Want Wibra of Zeeman is natuurlijk vele malen beter?quote:Op maandag 13 januari 2025 18:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
Naar de Bijenkorf gaan voor sokken en ander ondergoed. Ik ga dat nooit snappen.
Waarom niet? het is een winkel waar ze sokken en ondergoed verkopen..quote:Op maandag 13 januari 2025 18:46 schreef Flitsbezorger het volgende:
Naar de Bijenkorf gaan voor sokken en ander ondergoed. Ik ga dat nooit snappen.
Deze winkels hebben eersteklas kleding.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:23 schreef YoopY het volgende:
[..]
Want Wibra of Zeeman is natuurlijk vele malen beter?
Op zich is het toch moeilijk aan die producent te wijten dat er gaten in je sokken komen als jij er zelf vosjes in gaat stoppen? Die hebben vlijmscherpe tandjes!quote:Op maandag 13 januari 2025 18:44 schreef VseslavBotkin het volgende:
Mijn sokken met vosjes erin hebben gaten in de teen!
Hier is de kous nog niet mee af.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:44 schreef VseslavBotkin het volgende:
Klacht: Mijn vaste sokkenboer gebruikt goedkopere stof waardoor mijn sokken kapotgaan
Heb je wel een goede blikkenopener ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:34 schreef Nismo1991 het volgende:
Ik krijg ALTIJD, ongeacht het merk na een paar weken gaten bij mijn hak.
Oeps, typfoutjequote:Op maandag 13 januari 2025 22:32 schreef knoopie het volgende:
[..]
Op zich is het toch moeilijk aan die producent te wijten dat er gaten in je sokken komen als jij er zelf vosjes in gaat stoppen? Die hebben vlijmscherpe tandjes!
quote:
Wat ga jij er aan doen dan? Held op sokken!quote:
Misschien zijn jouw schoenen te groot.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 07:34 schreef Nismo1991 het volgende:
Ik krijg ALTIJD, ongeacht het merk na een paar weken gaten bij mijn hak.
Er uit naaien.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:21 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat ga jij er aan doen dan? Held op sokken!
Je kunt ook op te grote voet leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik koop sowieso nooit sokken. Heb alleen maar paren met gaten erin.
[..]
Misschien zijn jouw schoenen te groot.
Ik leef liever op kleine voet. Ik ben een bescheiden man ondanks de rol die mij ongevraagd is toebedeeld.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt ook op te grote voet leven.
Op teentjes getrapt ?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik leef liever op kleine voet. Ik ben een bescheiden man ondanks de rol die mij ongevraagd is toebedeeld.
Of lange tenen hebbenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt ook op te grote voet leven.
Daar ontkom ik niet aan, sommigen kunnen echt alleen maar uitdelen.quote:
Je bent al lang de draad kwijt. Dus daar valt niks meer te naaien.quote:
Naast je schoenen lopen, daar gaan je sokken pas kapot van.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik leef liever op kleine voet. Ik ben een bescheiden man ondanks de rol die mij ongevraagd is toebedeeld.
Mij goed genoeg.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:23 schreef YoopY het volgende:
[..]
Want Wibra of Zeeman is natuurlijk vele malen beter?
Fout. Haute couture is eersteklas kleding. Wibra, C & A, Zeeman hebben confectie.quote:Op maandag 13 januari 2025 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze winkels hebben eersteklas kleding.
Ik bedoel qua kwaliteit. Niet-verkochte overhemden uit de dure zaken komen bijvoorbeeld ook terecht in de goedkope zaken.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 14:22 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Fout. Haute couture is eersteklas kleding. Wibra, C & A, Zeeman hebben confectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |