- met Sinterklaas een bakje hondensnoepjes van de Aldi, die precies op
kruidnootjes lijken, op mijn bureau gezet. Toch een aantal
nietsvermoedende pennelikkers die ervan gegeten hebben. Misschien
heeft Aldi ze dit jaar weer.
- de theezakjes van de zonnatura kruidenthee van mijn collega's
verwisselt met zakjes laxeerthee, maar de lipjes van de kruidenthee er
weer aangeniet. Het was opeens een stuk 'drukker' op de wc.
Ze zouden met z´n drieën in het zgn. tuinhuisje van de buren gaan slapen. Achtertuin, met daarachter een kleine, ondiepe sloot en dan begint het bos. Van tevoren al een beetje op ingepraat. Enge mannen, rare geluiden die je ´s nachts wel eens hoort. Maar goed, meiden met lef, ze gingen er toch slapen.
Ik ben toen om een uur of 01.00 wat gaan spoken. Eerst mezelf verkleed. Zwarte schoenen, zwarte broek, een bochel gemaak, mezelf tien maten dikker gemaakt met kleding. Alles zwart. En een ouwe doodskopvlag over m´n hoofd. Vervolgens met een dunne bamboe-stok op pad. Eerst een beetje rond het huisje lopen en met de stok op de tegels tikken. Met m´n hoofd tegen de ramen bonken. Een beetje rochel geluiden maken. Dit heb ik zo´n 20 min. volgehouden en ben toen thuis nog maar een biertje gaan drinken. Een uurtje later weer verder gegaan. Nu de sleutel meegenomen (deze heb ik toevallig).
Eerst weer tikken op de tegels en met m´n kop tegen het raam bonken en na zo´n 20 min. weer, heb ik heel voorzichtig de sleutel in het slot gedaan en de deur geopend. Vervolgens naar binnen en het licht aan doen: drie echt lijkbleke, doodsbange, paniekerige koppies, twee met een biljartbal in de hand en één met een keu. Ik kon gelukkig snel genoeg die vlag van me kop halen, anders hadden ze zeker weten gegooid. Vervolgens viel me zus me huilend in de armen.
Ze hadden zeker twee uur in echte doodsangst doorgebracht.
quote:Dat zijn geen grapjes meer, dat is terroriseren
Op maandag 12 mei 2003 19:23 schreef Sikke-Bosse het volgende:
Mijn zus (toen iets van 13 ofzo) heeft een keer met twee vriendinnen staan huilen van de schrik:Ze zouden met z´n drieën in het zgn. tuinhuisje van de buren gaan slapen. Achtertuin, met daarachter een kleine, ondiepe sloot en dan begint het bos. Van tevoren al een beetje op ingepraat. Enge mannen, rare geluiden die je ´s nachts wel eens hoort. Maar goed, meiden met lef, ze gingen er toch slapen.
Ik ben toen om een uur of 01.00 wat gaan spoken. Eerst mezelf verkleed. Zwarte schoenen, zwarte broek, een bochel gemaak, mezelf tien maten dikker gemaakt met kleding. Alles zwart. En een ouwe doodskopvlag over m´n hoofd. Vervolgens met een dunne bamboe-stok op pad. Eerst een beetje rond het huisje lopen en met de stok op de tegels tikken. Met m´n hoofd tegen de ramen bonken. Een beetje rochel geluiden maken. Dit heb ik zo´n 20 min. volgehouden en ben toen thuis nog maar een biertje gaan drinken. Een uurtje later weer verder gegaan. Nu de sleutel meegenomen (deze heb ik toevallig).
Eerst weer tikken op de tegels en met m´n kop tegen het raam bonken en na zo´n 20 min. weer, heb ik heel voorzichtig de sleutel in het slot gedaan en de deur geopend. Vervolgens naar binnen en het licht aan doen: drie echt lijkbleke, doodsbange, paniekerige koppies, twee met een biljartbal in de hand en één met een keu. Ik kon gelukkig snel genoeg die vlag van me kop halen, anders hadden ze zeker weten gegooid. Vervolgens viel me zus me huilend in de armen.Ze hadden zeker twee uur in echte doodsangst doorgebracht.
Wij hebben een nieuwe huisgenoot. Ik ben nogal lui van aard en de andere twee in het huis ook. Dus ik had al gezegd dat ik pfeifer had (wat niet zo is) maar er stonden dus wat bierflesjes op tafel en hij pakte dus zijn eigen. Maar nadat hij eruit had gedronken en weer terug had gezet, vroeg ik of die uit dat biertje gedronken had. Nou dat had hij dus. Ik vertelde nog maar een keer dat ik pfeifer heb enzo. Nou die gast schrikt nog al snel en heeft een paar dagen lang heel veel vitamine C pillen gegeten, maar toen die een afspraak bij de dokter wilde maken heb ik maar verteld dat ik gewoon van nature lui ben ![]()
Ach zo zijn er nog wel meer dingen. Vooral mijn oma kan ik alles wijsmaken keer op keer. Dat is best grappig.
quote:wie, de buurman ?
Op woensdag 14 mei 2003 22:26 schreef Exterior het volgende:
met een afstandbediening bij de buren voor het raam gaan staan en em telkens op een andere zender zetten
quote:tot zover jouw voorbeeld van hoe een vreselijk goed uitgehaalde grap dus niet moet
Op woensdag 14 mei 2003 22:43 schreef Summertime het volgende:[..]
wie, de buurman ?
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:08 schreef lawsuit het volgende:
Een vriend van mij is Iers, en stelde mij de volgende grap voor die hij vaak in ierland deed, hij vuldde een volle biobak tot de rand met water, zette die schuin tegen een naar binnenopengaande deur, en belde dan aan.Ook geprobeerd, erg hilarisch!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |