Terwijl het er, zeker de laatste tijd, een ongekende shithole is.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Flopland doet alsof Rotterdam van hem is.
quote:
Misschien een teken dat ik moet RE-MIGREREN naar mijn Heimat.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl het er, zeker de laatste tijd, een ongekende shithole is.
Wat leuk makker. Hopelijk vieren jullie een feestje (en wordt er taart gegetenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Net even naar de stad geweest, nieuwe trui en een laptop voor mijn moeder.
Die wordt eind januari 60!
Kun je ook leiding geven aan een elftal voetballers? Dan weet ik nog wel een baan voor je.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:40 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Misschien een teken dat ik moet RE-MIGREREN naar mijn Heimat.
Heeft ze er nu eindelijk één met webcam?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een echte Rotterdammer in tegenstelling tot jij, maar deze discussie met een 13-jarige is een beetje kansloos om te voerenquote:Op maandag 13 januari 2025 16:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]en dan stoer doen dat het zijn stad is
zeker een figuur die doet alsof Schiedam Rotterdam is
een echte Rotterdam?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben een echte Rotterdam in tegenstelling tot jij, maar deze discussie met een 13-jarige is een beetje kansloos om te voeren
Ze had geen zin in een groot feest dus we gaan even met zijn drieën uiteten (ik moeders, zus) en ze zou een high-tea doen met de vrouwelijke kant van de familie. Daar ben ik uiteraard niet bij.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat leuk makker. Hopelijk vieren jullie een feestje (en wordt er taart gegeten)
Meteen ducktape over heen geplakt.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ze er nu eindelijk één met webcam?
Je bent een goed mensquote:Op maandag 13 januari 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Wow, ik vind dat echt een topfilm.quote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef onlogisch het volgende:
Arrival zitten kijken. Wat een ongelooflijke kutfilm is dit.
2/10
@:Caland @:GGMM @:maxi-mus @:Scrummie @:Yvonne @:knetterkrankjorum
woestquote:Op maandag 13 januari 2025 16:42 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wow, je hebt een typo gevonden. Pak ze tijger!
Enige nadeel van het geven van elektronica is dat ik de eerste weken er zo ongeveer elke dag langs kan waarschijnlijk.quote:
Leuk, met je neefje of nichtje?quote:Op maandag 13 januari 2025 16:43 schreef Caland het volgende:
Overigens vorige week naar Mufasa geweest
6/10
Zie review @:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:scrummie @:knetterkrankjorum @:yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |