SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Nintendo kan ieder moment de Switch 2 aankondigen en iedereen wordt extreem ongeduldig, mede dankzij de vele lekken die er inmiddels zijn geweest. De trend is nu om onder elke Nintendo video over waterbuffels te beginnen.quote:
dat snap ik niet, waarom een waterbuffel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nintendo kan ieder moment de Switch 2 aankondigen en iedereen wordt extreem ongeduldig, mede dankzij de vele lekken die er inmiddels zijn geweest. De trend is nu om onder elke Nintendo video over waterbuffels te beginnen.
die pohi kan niet meer terug gevonden worden op die username als je op anoniem bent gegaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind ik niet relevant. Hou dat liever prive, vanwege een schone lei en dat ik met een reden (pohi vooral) op anoniem ben gegaan
Mmhh, nee oke. Maar de username in kwestie staat nog wel in quotes die eventueel teruggevonden kunnen worden (niet zo handig van Danny) dus zodoende.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die pohi kan niet meer terug gevonden worden op die username als je op anoniem bent gegaan
Ik weet inmiddels wie het is ik snap wel dat persoon dat gescheiden wilt houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die pohi kan niet meer terug gevonden worden op die username als je op anoniem bent gegaan
sommige dingen zijn niet verklaarbaar, helemaal niet als Nattekat het verteld...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik niet, waarom een waterbuffel?
hmm oke. nou ja als je de grap begrijpt het is het denk ik grappig ja :pquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige dingen zijn niet verklaarbaar, helemaal niet als Nattekat het verteld...
Maar het is een beetje het idee denk ik als onder een nepnieuwsbericht op facebook ineens allemaal recepten voor appeltaart te gaan delen dat destijds gebeurde.
Of hier op FOK dat er ineens besloten wordt dat het topic vanaf nu gaat over (iets FOK!s)
ik vind alles prima.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wie het is ik snap wel dat persoon dat gescheiden wilt houden.
Lijkt mij niet dat dat kwaad kan toch? Je zou kunnen kijken wat het doet als je 'm een keer uitzet hoe 'ie dan reageert op "wakker worden"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Tijd voor muziekjes.
Ik heb die steam deck als 2e [pc] altijd aanstaan. Weet iemand of dat kwaad kan? Zet hem wel op sleep mode en nu merk ik dat die niet gelijk uit die sleep mode wil komen
Sowquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
zelfs sanasoufi kan van mij een schone lei krijgen
Nu wel nieuwsgierig naar dat verhaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
afgebroken tanden, fan van L v Gaal, fan van dikke Indische zangers enzoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nu wel nieuwsgierig naar dat verhaal
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
Oke, dacht misschien is het slecht voor de batterij ofzo? hij staat op zo'n dockquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat dat kwaad kan toch? Je zou kunnen kijken wat het doet als je 'm een keer uitzet hoe 'ie dan reageert op "wakker worden"
Mijn PC staat hier ook de hele dag aan, gaat eigenlijk nooit op de slaapstand en werkt nog na behoren na 2.5 jaar
Kan me niet voorstellen dat dat echt kwaad kan. ZIjn ze vast op berekend.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, dacht misschien is het slecht voor de batterij ofzo? hij staat op zo'n dock
Goede manier om mensen weg te jagen ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
Die user ken ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
hmm oke.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat echt kwaad kan. ZIjn ze vast op berekend.
Wat heb je?quote:
Ford Focus ST-Line Xquote:
Houd dat klb-geneuzel lekker daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |