Wil ik wel korting.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:20 schreef StevenHyde het volgende:
Dacht gisteren ergens te lezen dat ze toch misschien voor Moro gaan, omdat hij er maar 5 weken uit ligt. Als dat zo is, dan zou ik ook voor hem gaan. Komend weekend rust. Dus dan kom je de eerste weken nog wel even door met Godts.
Die griek verdient nu al een miljoen bij zijn club, dus dat lijkt me dan totaal niet in het nieuwe beleid van Ajax passen. Daarnaast schijnt het zo'n draver te zijn die over de hele flank rent. Klinkt als precies hetzelfde type als dat Gaaei is. Lijkt me eerder dat ze een kopie van Hato zoeken voor op de linksback. Een slimme speler, die ook naar binnen kan spelen als de buitenspeler aan de zijlijn uitzakt. Veltman zou wel echt geschikt daarvoor zijn. Maar ben zeker geen Veltman fan, dus zie liever een andere verrassende naam komen. Feit is wel dat er in Jong niks loopt op de rechtsback, dat we zouden kunnen doorschuiven op dit moment.
Qua kopen misschien, maar qua salaris zal je hem veel te veel moeten betalen om ook maar een beetje in de buurt te komen van zijn huidige salaris.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:00 schreef over_hedge het volgende:
Veltman weet je wel dat die altijd 100% geeft en zal goedkoop zijn. Dat laatste is vooral een ding
Doet het al jaren prima in de PL dus dat lijkt mij wel een versterking ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef mitt het volgende:
Waarom die hype om Veltman terug. Omdat het oud-Ajax is?
Ik vond het echt een verschrikking in zijn tijd. Snap ook wel dat de standaard minder hoog ligt nu maar toch..
Dan is die Spanjaard half april een keer fit, kan die mooi nog 4x invallen. Nee, gewoon op volgend seizoen richten.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:20 schreef StevenHyde het volgende:
Dacht gisteren ergens te lezen dat ze toch misschien voor Moro gaan, omdat hij er maar 5 weken uit ligt. Als dat zo is, dan zou ik ook voor hem gaan. Komend weekend rust. Dus dan kom je de eerste weken nog wel even door met Godts.
Die griek verdient nu al een miljoen bij zijn club, dus dat lijkt me dan totaal niet in het nieuwe beleid van Ajax passen. Daarnaast schijnt het zo'n draver te zijn die over de hele flank rent. Klinkt als precies hetzelfde type als dat Gaaei is. Lijkt me eerder dat ze een kopie van Hato zoeken voor op de linksback. Een slimme speler, die ook naar binnen kan spelen als de buitenspeler aan de zijlijn uitzakt. Veltman zou wel echt geschikt daarvoor zijn. Maar ben zeker geen Veltman fan, dus zie liever een andere verrassende naam komen. Feit is wel dat er in Jong niks loopt op de rechtsback, dat we zouden kunnen doorschuiven op dit moment.
Als het 5 weken is, dan heb je een beste tijdmachine om in april aan te belanden? Het is een blessure aan zijn sleutelbeen. Dus hij kan vast wel wat doen om zijn conditie op pijl te houdenquote:Op maandag 20 januari 2025 12:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan is die Spanjaard half april een keer fit, kan die mooi nog 4x invallen. Nee, gewoon op volgend seizoen richten.
Blessure sleutelbeen, dat voel je dus bij elke beweging behalve als je op een hometrainer gaat zitten. Maar dat doe je als voetballer ook niet uren per dag. Ik ga maar uit van het minst optimistische scenario en dat het altijd langer duurt.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als het 5 weken is, dan heb je een beste tijdmachine om in april aan te belanden? Het is een blessure aan zijn sleutelbeen. Dus hij kan vast wel wat doen om zijn conditie op pijl te houden
VER OVER ZIJN TOPquote:Op maandag 20 januari 2025 12:36 schreef Jeroboam het volgende:
Op Veltman was iedereen (bijna) altijd boos dus waarom zou je hem nog erbij halen nu hij ver over z'n top is. Het is niet alsof hij level Stam of Davids bereikt heeft in de tijd dat hij weg was.
Jij sport zelf blijkbaar niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:08 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Blessure sleutelbeen, dat voel je dus bij elke beweging behalve als je op een hometrainer gaat zitten. Maar dat doe je als voetballer ook niet uren per dag. Ik ga maar uit van het minst optimistische scenario en dat het altijd langer duurt.
Na 5 weken niks doen ben je misschien 10 tot 15% van je topconditie af? Het is niet dat je met zijn blessure niks meer kanquote:
Ik snap best dat mensen de PL niet volgen maar zeg dan niets.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:36 schreef Jeroboam het volgende:
Op Veltman was iedereen (bijna) altijd boos dus waarom zou je hem nog erbij halen nu hij ver over z'n top is. Het is niet alsof hij level Stam of Davids bereikt heeft in de tijd dat hij weg was.
Maar is het probleem niet nog steeds dat Veltman niet kan voetballen. Dat het een goede verdediger is voor de PL geloof ik wel, maar het probleem was dat bij Ajax je ook moet kunnen voetballen op de flanken.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen de PL niet volgen maar zeg dan niets.
De meningen van mensen altijd over spelers die ze vrijwel nooit zien voetballen is altijd zo'n leuke rubriek.
Mwah, speelde onder De Zerbi ook wel eens naar binnen en je moet in Engeland maar zeker bij Brighton ook echt wel kunnen voetballen als je zoveel speelt.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar is het probleem niet nog steeds dat Veltman niet kan voetballen. Dat het een goede verdediger is voor de PL geloof ik wel, maar het probleem was dat bij Ajax je ook moet kunnen voetballen op de flanken.
quote:Op maandag 20 januari 2025 13:13 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Op je 33e ben je dat doorgaans als voetballer wel ja.
Dit kan toch niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar is het probleem niet nog steeds dat Veltman niet kan voetballen. Dat het een goede verdediger is voor de PL geloof ik wel, maar het probleem was dat bij Ajax je ook moet kunnen voetballen op de flanken.
Dat lijkt me niet, in tegenstelling tot een Berghuis bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Is Veltman niet op zijn retour @:Caland?
Ik vind dat hij dat tegenwoordig juist wel kan. En ja kan ook opteren voor Gaaei tegen de mindere tegenstanders en Veltman tegen de betere.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedereen is de wedstrijd van vorig jaar zelfs alweer kwijtquote:Op maandag 20 januari 2025 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat hij dat tegenwoordig juist wel kan. En ja kan ook opteren voor Gaaei tegen de mindere tegenstanders en Veltman tegen de betere.
Tegen het Ajax van vorig jaar zag iedereen er goed uit.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Iedereen is de wedstrijd van vorig jaar zelfs alweer kwijt
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat hij dat tegenwoordig juist wel kan. En ja kan ook opteren voor Gaaei tegen de mindere tegenstanders en Veltman tegen de betere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |