Daar heb ike cht nul verstand van! Dus ik geloof je!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De kijkcijfers zeggen "netjes voor de tijd vh jaar"en de Show kan toch niet meer veranderd worden, dat draaiboek voor 3mnd ligt al vast
Jep! Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 17 januari 2025 13:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hahaha. Gaat lukken!
Naast inspiratie zijn het ook extra drijfveren (online en/of op locatie).
Ik krijg dan altijd een boost om door te zetten of zo, als het even lastig is.
Soms zit ik gewoon een tijdje op youtube tutorials te kijken. En hoppa dan komt er weer wat op papier
Nee idd... en hangry wordt ook saai op den duurquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben ook niets om ons te vermaken, ze hebben niet veel eten en al helemaal geen spullen
tijden zijn veranderd niets mag meer, en dan hebben ze ook geleerd denk ik van al die negatieviteit richting de bewoners, dat was ook mis. Familie die werd bedreigd en dergelijke. Dat alles heeftde rls kapot gemaaktquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is het vast ook maar het werkt ook dingen in de hand, maar ik herken het wel , heb dat zelf ook wel gedaan , UTO ben ik uiteindelijk een hele periode mee opgehouden omdat alles werd uitgemolken , dat er weinig gebeurde en veranderde.. Dan is het gewoon tijd om wat anders te gaan doen.. UTO in de begin jaren was echt wel leuk. De tijd met vannes, Wilco, Patje , die zwerver met de nu vrouw van Huub. dat waren de leuke jaren ..
BB duurt maar een paar maanden , itt UTO en hopelijk gaat het beter/leuker worden , maar vorig jaar was het vanaf het begin al gedoe , spanning en interessant ,maar ook een hele ander spelverloop uiteraard.
Ja dat was en is nog steeds iets wat ik onbegrijpelijk vind!!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tijden zijn veranderd niets mag meer, en dan hebben ze ook geleerd denk ik van al die negatieviteit richting de bewoners, dat was ook mis. Familie die werd bedreigd en dergelijke. Dat alles heeftde rls kapot gemaakt
Zo ik kan weer typen, de kleine was even hier mams moest een Wortelkanaalbehandeling doen bij de tandarts.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was en is nog steeds iets wat ik onbegrijpelijk vind!!
Dat kijkers zo ver gaan om deelnemers van een RLS kapot te maken is te bizar voor woorden.
Bizar ja! Daar leg ik dan ook de link met Facebook en X, en het soort volk wat daar op zit.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo ik kan weer typen, de kleine was even hier mams moest een Wortelkanaalbehandeling doen bij de tandarts.
EN toen viel ze b ij mij op schoot in slaap
Ik heb dat ook nooit gesnapt. Ze willen graag een rls en als die er dan is maken ze degene die ze niet mogen met de grond gelijk. En ze zoeken familie en alles op.
Ik doe ook niet zoveel met facebook, heb het nog wel maar post er zelden wat. X ben ik jaren mee klaar. Heb nog wel een account maar doe er niets mee. Dat soort mensen zouden een internetban moeten krijgen als dat mogelijk was geweest. Maar dat is niet te doen het hele internet gebeuren is zo grootquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bizar ja! Daar leg ik dan ook de link met Facebook en X, en het soort volk wat daar op zit.
De zogenaamde 'diehard fans' met een totaal gebrek aan moreel kompas die alleen maar bezig zijn met mensen kapot maken, en daar dus ook heel ver in gaan.
Het zegt wat over de mensen die dat nodig hebben. Daarom ben ik van FB af en gebruik ik X ook amper nog.
Ik heb les in aquarel en acryl.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jep! Helemaal mee eensYouTube en Pinterest zijn geweldig
Wat maak jij zoal?
Ik hoop morgen weer wat te schilderen
Wat ga je eten? Gehaktballen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo de ballen zijn klaar.
Weinig gemist zo te lezen![]()
Tijd om op restaurant te gaan![]()
Hopelijk op tijd terug om de exit van Linda mee te pakken![]()
Lekker, eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo de ballen zijn klaar.
Veel plezier, eet smakelijk..quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo de ballen zijn klaar.
Wat ga je eten? Gehaktballen?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 17:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo de ballen zijn klaar.
Da's lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik moest echt mijn vuil naar de container brengen.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:17 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel wat is het kkkkoud brrr...🥶
Ja echt hé... vies, vies...quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik moest echt mijn vuil naar de container brengen.
Maar het is zeg maar, smerig koud
Gelukkig hoef ik er verder niet uit.quote:
Ja mooi kalm an doen jij met je snotje...🤗quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik er verder niet uit.
Ben ook nog wat herstellende van de griep, dus maar goed ook.
Als je wel moet, wordt het wss flink inpakken, muts, sjaal de hele bende dicht om je heen
quote:Op zaterdag 18 januari 2025 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mooi kalm an doen jij met je snotje...🤗
Ja inderdaad lekkere warme kleding aan... en het zit ook potdicht hé... je ziet geen hand voor ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |