SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
jij had de lapo nietquote:
Puur toeval.quote:
Jij mag volgende keerquote:
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebtquote:
quote:
Ik heb me eens helemaal kotsmisselijk zitten eten aan die pepermuntkussentjes en nu hoef ik ze niet meer. Denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:10 schreef Grotetijd het volgende:
Je had vroeger van die pepermunt dingen in de vorm van wolkjes/kussentjes.
Niet deze:
[ afbeelding ]
Maar het was wel zo iets. Waren altijd erg chill. Maar weet bij god niet meer hoe die dingen heette
Was meer zo iets:
[ afbeelding ]
En zelfs dit is het voor mijn gevoel niet helemaal![]()
Ik heb ze al jaaaaaaaren niet meer gehadquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb me eens helemaal kotsmisselijk zitten eten aan die pepermuntkussentjes en nu hoef ik ze niet meer. Denk ik.
Some say...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebt
Aldi ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb ze al jaaaaaaaren niet meer gehadKan ze nergens vinden
Maar kotsmisselijk er aan eten herken ik wel ja
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolonely met hun achterlijke oneven stukjes. 'Om de ongelijkheid te benadrukken.' Nee, dat is om mensen die niet van ongelijke dingen houden te laten dooreten.
ik vind drop smerig.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik wist pas sinds kort dat er suikervrije drop is. En smaakt nog niet eens zo slecht eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind drop smerig.
dropdrankje tegen hoesten enzo... ga er bijna van over mn nek
Daar ben ik kat voorquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stukje bij stukje jij vuige gruttokiller
Rowr.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?
Dat gelovenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodat de boeren een eerlijke prijs kunnen krijgen toch?
@4EverBlackEyed juicht dit toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
valt wel op sinds je hier naar toe bent gelokt hoevaak je de lapo hebt
Dubbelzout ben ik wel eens gek op geweest. Honingdrop nog steeds. Maar ik moet oplettenquote:
Zoute dropquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dubbelzout ben ik wel eens gek op geweest. Honingdrop nog steeds. Maar ik moet opletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |