Waarom bestaat dit?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lord!
Bekijk deze YouTube-video
Omdat het goede TV isquote:
Dat zeker.quote:
Rust in de tentquote:Op zondag 19 januari 2025 10:44 schreef LordofLeaves het volgende:
![]()
![]()
Het is hier wel stil zonder andere mensen.
Ja nou, dit is wel erg rustig.quote:
Het is zondag!quote:Op zondag 19 januari 2025 10:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja nou, dit is wel erg rustig.
Nou en, heb nog geen zon gezien!quote:
Details.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou en, heb nog geen zon gezien!
Hihi.quote:
Wel lekker koud buiten.quote:Op zondag 19 januari 2025 11:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou en, heb nog geen zon gezien!
Ja, ben vanochtend nog wezen wandelen. Was heerlijk.quote:
Ik logeerde vannacht bij mijn kleindochter , vanmorgen lekker terug naar huis gefietst in vrieskouquote:Op zondag 19 januari 2025 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ben vanochtend nog wezen wandelen. Was heerlijk.
Beter dan al die regen waar geen einde aan kwam.quote:Op zondag 19 januari 2025 20:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik logeerde vannacht bij mijn kleindochter , vanmorgen lekker terug naar huis gefietst in vrieskou
Echt wel!!quote:Op maandag 20 januari 2025 09:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beter dan al die regen waar geen einde aan kwam.
Mogguh allemaal!![]()
Het wordt beter!quote:Op maandag 20 januari 2025 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
Vandaag toch weer koude miezer. Blegh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |