SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nee hoorquote:
ik denk dat die idd elke dag weer weg gaanquote:Op maandag 13 januari 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh jammer
Gaat de zon dan ook weer weg?
vanmiddag kou?quote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Kou zoals vanmiddag, windstil, strakblauwe lucht en zon is heerlijkAlle andere kou mag opbokken (op sneeuw na dan, maar wel echte sneeuw)
Awwwwwquote:
Schandaligquote:Op maandag 13 januari 2025 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk dat die idd elke dag weer weg gaan
Heerlijk weerquote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
Kou zoals vanmiddag, windstil, strakblauwe lucht en zon is heerlijkAlle andere kou mag opbokken (op sneeuw na dan, maar wel echte sneeuw)
Vind 5 graden niet heel warm, maar ook als het gevroren zou hebben was dit dan perfect weer geweestquote:Op maandag 13 januari 2025 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanmiddag kou?
de zon scheen. niets mis mee
ja dat vind ik nou ook.quote:
gevoelstemp was geen 5quote:Op maandag 13 januari 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind 5 graden niet heel warm, maar ook als het gevroren zou hebben was dit dan perfect weer geweest
Ja nu moet ze natuurlijk weer 2,5 jaar kracht opbouwenquote:
Ergens halverwegr 2027quote:
Geef die kroket dan maar hierquote:Op maandag 13 januari 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
broodje kroket.
alleen dan zonder kroket, want dat lust ik niet
Ja weet ik veel hoeveel dat wasquote:
Hoe voelde het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |