Ja, daarom kan het ook zo zijn dat ze vrijdag niets vonden toen ze met een helikopter zochten.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Doet een lijk toch standaard,of niet?
Anders heb ik vroeger voor niets geleerd hoe ik moet watertrappelen.
Een lijk kan niet watertrappelen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Toen ze haar spullen vonden, wisten ze wss waar ze het water in is gegaan en zijn ze daar met duikers gaan zoeken. Die duikers zag je ook in dat filmpje.quote:Veel waterlijken worden pas gevonden nadat de ontbinding is begonnen omdat het lichaam gaat drijven door de gasvorming in het lichaam. De lichamen gaan binnen ongeveer een week naar boven drijven bij een temperatuur van 20 graden. In de zomer zal dit sneller gaan; 3 tot 4 dagen.
https://quizlet.com/be/57(...)rinking-flash-cards/
Zo druk zal het wel niet geweest zijn op dat stukje naaktstrand.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:53 schreef dop het volgende:
Het lichaam zal niet in het zicht hebben gelegen. De Kralingse plas is een populair buiten gebied waar dagelijks door jan en alleman wordt gewandeld gefietst, gesport en de hond uitgelaten.
niet druk met naakt recreatie. Maar het is geen heel afgelegen plek waar niemand je kan zien als je gaat zwemmen.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo druk zal het wel niet geweest zijn op dat stukje naaktstrand.
super jong nog ook en een kindquote:Op maandag 13 januari 2025 18:03 schreef Tengano het volgende:
Als ze haar telefoon nog bij zich had gehad, had ze misschien nog dat alarmnummer 113 Zelfmoordpreventie kunnen bellen. Dat is speciaal voor dit soort mensen en situaties bedoeld.
Zo zonde als je eigelijk nog maar 38 bent en je toekomst en omstandigheden er best wel goed uitzien, ondanks dat je het zelf niet kunt zien.
Watertrappelen is meer bedoeld om verticaal te drijven en met je hoofd boven water te blijven. Een lijk gaat ook ontbinden wat zorgt voor gassen waardoor het gaat drijven.quote:Op maandag 13 januari 2025 17:46 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Vaak wordt er gekeken naar aanwijzingen die wijzen op verweer door de overledene, zoals gebroken nagels.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zal wel een aanwijzing voor zijn. Afscheidsbrief of wat dan ook.
Dit, volgende week is het weer blauwe maandag.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Fijn dat ze relatief snel is gevonden, daarmee is de onzekerheid voor de nabestaanden weg.
Desalniettemin een trieste gebeurtenis en we moeten daarbij - mocht dit in dit geval ook de daadwerkelijke oorzaak zijn - niet onderschatten hoeveel mensen het geestelijk echt zwaar hebben in deze tijden. De gezondheidszorg staat niet voor niets zo onder druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |