijn, hij speelt daar toch amper.
Hoewel ik dat domme hoofd niet uit kan staan.
Meest goedkope oplossing.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef BEFEM het volgende:
Zou me niks verbazen als we op het einde van deze transferperiode Forbs terug hebben.
De fanclub voorzitter hoopt hierop.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef BEFEM het volgende:
Baas naar links, Rugani centraal met Sutalo. Lijkt me enige optie. Tenzij je Taylor wil neerzetten daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
Donderdag Fitz-Jim en Branco op scherp voor Gala thuis. Hato is geschorst, wie gaat hem vervangen? 1e reserve Wijndal is ook geblesseerd natuurlijk.
kaplan hebben we nogquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baas naar links, Rugani centraal met Sutalo. Lijkt me enige optie. Tenzij je Taylor wil neerzetten daar.
Lijkt mij ook het beste, Dies Janse zou eventueel nog kunnen op LB. Is ook niet de sterkste tegenstander natuurlijk en die lui hebben ook al vanaf november winterstop.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Baas naar links, Rugani centraal met Sutalo. Lijkt me enige optie. Tenzij je Taylor wil neerzetten daar.
Ik denk dat ze Kaplan ook willen verkopen, hoop dat zo'n Turkse club toe slaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb hem te weinig zien spelen maar kennelijk staat Rugani nog boven Kaplan.
Als dat deze winter gebeurt hou je niemand meer over genotquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Kaplan ook willen verkopen, hoop dat zo'n Turkse club toe slaat.
Hoewel ik hem vorig jaar wel een lichtpuntje vond.
Dan heb je met Rugani en Janse wel alternatieven voor Sutalo en Baas. Kaplan heeft nu ook amper gespeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dat deze winter gebeurt hou je niemand meer over genot
gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
1e reserve Wijndal is ook geblesseerd natuurlijk.
Wil ik toch meteen even melden dat ESPN er altijd naast zit, zeker qua Ajax nieuws.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens Willaert bij podcast van ESPN wil Kroes perse Regeer terughalen maar is de rest bij Ajax er niet van overtuigd (inclusief Farioli). Want die ziet Regeer niet graag op rechts spelen. Regeer zelf twijfelt ook of hij terug moet keren.
En ook zeker Frank Willaert.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil ik toch meteen even melden dat ESPN er altijd naast zit, zeker qua Ajax nieuws.
Volgens mij is Sinclair Bischop nu de enige die daar een beetje is ingevoerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil ik toch meteen even melden dat ESPN er altijd naast zit, zeker qua Ajax nieuws.
Maar als dit waar is moet je hem niet halen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |