abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 mei 2003 @ 18:13:06 #76
54874 pandoraB
Prikkelbaar
pi_10380521
Ik hou er wel van om mijn collega's in de zeik te zetten.
Ik heb weleens:

- met Sinterklaas een bakje hondensnoepjes van de Aldi, die precies op
kruidnootjes lijken, op mijn bureau gezet. Toch een aantal
nietsvermoedende pennelikkers die ervan gegeten hebben. Misschien
heeft Aldi ze dit jaar weer.

- de theezakjes van de zonnatura kruidenthee van mijn collega's
verwisselt met zakjes laxeerthee, maar de lipjes van de kruidenthee er
weer aangeniet. Het was opeens een stuk 'drukker' op de wc.

www.billyzane.com
pi_10381260
Mwaah, heb dr vrij veel uitgehaald..
Op m'n werk een keer een nep wond gemaakt met bramen en dat op m'n arm gedaan, die gozer schrok zich kapot toen ik om een pleister kwam vragen
  maandag 12 mei 2003 @ 19:23:02 #78
14302 Sikke-Bosse
 Afblijven!
pi_10382011
Mijn zus (toen iets van 13 ofzo) heeft een keer met twee vriendinnen staan huilen van de schrik:

Ze zouden met z´n drieën in het zgn. tuinhuisje van de buren gaan slapen. Achtertuin, met daarachter een kleine, ondiepe sloot en dan begint het bos. Van tevoren al een beetje op ingepraat. Enge mannen, rare geluiden die je ´s nachts wel eens hoort. Maar goed, meiden met lef, ze gingen er toch slapen.
Ik ben toen om een uur of 01.00 wat gaan spoken. Eerst mezelf verkleed. Zwarte schoenen, zwarte broek, een bochel gemaak, mezelf tien maten dikker gemaakt met kleding. Alles zwart. En een ouwe doodskopvlag over m´n hoofd. Vervolgens met een dunne bamboe-stok op pad. Eerst een beetje rond het huisje lopen en met de stok op de tegels tikken. Met m´n hoofd tegen de ramen bonken. Een beetje rochel geluiden maken. Dit heb ik zo´n 20 min. volgehouden en ben toen thuis nog maar een biertje gaan drinken. Een uurtje later weer verder gegaan. Nu de sleutel meegenomen (deze heb ik toevallig).
Eerst weer tikken op de tegels en met m´n kop tegen het raam bonken en na zo´n 20 min. weer, heb ik heel voorzichtig de sleutel in het slot gedaan en de deur geopend. Vervolgens naar binnen en het licht aan doen: drie echt lijkbleke, doodsbange, paniekerige koppies, twee met een biljartbal in de hand en één met een keu. Ik kon gelukkig snel genoeg die vlag van me kop halen, anders hadden ze zeker weten gegooid. Vervolgens viel me zus me huilend in de armen.

Ze hadden zeker twee uur in echte doodsangst doorgebracht.

In het land der blinden is éénoog koning.
pi_10382440
quote:
Op maandag 12 mei 2003 19:23 schreef Sikke-Bosse het volgende:
Mijn zus (toen iets van 13 ofzo) heeft een keer met twee vriendinnen staan huilen van de schrik:

Ze zouden met z´n drieën in het zgn. tuinhuisje van de buren gaan slapen. Achtertuin, met daarachter een kleine, ondiepe sloot en dan begint het bos. Van tevoren al een beetje op ingepraat. Enge mannen, rare geluiden die je ´s nachts wel eens hoort. Maar goed, meiden met lef, ze gingen er toch slapen.
Ik ben toen om een uur of 01.00 wat gaan spoken. Eerst mezelf verkleed. Zwarte schoenen, zwarte broek, een bochel gemaak, mezelf tien maten dikker gemaakt met kleding. Alles zwart. En een ouwe doodskopvlag over m´n hoofd. Vervolgens met een dunne bamboe-stok op pad. Eerst een beetje rond het huisje lopen en met de stok op de tegels tikken. Met m´n hoofd tegen de ramen bonken. Een beetje rochel geluiden maken. Dit heb ik zo´n 20 min. volgehouden en ben toen thuis nog maar een biertje gaan drinken. Een uurtje later weer verder gegaan. Nu de sleutel meegenomen (deze heb ik toevallig).
Eerst weer tikken op de tegels en met m´n kop tegen het raam bonken en na zo´n 20 min. weer, heb ik heel voorzichtig de sleutel in het slot gedaan en de deur geopend. Vervolgens naar binnen en het licht aan doen: drie echt lijkbleke, doodsbange, paniekerige koppies, twee met een biljartbal in de hand en één met een keu. Ik kon gelukkig snel genoeg die vlag van me kop halen, anders hadden ze zeker weten gegooid. Vervolgens viel me zus me huilend in de armen.

Ze hadden zeker twee uur in echte doodsangst doorgebracht.

Dat zijn geen grapjes meer, dat is terroriseren
Zoals een groot man ooit zei: "Are you really that insensitive, or just abusing the fact that I don't hit women?"
  maandag 12 mei 2003 @ 20:21:04 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_10383728
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:17:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_10385911
Haha ik vind dat dat moet kunnen, jongeren kunnen daar best tegen die krijgen nog geen hartaanval.

Wij hebben een nieuwe huisgenoot. Ik ben nogal lui van aard en de andere twee in het huis ook. Dus ik had al gezegd dat ik pfeifer had (wat niet zo is) maar er stonden dus wat bierflesjes op tafel en hij pakte dus zijn eigen. Maar nadat hij eruit had gedronken en weer terug had gezet, vroeg ik of die uit dat biertje gedronken had. Nou dat had hij dus. Ik vertelde nog maar een keer dat ik pfeifer heb enzo. Nou die gast schrikt nog al snel en heeft een paar dagen lang heel veel vitamine C pillen gegeten, maar toen die een afspraak bij de dokter wilde maken heb ik maar verteld dat ik gewoon van nature lui ben

Ach zo zijn er nog wel meer dingen. Vooral mijn oma kan ik alles wijsmaken keer op keer. Dat is best grappig.

"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:26:15 #82
42300 Exterior
~ Quasi-alert
pi_10436597
met een afstandbediening bij de buren voor het raam gaan staan en em telkens op een andere zender zetten
pi_10437153
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:26 schreef Exterior het volgende:
met een afstandbediening bij de buren voor het raam gaan staan en em telkens op een andere zender zetten
wie, de buurman ?
It's in the air tonight
  woensdag 14 mei 2003 @ 22:59:00 #84
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_10437604
quote:
Op woensdag 14 mei 2003 22:43 schreef Summertime het volgende:

[..]

wie, de buurman ?

tot zover jouw voorbeeld van hoe een vreselijk goed uitgehaalde grap dus niet moet
  donderdag 15 mei 2003 @ 14:43:06 #85
48819 meanmofo
Up to Lexington, 125
pi_10450509
Lijkt mij nog wel een keer leuk om bij iemand anders, dus niet bij jezelf, jongens en meisjes !, de wc-pot dicht te maken met van dat huishoudfolie, je kent 't wel. Wat een lol als iemand er nietsvermoedend op gaat zitten, og bij gaat staan te plassen. Wat een feest.
Maar ik vergeet steeds om het te doen.
Heeft iemand het al eens uitgetest ?
En was het leuk ?
  donderdag 15 mei 2003 @ 15:53:40 #86
46787 Supaplex
mi stima sanka grandi
pi_10452586
Grap voor tijdens een feestje.
Nepkots maken van yogurt/koude rijst/rozijnen/siroop.
Iemand uitzoeken die goed kan acteren.
Beker met nepkots in binnenzak van jas.
Overige mensen een lepel meenemen.
Vriens komt met jas aan feestje binnen, alsof hij al veel t eveel gezopen heeft. Gaat een beetje misselijk op de bank zitten, en 'kotst' daarna op tafel.
Afgrijzen alom.
Anderen pakken hun lepel en beginnen te eten...
Mensen vluchten..
voorwaarts is de enige weg
  donderdag 15 mei 2003 @ 16:15:19 #87
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_10453174
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 22:08 schreef lawsuit het volgende:
Een vriend van mij is Iers, en stelde mij de volgende grap voor die hij vaak in ierland deed, hij vuldde een volle biobak tot de rand met water, zette die schuin tegen een naar binnenopengaande deur, en belde dan aan.

Ook geprobeerd, erg hilarisch!

. .
pi_10454092
Een vreind van mij had zijn scootersleutels in zijn scooter laten zitten op het schoolplein. Gelukkig vond ik ze . Dus meteen die scooter om de hoek gezet en rustig op een bankje gewacht tot die kwam eerst zoeken naar zijn sleutels, toen naar zijn scooter en toen het besef dat zijn scooter gestolen was! Hij naar binnen rennen om de camera banden te zien, terwijl ik zijn scooter pakte en het toeterend het schoolplein op reed hehehe hij schrok zich aardig kapot
zo kan die wel weer...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 juni 2004 @ 00:30:48 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_19629844
gewelgid allemaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 4 juni 2004 @ 01:04:37 #90
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_19630460
MHh op de middelbare school waren ze aan het verbouwen, das nu 6 jaar geleden, hadden we een boormachine van een van de werklui in de school tas van een vriend gedaan, boormachine zat nog aan het verlengsnoer, zoemer gaat, jongen pakt tas en gaat lokaal in, helemaal niets in de gaten totdat opeens z'n tas halve klas doorvliegt toen werklui boor aan het zoeken waren.

En momenteel loopt nog altijd een grap van me, heb keeper van me handbal team wijsgemaakt dat we een super trouwe supporter hebben genaamd "joep" en dat die er altijd is, maar hem net altijd mist, en als we rondje geven bestellen we er eentje extra dat soort dingen, iedereen speelt mee en hij heeft nog altijd niets door !! Meesterlijk
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  vrijdag 4 juni 2004 @ 10:55:53 #91
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_19634138
Ik ben lid van een carnavalsband en nou was er een ander bandlid jarig. Dus alle andere bandleden hadden hem gevraagd wat ie voor zijn verjaardag wilde hebben. Antwoord : Alles voor de tuin, maar GEEN tuinkabouters.

Nou dat was dus het foute antwoord. Een paar man zijn naar de Kruidvat gegaan en daar stonden ze in de aanbieding hoor: 3 voor 2,5 euro, prachtige tuinkabouters. Hebben ze voor de hele band tuinkabouters ingekocht om die jongen cadeau te doen. In totaal heeft ie ongeveer 20 tuinkabouters gehad. Helaas staan ze nu allemaal in de schuur

Andere grap: tijdens carnaval had iemand stickers met afbeeldingen van eurobiljetten erop en die op de vloer geplakt in ons stamcafe. En al die dronken gasten maar bukken omdat ze dachten dat er geld op de vloer lag.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 12:37:03 #92
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19636748
Meldt zich met die huishoudfolie-over-de-wc spannen grap. Dat is een aanrader!

Verder: lol @ die grap met die biobak uit Ierland
Ik heb al een boek.
pi_19637745
Samen met m'n toen nog buurjongen een briljante grap uitgehaald

Onze buurman had de auto onder de carport gezet en vrij dicht op de garagedeur. Aangezien we in de garage nog een stuk touw van een meter of 20 konden bemachtigen vonden we dat we daar wel iets mee konden doen. Toen zijn we 's avonds naar het huis van de buurman gelopen en hebben we z'n auto met touw vastgemaakt aan de garagedeur. Maar niet alleen aan de garagedeur, ook aan het balkon, de zonwering, de brievenbus en alles binnen een straal van 3 meter .

Nog geen 2 uur later werden we gebelt met de mededeling dat we daar langs moesten komen. Hoe we het in ons hoofd konden halen om zo'n levensgevaarlijke situatie te creëren; stel dat de buurman de volgende dag was weggereden zonder dat hij doorhad dat er touwen gespannen waren rond zijn auto. Nou, hij had van mij een lintje gekregen, nog nooit zo gelachen
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:24:21 #94
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_19637790
Of gaan paintballen op de afsluitdijk en de smeris denken dat er een liqidatie is en een arrestatie team inschakeld opnix af, en het leuke ervan is dat de smeris ons niks kon maken
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_19638225
Nog steeds 1 van de betere die ik zelf heb uitgehaald ondanks dat het een klassieker is:
's Nachts alle nummerplaten van de auto's in de straat verwisselen. En op zo'n manier dat iedereen een verschillend achter en voornummerplaat heeft die niet bij de auto horen. Leuk om 's morgens naar de ruilhandel in de straat te gaan zitten kijken..Wie heeft er FD-12-ZX voor mij ?

Hele tijd geleden op een scoutingkamp. "s nachts een grote pot sambal leeg gegooid in een 10 liter jerrycan water..( geen stromend water aanwezig ) De dag erna een leuke fietstocht in een aangenaam temperatuurtje van ongeveer een 32 Graden. Komen bij een post aan waar we wat te drinken zouden krijgen. Staf --> Jonges lekker koude ranja voor jullie da's goed tegen de dorst. De bekertjes stonden al ingeschonken dus iedereen gooit zo'n lekker koud glaasje ranja naar binnen. Heb nog nooit mensen zo hard zien rennen naar de supermarkt om flessen water te kopen

Ook een keer tijdens een uit de hand gelopen feestje bij iemand thuis van een hoop mensen 1 schoen gepakt, onder de kraan gehouden en daarna in de vriezer gezet. Niks zo erg als 's morgens met een compleet dierenassiel aan katers in je hoofd een bevroren schoen aan moeten doen wanneer je weer naar huis wilt.

Festival grap: Iemand die bezopen in zijn iglotentje ligt te maffe het bovenzeil losmaken en 180 graden draaien. Moet die gast 's morgens tussen binnen en buitentent door kruipen wil ie naar buiten kunnen.

Snackbar grap....
Iemand blinddoeken en zeggen dat ie ¤ 20 ofzo krijgt als ie raad wat jij hem te eten geeft,. Vervolgens doe je wat satesauze in je armplooi bij je elleboog. Je buigt je arm iets meer dan 90 Graden,. Laat de persoon zijn vinger door die "spleet" met satesauze halen....Zorg ervoor dat er iemand met zijn broek omlaag staat met zijn achterwerk naar de persoon toe. Die reactie is echt goud waard !

Kantoorgrap
Pak een trechter en en Euro. Doe het trucje voor. Je stopt de trechter achter je broeksband aan de voorkant. Legt de euro op je voorhoofd. Hoofd goed naar achter. En met beleid laat je de euro in de trechter vallen. Nu daag je iemand uit om dit 3 keer achter elkaar te doen voor een bepaald bedrag. Nummer 1 en 2 laat je voor wat het is. Maar bij nummer 3 , wanneer persoon de euro net op zijn hoofd heeft gelegd en dus niet naar beneden kan kijken gooi je met een paar medeplichtigen een paar bekertjes water in de trechter. Denk maar niet dat die 3e keer zal lukken

Zo dat waren ze voorlopig even.....
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  vrijdag 4 juni 2004 @ 14:15:03 #96
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_19638955
Aan het einde van een stapavond in de donertent een doner bestellen, vaak zijn er dan ook weer van die schooierige vrienden waarvoor je moet lappen of gewoon de doner moet aannemen omdat ze te lam zijn om naar de balie te lopen! En jij dus voor hun haalt cq. bestelt.... als die turk vraagt of er coctail suas opmoet, knoflook, en sambal.....extra veel sambal dus! Vooral leuk bij een Lahmacun, dan zien ze het niet totdat ze het warm krijgen!

En kerel die zat in in de biertent op vakantie over de bar hing te slapen met een camera. WIj die camera ontfutselt en allerlei rare dingen gefilmt (incl. Bibsen, geslachtsdelen en volgescheten toiletten) Vervolgens de camera netsjes terug in zijn hand leggen!

Als een vriend van mij dronken is, is hij een beetje erg vergeetachtig, dus als hij een rondje gehaald heeft en de glazen zijn weer bijna leeg zeggen dat hij aan de beurt is! En op zijn commentaar dan stellig met meerdere personen beweren dat iemand anders net een rondje gehaald heeft en hij nog niet. En hup daar ging de knip weer open....

Tijdens een feestje bij iemand thuis overal in huis bierflesjes verstoppen en vervolgens als je er een half jaar later er weer bent nog steeds dat bierflesjes vinden op die plaatsten waar je ze gelegd heb.

Mensen met een caravan achter de auto die de weg vragen naar de camping richting een saml weggetje sturen die uitloopt op een weiland en waar ze onmogelijk kunnen keren! Ben ooit eens 1 keer gaan kijken, hilarisch
Accept you're dead and start living
pi_19640424
al een paar jaar geleden

mijn moder kookte destijd regelmatig soep voor op het werk van mijn vader
was ze op een avond de bank in slaap gevalllen.
mijn vader ineens zo van, "vrouw de soep kookt aan".
mijn moeder schrok wakker en sprinte naar de keuken. maar ze had helemaal geen soep opstaan die avond
pi_19640610
Vorig jaar zomer.. 2 vrienden en ik fietsen 's nachts rond 4u naar huis, we kwamen van een vriend's huis. We fietsen door een wijk waar een voetbalveld c.q. speeltuin was, met daarom allemaal huizen, als een soort plein. Het toeval wilde dat er een kindje geboren was in één van die huizen. De ouders hadden al een kindje, genaamd 'Dean'. Ze hadden daarom allemaal a4tjes opgehangen (1 letter per a4tje) met de tekst: 'Dean heeft een broertje'. Door het grote lettertype was het vanaf een afstandje goed te zien. Het viel ons dus op, wij fietsen erheen.. na 5 minuten kijken we elkaar aan, wetend dat we de zelfde gedachte hebben. Na wat minuten letters husselen lopen we 10 meter naar achter en beginnen we te lachen..

'dean beft een hoertje'....
  vrijdag 4 juni 2004 @ 15:46:57 #99
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_19641411
Ik had vroeger (..) een ventje in de klas zitten met een Puch, en die zat tot vervelends toe te vertellen hoe opgevoerd het ding wel niet was, en hoe snel, en als de politie hem aanhield bladiebla.
Toen mochten twee ventjes uit de klas hem rond een uur of 12 een keer lenen om wat te drinken te halen bij de supermarkt. Om 1 uur waren ze er nog niet weer, om 2 uur nog niet. Ventje bleef stoer doen, maar zat hem wel wat te knijpen. Dus wij die gasten die hem geleend hadden even gebeld, en die zaten in de coffeeshop. Het laatste uur zou om half 5 aflopen, en dan zouden ze er wel weer zijn.
Dus wij dat ventje wijsgemaakt dat ze gepakt waren met een opgevoerde Puch, en dat ze in de cel zaten omdat het ding veel te hard liep. Hoe later het werd, hoe meer hety ventje hem begon te knijpen. En iedereen speelde mee. Natuurlijk had later eentje weer gebeld met die jongens 'in de cel', en vertelde dat de politie de hele Puch uit elkaar aan het slopen was.
Het ventje was bijna in tranen maar bleef natuurlijk doen of het hem niet boeide.
Toen ie uiteindelijk met hangende schouders naar buiten sjokte om half vijf kwamen die anderen toeterend het plein oprijden

Ook eens gedaan: met een groepje verschillende figuren naar de bushalte gaan en dan afspreken dat je doet of je elkaar niet kent. Bushalte moet al iemand staan te wachten. Na een paar minuten schreeuwt er eentje: pas op! en dan keihard wegrennen. Of gewoon wegrennen zonder iets te zeggen. Geweldig, die mensen die staan te wachten worden helemaal gek.
Werkt ook goed bij een etalage...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:05:10 #100
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_19641944
Op de middelbare school, ga je in een tussenuur de stad in, kom je een aantal hard lachende klasgenoten tegen, tuurlijk ff vragen wat ze uitgevreten hadden. Waren ze dus naar de dierenwinkel geweest en hadden ze daar een hamster gekocht en die bij de nettorama op de diervoer afdeling losgelaten
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')