80% van de tijd in die 5 maanden herfst/winter is het gewoon kansloos deprimerende grijze treurnis ohne ende. Vies smerig koud en ook lelijk en saai weer waar je precies niks mee kanquote:Op zondag 19 januari 2025 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Is wel een typical Dutch view deze tijd van het jaar, niewaar?
Maakt het genot van de eerste lentedagen wel extra groot.quote:Op zondag 19 januari 2025 12:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
80% van de tijd in die 5 maanden herfst/winter is het gewoon kansloos deprimerende grijze treurnis ohne ende. Vies smerig koud en ook lelijk en saai weer waar je precies niks mee kan
Maar goed, hoort er elk jaar weer bij. Op naar de lente
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:10 schreef MissHobje het volgende:
Mijn vriezer is weer schoon![]()
Was perfect met die vorst![]()
Voordat ik eraan begon had ik het zoooo koud! Thermo broek en schirt aangedaan onder mijn kloffie en lekker aan de slag. Niet koud meer gehad![]()
Dit weer type gaat altijd in de botten zitten.
quote:Op zondag 19 januari 2025 18:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]kneuterig gewauwel altijd. Gewoon bewegen of warm aankleden. Het is rond het vriespunt, niet -24 ofzo. Maar gelukkig kwam je zelf ook al tot die conclusie.
Kan ik daar mijn geld terug halen want er was opwarming van de aarde beloofd.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee is kapot gemaakt door alle wappie gewauwel.
R.I.P. ZON
Dat gaat ook gewoon door, hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 07:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Kan ik daar mijn geld terug halen want er was opwarming van de aarde beloofd.
Als dat nou gepaard ging met 15 cm sneeuw, stralende zon en -5 was het mooiquote:Op maandag 20 januari 2025 14:11 schreef INViCTuS het volgende:
Nog even en er zijn hier gewoon 3 ijsdagen achter elkaar. Lang geleden
Bofkontquote:Op maandag 20 januari 2025 14:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Half bewolkt dagje, wel best wat ruimte voor de zon.
Volgende week denk ik weer terug naar de grijze treurnis
Hier wel ,maar in De Bilt net niet denk ikquote:Op maandag 20 januari 2025 14:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bofkonthet is hier al dagen mistig en/of nevelig en waterkoud. Lijkt vandaag weer een ijsdag.
Patroon door braakquote:Op maandag 20 januari 2025 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier wel ,maar in De Bilt net niet denk ik
[ afbeelding ]
Weekend dubbele cijfers met zon verwachten ze hier. Niet heel erg winters eerlijk gezegd dit jaarquote:Op maandag 20 januari 2025 14:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Bofkonthet is hier al dagen mistig en/of nevelig en waterkoud. Lijkt vandaag weer een ijsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |