PSV is een VAR-gevoelige club.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef VEM2012 het volgende:
De gretigheid om doelpunten van PSV af te keuren is werkelijk bespottelijk.
Nee, je kan daar enorm mee spelen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Leek mij geen buitenspel met die gozer voor in het beeld, maar goed, het zal vast kloppen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je kan daar enorm mee spelen.
Wanneer vertrekt de bal van de voet? Daarmee kun je spelen. Maar ook het trekken van de lijnen is geen exacte wetenschap.quote:
Die vlieger gaat niet op als die Excelsior speler met alle moeite de bal moet verdedigen zodat hij niet bij Bakayoko komt imo.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, je kan daar enorm mee spelen.
Daarnaast kun je ook nog beredeneren dat de bal gewoon van een Excelsior speler komt.
Tot zover. Er kijken wel altijd meerdere mensen mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wanneer vertrekt de bal van de voet? Daarmee kun je spelen
quote:. Maar ook het trekken van de lijnen is geen exacte wetenschap.
Hij zou zonder interventie helemaal niet bij Baka terecht zijn gekomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die vlieger gaat niet op als die Excelsior speler met alle moeite de bal moet verdedigen zodat hij niet bij Bakayoko komt imo.
Ik ben helemaal niet gefrustreerd, ik constateer al jarenlang dat de VAR het voetbal minder leuk en minder eerlijk maakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot zover. Er kijken wel altijd meerdere mensen mee.
[..]
Hoe gefrustreerd kan je zijn om een afgekeurde goal tegen fucking Excelsior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |