SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Nintendo kan ieder moment de Switch 2 aankondigen en iedereen wordt extreem ongeduldig, mede dankzij de vele lekken die er inmiddels zijn geweest. De trend is nu om onder elke Nintendo video over waterbuffels te beginnen.quote:
dat snap ik niet, waarom een waterbuffel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nintendo kan ieder moment de Switch 2 aankondigen en iedereen wordt extreem ongeduldig, mede dankzij de vele lekken die er inmiddels zijn geweest. De trend is nu om onder elke Nintendo video over waterbuffels te beginnen.
die pohi kan niet meer terug gevonden worden op die username als je op anoniem bent gegaanquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind ik niet relevant. Hou dat liever prive, vanwege een schone lei en dat ik met een reden (pohi vooral) op anoniem ben gegaan
Mmhh, nee oke. Maar de username in kwestie staat nog wel in quotes die eventueel teruggevonden kunnen worden (niet zo handig van Danny) dus zodoende.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die pohi kan niet meer terug gevonden worden op die username als je op anoniem bent gegaan
Ik weet inmiddels wie het is ik snap wel dat persoon dat gescheiden wilt houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
die pohi kan niet meer terug gevonden worden op die username als je op anoniem bent gegaan
sommige dingen zijn niet verklaarbaar, helemaal niet als Nattekat het verteld...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik niet, waarom een waterbuffel?
hmm oke. nou ja als je de grap begrijpt het is het denk ik grappig ja :pquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
sommige dingen zijn niet verklaarbaar, helemaal niet als Nattekat het verteld...
Maar het is een beetje het idee denk ik als onder een nepnieuwsbericht op facebook ineens allemaal recepten voor appeltaart te gaan delen dat destijds gebeurde.
Of hier op FOK dat er ineens besloten wordt dat het topic vanaf nu gaat over (iets FOK!s)
ik vind alles prima.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wie het is ik snap wel dat persoon dat gescheiden wilt houden.
Lijkt mij niet dat dat kwaad kan toch? Je zou kunnen kijken wat het doet als je 'm een keer uitzet hoe 'ie dan reageert op "wakker worden"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Tijd voor muziekjes.
Ik heb die steam deck als 2e [pc] altijd aanstaan. Weet iemand of dat kwaad kan? Zet hem wel op sleep mode en nu merk ik dat die niet gelijk uit die sleep mode wil komen
Sowquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
zelfs sanasoufi kan van mij een schone lei krijgen
Nu wel nieuwsgierig naar dat verhaalquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
afgebroken tanden, fan van L v Gaal, fan van dikke Indische zangers enzoquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Nu wel nieuwsgierig naar dat verhaal
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
Oke, dacht misschien is het slecht voor de batterij ofzo? hij staat op zo'n dockquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat dat kwaad kan toch? Je zou kunnen kijken wat het doet als je 'm een keer uitzet hoe 'ie dan reageert op "wakker worden"
Mijn PC staat hier ook de hele dag aan, gaat eigenlijk nooit op de slaapstand en werkt nog na behoren na 2.5 jaar
Kan me niet voorstellen dat dat echt kwaad kan. ZIjn ze vast op berekend.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, dacht misschien is het slecht voor de batterij ofzo? hij staat op zo'n dock
Goede manier om mensen weg te jagen ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
Die user ken ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alles prima.
hmm oke.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat echt kwaad kan. ZIjn ze vast op berekend.
Wat heb je?quote:
Ford Focus ST-Line Xquote:
Houd dat klb-geneuzel lekker daarquote:
quote:
quote:Voor laptops kan het geen kwaad om ze volledig op te laden en de stekker te laten zitten. De batterij stopt automatisch met opladen als ze vol is en werkt vanaf dan gewoon op netstroom.
maar het is geen laptopquote:
Boh! Dat gaat als de brandweerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Focus ST-Line X
Zoveel mogelijkheden, ik moet alles uitzoeken nog
Ik weet blijkbaar niet wat "dit" is, ik dacht een laptop.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit zal wel onder een laptop vallen denk ik toch?
Denk dat de batterijtechnologie niet heel erg anders isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dit zal wel onder een laptop vallen denk ik toch?
Een steam deck :pquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet blijkbaar niet wat "dit" is, ik dacht een laptop.
Mijn Fiësta ging ook als de brandweer, met die 125pkquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Boh! Dat gaat als de brandweer
Nou gaat alles "als de brandweer" vergeleken met mijn 1.2 Cylinder TSI PoloMaar toch
Nou 125 PK vind ik toch wel even iets meer dan 70...quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn Fiësta ging ook als de brandweer, met die 125pk
wat mij er uit ziet als een gameboy achtige... kortom een mobiel apparaat dat niet bedoelt is om 24/7 aan de stroom te zitten.quote:
X-Line is toch het model dat er uit ziet als de ST maar het vermogen van een normale heeft?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Boh! Dat gaat als de brandweer
Nou gaat alles "als de brandweer" vergeleken met mijn 1.2 Cylinder TSI PoloMaar toch
hmmquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat mij er uit ziet als een gameboy achtige... kortom een mobiel apparaat dat niet bedoelt is om 24/7 aan de stroom te zitten.
mobieltje de hele tijd aan een lader gaat ook niet goed.
google zegt:quote:
dus dan kun je hem zonder batterij ook gebruiken?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
google zegt:
De SteamDeck heeft een pass-through stroommodus. Dit betekent dat wanneer je hem aansluit terwijl hij is ingeschakeld, de Deck zijn energie direct van de USB krijgt zonder de batterij te gebruiken.
Dus het is VEEL beter om hem aangesloten te houden terwijl je hem gedokt speelt.
google zegt ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus dan kun je hem zonder batterij ook gebruiken?
quote:Emmen heeft na bijna tien jaar weer een poppodium. De oprichters vinden dat er meer liveconcerten in Emmen moeten worden gehouden en dat lokaal talent meer gelegenheid moet krijgen te spelen.
oke dan is het idd geen gameboy achtigequote:
De ST-Line zelf ook, maar de X heeft net wat meer dingen standaard die anders opties of niet beschikbaar zouden zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
X-Line is toch het model dat er uit ziet als de ST maar het vermogen van een normale heeft?
Ja het is jammer dat ze geen eigen rally team meer hebben en de RS-modelletjes niet meer hoeven te makenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De ST-Line zelf ook, maar de X heeft net wat meer dingen standaard die anders opties of niet beschikbaar zouden zijn.
samen met Remus?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen staat volgens mij Alien Romulus op Disney+.
Ik dacht al huh Cherry quote een bericht over LEGO?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morgen staat volgens mij Alien Romulus op Disney+.
ow en Peterquote:
Nee, die zit er niet in.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht al huh Cherry quote een bericht over LEGO?![]()
Oh is dat met Jared Leto?
ja Draco moet niet bij de Wemels over de vloer kunnen komenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Ik ga als ik Draco heb laten inslapen en naar de tandarts ben geweest maar eens geld apart leggen voor deze set:
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Waar zijn alle vertrouwde users gebleven
Ja naja beestje heeft kanker.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja Draco moet niet bij de Wemels over de vloer kunnen komen
Allemaal vermoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Muziekquote:
ja ik weet, heb meegelezen, maar goed daarmee verknal je wel mijn grap nuquote:
Ik wil die auto nog waarmee ze rondvliegen, is maar 12 euro ofzo en zit een ratje bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik weet, heb meegelezen, maar goed daarmee verknal je wel mijn grap nu
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
ze is er zelf niet bijquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:15 schreef bitterbal het volgende:
vandaag begint de zaak tegen inez weski. De ex advocaat van taghi. Benieuwd wat daar uit gaat komen
who are you?quote:
Weer kloontjesfeest?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ford Focus ST-Line X
Zoveel mogelijkheden, ik moet alles uitzoeken nog
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerste drie bands die optreden zijn metalbands \m/
Ik zag eerst het plaatje en daarna de naam "Draco" en moest aan die van Harry Potter denken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Ik ga als ik Draco heb laten inslapen en naar de tandarts ben geweest maar eens geld apart leggen voor deze set:
[ afbeelding ]
Naja klopt alsnog wel toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag eerst het plaatje en daarna de naam "Draco" en moest aan die van Harry Potter denken.
Heb mij vooral zorgen gemaakt gisteravond om de gladheid vandaag. Maar de zon staat aan de hemel en gevoelstemperatuur is niet eens bijster koudquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Als het morgen weer net zulk weer is als vandaag kan ik weer zwemmen en frituren
Dus geen grote brrrr ? :pquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb mij vooral zorgen gemaakt gisteravond om de gladheid vandaag. Maar de zon staat aan de hemel en gevoelstemperatuur is niet eens bijster koud
quote:
Het was prima bezorgweer iddquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb mij vooral zorgen gemaakt gisteravond om de gladheid vandaag. Maar de zon staat aan de hemel en gevoelstemperatuur is niet eens bijster koud
De kleine Brrrrrr, de Grote Smurf, de blije fant, klap eens in de handjes en zoooooooo'n grote vips.quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kleine Brrrrrr, de Grote Smurf, de blije fant, klap eens in de handjes en zoooooooo'n grote vips.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kleine Brrrrrr, de Grote Smurf, de blije fant, klap eens in de handjes en zoooooooo'n grote vips.
Ja, gelukkig zijn we goed opgedroogd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Leek wel of we niet goed waren vroeger
Hoezo een micro brrr?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had hier de afgelopen dagen een micro brrr
Vroeger?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:53 schreef UitStraling het volgende:
Leek wel of we niet goed waren vroeger
omdat het hier 24 graden wasquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo een micro brrr?
Ik heb het de afgelopen dagen eigenlijk niet echt brrr gehad. Op m'n balkon in de avond wel eventjes
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zijn we goed opgedroogd.
jezus das koud!quote:
ik vind dat ze daar de thermostaat niet onder de 27 mogen zettenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we zaten allemaal in jas en trui te zeggen hoe koud we het wel. niet vonden
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:59 schreef bitterbal het volgende:
voor thailand is het ook koud. Bangkok daalde tot 20 graden.
Waar zit jij dan!?quote:
Wachten duurt altijd zo lang hequote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een boek in de preorder gezet bij Amazon. Boek is vandaag uitgekomen, maar nog niet verzonden
Maar als je vroegah iets in de preorder bestelde, dan werd het bezorgd op de dag van release, maar dat is heel erg 2004 geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wachten duurt altijd zo lang he
Ik stuurde afgelopen Woensdag een gitaar retour. Is nu Dinsdag en heb m'n geld nog niet terug
Ja dat kan tegenwoordig echt niet meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je vroegah iets in de preorder bestelde, dan werd het bezorgd op de dag van release, maar dat is heel erg 2004 geloof ik.
Geen ideequote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat snap ik niet, waarom een waterbuffel?
zon?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vrijdag, staat er nu bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat kan tegenwoordig echt niet meer.
Nou ja, waarschijnlijk heb je 't morgen
De blije kwokquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh ja, dat zie ik vanzelf wel voorbij komen. Op het moment toch niet echt de mentale capaciteit om zulke dingen bij te houden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Ik las dat de 24ste er een nieuw liedje komt van onze Duitse vrienden.
Zag het ook toevallig hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat zie ik vanzelf wel voorbij komen. Op het moment toch niet echt de mentale capaciteit om zulke dingen bij te houden.
Een van de woonbegeleiders bij mij. Gaat binnenkort op vakantie naar een van Thailands buurlanden. Overstap op Bangkok om naar Vientiane te vliegenquote:
ohhh leukquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de woonbegeleiders bij mij. Gaat binnenkort op vakantie naar een van Thailands buurlanden. Overstap op Bangkok om naar Vientiane te vliegen
Oh heerlijkquote:
Fixed.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Daar leef je met weinig geld echt als een god in Frankrijk Thailand
Hij gaat soloquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhh leukzullen ze zeker zin in hebben
Jeps. Ben je er welles geweest?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh heerlijk
Daar leef je met weinig geld echt als een god in Frankrijk
ik wil vietnam ook een keer bezoeken. Als ik in april mijn gewenste visa aanvraag en krijg moet ik om de 180 dagen het land uit en dan is vietnam denk ik de eerste waar ik heen gaquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij gaat solo.
Doet ie altijd wel. Hij is al een keer in Vietnam geweest en ook Sri Lanka en Peru heeft hij al bezocht
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil vietnam ook een keer bezoeken. Als ik in april mijn gewenste visa aanvraag en krijg moet ik om de 160 dagen het land uit en dan is vietnam denk ik de eerste waar ik heen ga
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]. Ik zou denk ik vrij snel naar Cambodja gaan voor de Angkor Wat ( ja kom maar door met de Haagse opmerkingen)
Phu Quoc is de next big thing tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil vietnam ook een keer bezoeken. Als ik in april mijn gewenste visa aanvraag en krijg moet ik om de 180 dagen het land uit en dan is vietnam denk ik de eerste waar ik heen ga
Wilde die grap expres niet makenquote:
...zitten daar kwoks?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Phu Quoc is de next big thing tegenwoordig toch?
Ik moet bij Phu Quoc denken aan A: een kipquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Phu Quoc is de next big thing tegenwoordig toch?
Groot gelijk, die vogels is al genoeg ruimte ontnomen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Echt hoor, wat een kutland is dit toch ook
Een gemeente wil dolgraag een klein wijkje aanleggen en alles ervoor is rond.
De provincie: MAAR DE WEIDEVOGELS
Als provincie niet meewerkt, komt er gewoon helemaal niets.
Alles volplempen, alle beesten doodquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
hoi klaagkatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot gelijk, die vogels is al genoeg ruimte ontnomen.
Hier in de KSC is raar de normquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Grotetijd het volgende:
En dan word er een paar pagina's terug nog gesuggereerd dat we normaal zijn
Ik dacht dat het redelijk bekend was in de SC dat ik een boomknuffelaar ben?quote:
Joh. Wat dacht je hier van dan:quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Dat zijn afspraken tussen de verhuurder en de gemeente, simpol.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Joh. Wat dacht je hier van dan:
Ik wil een parkeervergunning omdat het voor mij wat handiger is dan mijn auto op de parkeerlocaties bij de flat (die zijn toegewezen) neer te zetten en wat goedkoper dan constant te moeten betalen.
Heb ik geen recht op een parkeervergunning omdat de bewoners van het appartementencomplex een parkeerlocatie hebben waar ze gratis mogen staan zolang ze een appartement huren, en als je zegt "ik hoef die locatie niet, geef mij een vergunning" dan doen ze dat niet. Want dat mag niet van de gemeente.___! Tot in het oneindig.
"Ik heb een parkeerplaats, but what about second parkeerplaats?"quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik wil een parkeervergunning omdat het voor mij wat handiger is dan mijn auto op de parkeerlocaties bij de flat (die zijn toegewezen) neer te zetten en wat goedkoper dan constant te moeten betalen.
Heb ik geen recht op een parkeervergunning omdat de bewoners van het appartementencomplex een parkeerlocatie hebben waar ze gratis mogen staan zolang ze een appartement huren, en als je zegt "ik hoef die locatie niet, geef mij een vergunning" dan doen ze dat niet. Want dat mag niet van de gemeente.
Maar die parkeervergunning is in het hele gedeelte geldig (echt een stuk van 8 vierkante kilometer) en die parkeergelegenheid zit op 300 meter van m'n huis en is de enige locatie...___! Tot in het oneindig.
Second parkeerplaats met moar benefits ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik heb een parkeerplaats, but what about second parkeerplaats?"
Beetje verwend.
Misschien stom van me dat ik had verwacht dat je nog minimaal begrip zou hebben voor het oplossen van een probleem dat het leven van een hele generatie nogal tegenhoudt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het redelijk bekend was in de SC dat ik een boomknuffelaar ben?
Nou het is vooral "ik heb een parkeerplaats, wil graag een vergunning zodat ik overal in het codegebied kan staan en ben bereid mijn toegewezen parkeerplaats op te geven" (het is niet zo dat 'ie op kenteken staat, maar meer "als je hier woont mag je hier parkeren") en dat kon niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje verwend.
Dat hele systeem in Leiden is sinds begin dit jaar ook dramatisch achterlijk geworden. Logica is er niet meer, het is een melkkoe voor en door autohaters.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb ik geen recht op een parkeervergunning omdat de bewoners van het appartementencomplex een parkeerlocatie hebben waar ze gratis mogen staan zolang ze een appartement huren, en als je zegt "ik hoef die locatie niet, geef mij een vergunning" dan doen ze dat niet. Want dat mag niet van de gemeente.
Maar die parkeervergunning is in het hele gedeelte geldig (echt een stuk van 8 vierkante kilometer) en die parkeergelegenheid zit op 300 meter van m'n huis en is de enige locatie...___! Tot in het oneindig.
Jezus, duhquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
'Deze is te ver weg, ik wil die mooie plek daarzo.'quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje verwend.
Lol, alsof die ene wijk de woningnood op gaat lossen. Dat probleem zit ZO VEEL dieper geworteld dan dat er fysiek te weinig woningen zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien stom van me dat ik had verwacht dat je nog minimaal begrip zou hebben voor het oplossen van een probleem dat het leven van een hele generatie nogal tegenhoudt.
Ben ook zeker blij met mijn plek. Maar vind het ergens wel krom geregeld dat ik 1 plek heb aangewezen gekregen en daardoor mijn recht vervalt op een vergunning waardoor ik 'm overal kan neerzetten tegen of half tarief of gratis.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hele systeem in Leiden is sinds begin dit jaar ook dramatisch achterlijk geworden. Logica is er niet meer, het is een melkkoe voor en door autohaters.
Jij moet blij zijn met je plek.
Je weet dat het doel van een bewonersvergunning is dat je je auto bij je huis neer kan zetten zonder failliet te gaan en dat de insteek niet is dat je overal cheap cheap je hok neer kan gooien?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben ook zeker blij met mijn plek. Maar vind het ergens wel krom geregeld dat ik 1 plek heb aangewezen gekregen en daardoor mijn recht vervalt op een vergunning waardoor ik 'm overal kan neerzetten tegen of half tarief of gratis.
En als ik zeg, als ik nou die plek afgeef aan iemand anders kan het dan wel? En ze zeggen "nee sorry gemeente dit dat"
Maar goed, begrijp het verder wel hoor. Vind het alleen krom
Nu verder zoeken naar de volgende date?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had hier de afgelopen dagen een micro brrr
Zuidoost Azië, het subcontinent van de garnaaltjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Nu verder zoeken naar de volgende date?
VochtigPoesje?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Heeft Nattekat nu gewoon een kloon aangemaakt om dubbel te kunnen klagen?
Nee joh.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
Heeft Nattekat nu gewoon een kloon aangemaakt om dubbel te kunnen klagen?
Weidevogelsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Hebben de vrouwen ook kleine knopjes in verhouding? Is wel lastig vinden danquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zuidoost Azië, het subcontinent van de garnaaltjes.
Ik heb hier ook een terrein dat bij het complex hoort en daar kan ik m'n auto neerplempen. Zo werkt dat gewoon. Zit er een parkeerplaats bij je gebouw? Dan zet je daar je auto neer. Niet dat iedereen maar zelf even bepaalt waar ie z'n auto neerzet. Op die manier is er zo op straat voor niemand meer plek. Geen gesodemieter, niet Pietje wil dit en Ans wil dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet dat het doel van een bewonersvergunning is dat je je auto bij je huis neer kan zetten zonder failliet te gaan en dat de insteek niet is dat je overal cheap cheap je hok neer kan gooien?
Exact dat.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een terrein dat bij het complex hoort en daar kan ik m'n auto neerplempen. Zo werkt dat gewoon. Zit er een parkeerplaats bij je gebouw? Dan zet je daar je auto neer. Niet dat iedereen maar zelf even bepaalt waar ie z'n auto neerzet. Op die manier is er zo op straat voor niemand meer plek. Geen gesodemieter, niet Pietje wil dit en Ans wil dat.
En ik maar denken dat de gemeente de individuele belangen van bewoners behartigde ipv het algemeen belang. Wat een deceptie dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een terrein dat bij het complex hoort en daar kan ik m'n auto neerplempen. Zo werkt dat gewoon. Zit er een parkeerplaats bij je gebouw? Dan zet je daar je auto neer. Niet dat iedereen maar zelf even bepaalt waar ie z'n auto neerzet. Op die manier is er zo op straat voor niemand meer plek. Geen gesodemieter, niet Pietje wil dit en Ans wil dat.
Er zijn twee mensen hier die een invalidekaart hadden en wel dichterbij op straat mochten parkeren, hebben ze die plekken weggehaaldquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat de gemeente de individuele belangen van bewoners behartigde ipv het algemeen belang. Wat een deceptie dit.
Allemaal de schuld van de weidevogels.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn twee mensen hier die een invalidekaart hadden en wel dichterbij op straat mochten parkeren, hebben ze die plekken weggehaald!
Waarom is dat niet mogelijk? Laten we hier een oplossing voor bedenken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik kan niet meer even de auto in de straat zetten om even iets zwaars naar binnen te tillen, dus daarom liggen er al drie weken potgrondzakken in m'n auto, want ik krijg ze niet naar m'n voordeur.
En m'n visite kan de auto nergens meer kwijt want die plekken zijn ook weg.
Maar verder gaat alles goed.
Kom maar op. Twee zakken van 40 liter moeten nu een steile trap af van 13 treden. Let's go.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom is dat niet mogelijk? Laten we hier een oplossing voor bedenken.
Grenzen dicht voor Pjotr en Oemfoefoe tot we weer op de 15 miljoen inwoners zitten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik kan niet meer even de auto in de straat zetten om even iets zwaars naar binnen te tillen, dus daarom liggen er al drie weken potgrondzakken in m'n auto, want ik krijg ze niet naar m'n voordeur.
En m'n visite kan de auto nergens meer kwijt want die plekken zijn ook weg.
Maar verder gaat alles goed.
Klinkt als een piece of cake vergeleken met die 80 kilo bagage die ik voor je de trap des doods heb op- en afgetild bij Lowlands.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom maar op. Twee zakken van 40 liter moeten nu een steile trap af van 13 treden. Let's go.
Oemfoefoequote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grenzen dicht voor Pjotr en Oemfoefoe tot we weer op de 15 miljoen inwoners zitten.
Och, de trap af is niet zo'n punt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom maar op. Twee zakken van 40 liter moeten nu een steile trap af van 13 treden. Let's go.
Ga dat ff regelen voor haar dan!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een piece of cake vergeleken met die 80 kilo bagage die ik voor je de trap des doods heb op- en afgetild bij Lowlands.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een piece of cake vergeleken met die 80 kilo bagage die ik voor je de trap des doods heb op- en afgetild bij Lowlands.
Ik kan ze niet naar beneden laten glijden want de kans bestaat dat dat plastic dat niet trekt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, de trap af is niet zo'n punt.
Kan je wel meteen een moestuintje startenquote:
Onder aan de trap bij een parkeerplaatsquote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan je wel meteen een moestuintje starten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik stap nú in de auto. Ik neem aan dat ik wel ergens kan parkeren voor de deur?quote:
Nee, maar er is wel een Q-Park voor 3,85 per uur.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stap nú in de auto. Ik neem aan dat ik wel ergens kan parkeren voor de deur?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder aan de trap bij een parkeerplaats
Geen geld als ik jou daarmee kan helpen.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een Q-Park voor 3,85 per uur.
8000quote:OM zegt veel bewijs tegen Inez Weski te hebben: 'Wisselde 8.000 berichten uit met zoon Taghi'
af? op een plankje leggen en dat plankje een duw geven.....quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
af? op een plankje leggen en dat plankje een duw geven.....
quote:
Ah toequote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan ze niet naar beneden laten glijden want de kans bestaat dat dat plastic dat niet trekt.
zullen jou eens op een plankje leggen en dat plankje een duw gevenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Nederland draagt maar 0,0001% bij aan klimaatverandering.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof die ene wijk de woningnood op gaat lossen. Dat probleem zit ZO VEEL dieper geworteld dan dat er fysiek te weinig woningen zijn.
Oké Johnny Knoxvillequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
De oven in?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
zullen jou eens op een plankje leggen en dat plankje een duw geven
Maar fuck alle dieren.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland draagt maar 0,0001% bij aan klimaatverandering.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
zullen jou eens op een plankje leggen en dat plankje een duw geven
Hoe is dit relevant en hoeveel effect zou dit hebben op de uitspraak uit m'n post die je quote?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland draagt maar 0,0001% bij aan klimaatverandering.
euh nee... das veel te warm.quote:
Denk niet dat weidevogels veel last hebben van het verdwijnen van dat kleine stukje polder als je kijkt wat er verder nog beschermd groen is.quote:
Het is dezelfde drogreden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant en hoeveel effect zou dit hebben op de uitspraak uit m'n post die je quote?
overal is een stukje verderop nog beschermd groen.... tot er geen meer isquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat weidevogels veel last hebben van het verdwijnen van dat kleine stukje polder als je kijkt wat er verder nog beschermd groen is.
Ik vrees dat je je daarop verkijkt. Juist vogels zijn erg kwetsbaar qua broedgebieden.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat weidevogels veel last hebben van het verdwijnen van dat kleine stukje polder als je kijkt wat er verder nog beschermd groen is.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Helaas nemen de aantallen weidevogels sinds de jaren zeventig gestaag af. Zo telde ons land destijds 120.000 gruttoparen, nu is dat minder dan 40.000. Een afname van 67 procent!
Je eigen uitspraak is een drogreden?quote:
En nog een stukje eraf. En nog een stukje. Ach, nog een stukje. En dat stukje daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Och, doe Schiphol ook nog een stukje. En Tata, als je toch bezig bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nog een stukje eraf. En nog een stukje. Ach, nog een stukje. En dat stukje daar.
Stukje bij stukje jij vuige gruttokillerquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen met vergunning.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef rival het volgende:
Heeft er iemand nog een stukje broedplaats waar ik mn auto kwijt kan?
En die windmolens moeten ze al helemaal mee kappen en per direct afbrekenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Leg nog een weg er dwars doorheen aan. Leg er een parkeerplaatsje bij voor wandelaars met honden. Een paar windmolens.
*haalt schunnige opmerking weer weg*quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:11 schreef rival het volgende:
Heeft er iemand nog een stukje broedplaats waar ik mn auto kwijt kan?
Shit, net te laatquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*haalt schunnige opmerking weer weg*
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:17 schreef datismijnmening het volgende:
My milkshake brings all the boys to the yard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn right, it's better than yours![]()
![]()
Zwaar leven. Sterkte. ik zal voor je duimen dat je de dag doorkomt.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Lunch op. Maar weer even op bed liggen. En dan naar de zwemmerij en daar verder lamballen
Ja kut, mijn zak was net op, wilde vanavond nieuwe halenquote:Albert Heijn heeft de kilozakken "gisteravond uit uit het schap gehaald", laat een supermarktmanager weten.
Ik ga rond half vier weer de deur uit, wil nog even bij een monumentje kijken en aansluitend eten bij Gele Vloedquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zwaar leven. Sterkte. ik zal voor je duimen dat je de dag doorkomt.
Een kilo wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kut, mijn zak was net op, wilde vanavond nieuwe halen
ja die blauwe hoerenbessen natuurlijk. Met aids eraanquote:
Blauwe besjes uit de diepvries. Er is een lading kilozakken bij de AH met een bepaalde houdbaarheidsdatum waar hepatitis A in zat.quote:
Oh nog echt ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar je kunt het ook opvatten zoals Fles het zei.
Fles heet nou eenmaal niet "subtiel". Niet van voren, niet van achteren, niet van ertussenin. Gewoon niet. Helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar je kunt het ook opvatten zoals Fles het zei.
Huehuequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles heet nou eenmaal niet "subtiel". Niet van voren, niet van achteren, niet van ertussenin. Gewoon niet. Helemaal niet.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blauwe besjes uit de diepvries. Er is een lading kilozakken bij de AH met een bepaalde houdbaarheidsdatum waar hepatitis A in zat.
Oh die lust ik toch nietquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die blauwe hoerenbessen natuurlijk. Met aids eraan
Alsof je een blok chocolade eetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nog een stukje eraf. En nog een stukje. Ach, nog een stukje. En dat stukje daar.
Chocolonely met hun achterlijke oneven stukjes. 'Om de ongelijkheid te benadrukken.' Nee, dat is om mensen die niet van ongelijke dingen houden te laten dooreten.quote:
Maar eerlijk als het gelijke blokjes zijn vreet ik ook wel door.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolonely met hun achterlijke oneven stukjes. 'Om de ongelijkheid te benadrukken.' Nee, dat is om mensen die niet van ongelijke dingen houden te laten dooreten.
Vind het niet eens zulke lekkere chocoladequote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolonely met hun achterlijke oneven stukjes. 'Om de ongelijkheid te benadrukken.' Nee, dat is om mensen die niet van ongelijke dingen houden te laten dooreten.
Pfff 2.5 uur.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Mel Gibson heeft ze ook niet alle 24 in het kratje hoor![]()
![]()
Wel topentertainment
Wat dat betreft wel briljante marketingquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van Kanye West blijft het meest bizar.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:43 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Mel Gibson heeft ze ook niet alle 24 in het kratje hoor![]()
![]()
Wel topentertainment
Ik vind de melkchocola wel lekker romig. En ze hadden er ooit eentje met kaneel, die heb ik ook geïnhaleerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind het niet eens zulke lekkere chocolade
Chocola met kaneel?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de melkchocola wel lekker romig. En ze hadden er ooit eentje met kaneel, die heb ik ook geïnhaleerd.
BAHquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
OOH DAT ZAG IK,
Jumbo heeft nu After Eight paaseitjes.
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
OOH DAT ZAG IK,
Ja had nu even voor je gekeken bij de luxere paaseitjes. Geen pindakaas, wel After Aids dus.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar die met pindakaas gooien ze eruit?
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja had nu even voor je gekeken bij de luxere paaseitjes. Geen pindakaas, wel After Aids dus.
Oehquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
OOH DAT ZAG IK,
quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef Ama het volgende:
Kers sprak me ook wel aan maar klinkt vast beter dan het is.
Jeej.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh@:essnhills @:4EverBlackEyed @:Dr_Flash
Heb er van deze nog wel een paar liggenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.snoopies.nl/p(...)y-melk-kaneelbiscuit
Mintquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er van deze nog wel een paar liggen
[ afbeelding ]
Zieke geesten.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh@:essnhills @:4EverBlackEyed @:Dr_Flash
En dan zeg je dat mayo vies is.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb er van deze nog wel een paar liggen
[ afbeelding ]
De vorm van de stukken maakt voor mij geen enkel verschil in dooreten. Dat doe ik sowieso wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is het zaad van de duivel, natuurlijk is dat viesquote:
Zegt de persoon die chocolade met mint post.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het zaad van de duivel, natuurlijk is dat vies
Ga lekker op wat anders hatenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is het zaad van de duivel, natuurlijk is dat vies
Mwehquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)hocolade-repen-pinda
Dit wil ik.
Ook alleen maar om de structuur op je tong te voelenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Dit wil ik.
Misschien komt het nog?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem nietIk zie ze voor het eerst.
Is toch gewoon snickers.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben ze hem nietIk zie ze voor het eerst.
Snickerisn't.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Dit wil ik.
Budget Snickers.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Dit wil ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |